2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال شمشیر و پارچه ابریشمی چند قسمت است + خلاصه داستان

سریال شمشیر و پارچه ابریشمی چند قسمت است + خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال شمشیر و پارچه ابریشمی چیست؟ کدم بازیگران در این سریال عاشقانه چینی بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -سریال شمشیر و پارچه ابریشمی یک مجموعه خانوادگی و عاشقانه چینی است که دگونگ ونان را در سال 2021 کارگردانی کرده است.

 

مجموعه های چینی عموما در ایران پرطرفدار هستند. داستان های پر فراز و نشیب این سریال ها به ویژه مجموعه هایی که جنبه تاریخی دارند باعث می شود مخاطبان با آنها همراه شوند. از سویی معمولا تعداد قسمت های سریال های چینی زیاد است و چون وارد جزییات روابط انسانی شخصیت ها و اتفاقات رخ داده برای آنها می شود تماشاگران را به شدت جذب می کند.

 

معرفی سریال چینی: معرفی کامل سریال افسانه فی

 

علاوه بر این داستان ها معمولا به گونه ای پیش می روند که تا آخر قابل پیش بینی نیستند و در هر قسمت ممکن است اتفقات ویژه ای رخ بدهد. سریال شمیر و پارچه ابریشمی نیز از همین دست مجموعه ها است که در خود کشور چین بسیار پربیننده بوده است.

عکسی از سریال شمشیر و پارچه ابریشمی

خلاصه داستان سریال شمشیر و پارچه ابریشمی

این سریال زندگی دختری به نام «شی» را روایت می کند که معتقد است زنان در جامعه باید آزادانه زندگی کنند و امید دارد بتواند از مهارت گلدوزیش به عنوان بلیت آزادیش استفاده کند. اما سرنوشت جور دیگری برایش رقم می خورد و اتفاقات پیش بینی نشده و غیرمنتظره ای در زندگی اش رخ می دهد.

عکسی از سریال شمشیر و پارچه ابریشمی

تعداد قسمت های سریال شمشیر و پارچه ابریشمی

این مجموعه عاشقانه چینین در 45 قسمت ساخته شده است و هر قسمت آن حدود 40 دقیقه است.

 

والاس چانگ، سونگیون تان، هی هونگ شان، وو میان، فانگ شیائو لی و ددی تانگ در آن بازی کرده اند.

 

فیلیمو سریال شمشیر و پارچه ابریشمی را با زیرنویس فارسی منتشر کرده و تماشای آن را برای افراد بالای 17 سال مناسب دانسته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.