2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
دانلود برنامه پیشگو با حضور ژاله صامتی

دانلود برنامه پیشگو با حضور ژاله صامتی

ژاله صامتی مهمان پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو بود. قسمت چهارم این برنامه را از طریق لینک های این مطلب به صورت قانونی و با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

دوات آنلاین -ژاله صامتی مهمان قسمت چهارم برنامه پیشگو است؛ مهمانی که به واسطه کارهای مشترک با پژمان جمشیدی حرف های زیادی برای گفتن دارد و خاطرات این دو شنیدنی است. برنامه پیشگو که به نوعی می توان آن را رقیبی برای برنامه همرفیق شهاب حسینی دانست در سه قسمت قبلی امیر آقایی، باران کوثری و سردار آزمون را دعوت کرد و اکنون در حالی میزبان صامتی شده که این برنامه کاملا شناخته شده و بینندگان زیادی پیدا کرده است.

 

همکاری های پژمان جمشیدی و ژاله صامتی

پژمان جمشیدی اگرچه تا پیش از این تجربه اجرا نداشت اما حضورش در پیشگو بسیار با تسلط است و از سویی ایده ها و سوالات خلاقانه این برنامه مخاطب را جذب می کند. او و مهمانش در قسمت چهارم در سریال زیر خاکی با هم بازی کرده اند؛ یکی در نقش فریبرز باغمیشه و دیگری در نقش همسر او یعنی پریچهر.

 

اگر سریال زیر خاکی را چه در فصل اول و چه فصل دوم دنبال کرده باشید حتما اذعان می کنید صامتی و جمشیدی هر دو نقش خود را به زیبایی هر چه تمام تر ایفا کرده اند اما همکاری این دو هنرمند به قبل از سریال زیر خاکی بر می گردد و آنها در فیلم تگزاس دو نیز با یکدیگر کار کرده بودند. در آن فیلم که باز هم یک اثر کمدی بود ژاله صامتی نقش مادرخوانده پژمان جمشیدی را برعهده داشت.

 

تجربه های مشترک این دو هنرمند بسیار موفق بوده و از همین رو می توان حدس زد قسمت چهارم برنامه گفت و گو محور پیشگو جذاب و تماشایی است.

 

دانلود قسمت 4 پیشگو؛ ژاله صامتی

لینک های دانلود قسمت چهارم برنامه پیشگو به محض انتشار در ساعت 8 شب روز شنبه در زیر قرار داده خواهد شد.

 

دانلود برنامه پیشگو با حضور ژاله صامتی با کیفیت 480

دانلود برنامه پیشگو با حضور ژاله صامتی با کیفیت 720

دانلود برنامه پیشگو با حضور ژاله صامتی با کیفیت 1080

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.