2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خودکشی بعد از قتل 2 نفر

خودکشی بعد از قتل 2 نفر

تحقیقات پلیسی نشان داد مدتی قبل با وجود دو فرزند از همسرش جدا شده بود اما اصرار داشت که دوباره با هم ازدواج کنند اما زن جوان حاضر به این کار نبود.

دوات آنلاین -مرد جوان که بعد از به قتل رساندن همسرسابقش و برادر وی به خودش نیز شلیک کرده بود در بیمارستان جان باخت.

 

به گزارش روزنامه ایران، ظهر روز جمعه 28 خرداد صدای شلیک چند گلوله از خانه‌ای در یکی از محله های شهرستان گچساران ساکنان محله را به خیابان کشاند.

 

وقتی همسایه‌ها برای بررسی ماجرا به خانه موردنظر رفتند با پیکرهای خونین دو مرد و یک زن جوان روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند مرد مسلح با ورود به خانه همسر سابقش او و برادرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و سپس به خودش نیز به قصد خودکشی شلیک کرده است.

 

تحقیقات پلیسی از مادر دو مقتول حادثه نشان داد قاتل داماد سابقش بوده و مدتی قبل با وجود دو فرزند از همسرش جدا شده بود اما اصرار داشت که دوباره با هم ازدواج کنند اما زن جوان حاضر به این کار نبود و به همین خاطر به قصد انتقام جویی مرتکب این دو جنایت شده بود.

 

پس از انتقال این مرد به بیمارستان، وی روز گذشته جان باخت و بدین‌ترتیب تحقیقات در این پرونده با مرگ قاتل وارد مرحله تازه‌ای شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.