2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تحقیقات جنایی برای رازگشایی از قتل عام خانوادگی

تحقیقات جنایی برای رازگشایی از قتل عام خانوادگی

در این جنایت زن و شوهری جوان و فرزند خردسال شان کشته شده اند.

دوات آنلاین -چند روز پس از قتل زن و شوهری جوان همراه با دختر خردسال‌شان در شهرک اوج کرج، تحقیقات پلیس به دستگیری یک مظنون در این پرونده منجر شد.

 

به نوشته همشهری، رسیدگی به این پرونده از روز یکشنبه، 30خرداد‌ماه امسال آغاز شد. نزدیکان مردی که همراه همسر و فرزندش در شهرک اوج کرج زندگی می‌کرد، پس از آنکه او به تماس‌های تلفنی‌شان پاسخ نداد نگران شدند و راهی خانه او شدند. یک روز می‌شد که هیچ‌کس از این مرد و زن و بچه‌شان خبر نداشت و هیچ‌کدام از همسایه‌ها نیز رفت‌وآمد آنها را ندیده بودند.

 

قتل با اسلحه

در این شرایط بود که یکی از نزدیکان این خانواده وارد خانه‌شان شد و در آنجا با جسد پدر خانواده روبه‌رو شد. مرد جوان به‌دلیل اصابت گلوله به سرش جان باخته بود.

 

در این شرایط بود که ماجرا به پلیس گزارش شد و دقایقی بعد با حضور مأموران پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل، تحقیقات درباره این جنایت کلید خورد. با وجود کشف جسد این مرد در خانه‌اش اما هیچ‌کس از سرنوشت همسر جوان و دختر 5ساله او اطلاعی نداشت.

 

در محل وقوع جنایت آثاری از درگیری به چشم نمی‌خورد و همه‌‌چیز مرتب بود. پدر این خانواده روز قبل به پدر و مادرش گفته بود که قرار است مهمان به خانه‌شان برود اما به هویت مهمان‌شان اشاره‌ای نکرده بود.

 

در بررسی‌های اولیه یکی از فرضیه‌های پلیس خودکشی این مرد بود اما تحقیق از خانواده‌اش حاکی از آن بود که او هیچ مشکل خاصی نداشته که بخواهد دست به چنین کاری بزند. این موضوع ابعاد پرونده را پیچیده‌تر می‌کرد اما یافتن همسر و دختر خردسال او می‌توانست تحقیقات را از بن‌بست خارج کند.

 

کشف دو جسد

تحقیقات برای یافتن همسر و فرزند مقتول ادامه داشت تا اینکه خانواده او متوجه بوی تعفن از خانه‌شان شدند. منشا بو کمد دیواری خانه بود. به این ترتیب ماجرا به پلیس گزارش شد و آنها به خانه مقتول رفتند. وقتی در کمد دیواری گشوده شد، رختخواب‌ها مرتب روی هم چیده شده بود و به‌نظر نمی‌رسید اتفاق مهمی در آنجا افتاده باشد اما زمانی که رختخواب‌ها کنار زده شد زیر آنها پیکرهای بی‌جان همسر و دختر خردسال مقتول کشف شد تا این پرونده ابعاد هولناک‌تری پیدا کند. معاینه اجساد این دو قربانی نشان می‌داد آنها نیز با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند. این موضوع نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد اعضای این خانواده قربانی یک توطئه شده‌اند. در این شرایط با انتقال اجساد به پزشکی قانونی تلاش‌ها برای شناسایی عامل جنایت ادامه یافت.

 

زندگی خصوصی

تحقیق درباره زندگی خصوصی این خانواده نشان می‌داد آنها زندگی خوب و آرامی داشتند. پدر خانواده در یکی از اداره‌های دولتی کار می‌کرد و روز حادثه نیز منتظر ورود یک مهمان بودند. لباس‌هایی که قربانیان هنگام قتل به تن داشتند نیز لباس‌های مهمانی بود و این موضوع را تأیید می‌کرد. در این شرایط کارآگاهان تلاش کردند فهرستی از مظنونان تهیه کنند. آنها درباره هر کسی که به‌نظر می‌رسید در این جنایت دست داشته باشد تحقیق کردند تا اینکه سرانجام توانستند یک نفر را که شواهدی از دست داشتن او در این جنایت وجود داشت، دستگیر کنند.

 

هرچند این مظنون تاکنون به جنایت در شهرک اوج اعتراف نکرده است اما هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات برای کشف حقیقت ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.