2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل فیلم جنون به کارگردانی کامران قدکچیان، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم جنون به کارگردانی کامران قدکچیان، خلاصه داستان و بازیگران

فیلم ایرانی جنون یک فیلم ترسناک است که حتما از تماشای آن لذت خواهید برد.

دوات آنلاین -فیلم جنون از ساخته های کارمالن قدکچیان و از محصولات ژانر وحشت در سینمای ایران است. با این فیلم ترسناک در ادامه بیشتر آشنا شوید.

عکسی از فیلم جنون

خلاصه داستان فیلم جنون

در خلاصه داستان جنون آمده است: «در کنار بنادر خلیج فارس، در یک محدوده خاص جغرافیایی، سنتی به نام «زار» وجود دارد که یک مراسم جن‌گیری در جنوب ایران است و گروهی از مردم آن منطقه آن را باور دارند و گروهی دیگر، آن را قبول ندارند. بهزاد بر این باور است که روح برساد او را تسخیر کرده و این مرد روان‌پریش با ورود به خلوت غزل ماجراهایی دلهره‌آور پیش می‌آورد و …»

عکسی از فیلم جنون

کامران قدکچیان با اشاره به نحوه شکل گیری داستان فیلم جنون گفت: یک قصه درباره این مراسم به من پیشنهاد شد که بعد از برخی از تحقیقات برای اینکه بدانم آیا راه را درست می روم یا خیر از مستندهایی که درباره این مراسم ساخته شده بود از جمله مستند ناصر تقوایی استفاده کردم. به همین دلیل با اطمینان می گویم که تمام اتفاقاتی که در فیلم رخ داده است، واقعی است ولی من آن را به صورت یک فیلم ساخته‌ام.

 

وی با اشاره به اینکه در لحظه هایی از این فیلم مخاطب دچار ترس می شود، توضیح داد: تجربه ترس در «جنون» مانند ترس و وحشت در فیلم های فرنگی نیست و مخاطب نباید انتظار داشته باشد که ناگهان یک خنجر در شکم کسی فرو رود و یا یک موجود عجیب و غریب از آسمان در بدن کسی برود.

 

در این فیلم بهزاد بر این باور است که روح برساد او را تسخیر کرده است. این مرد روان‌پریش با ورود به خلوت غزل ماجراهایی دلهره‌آور پیش می‌آورد و …

عکسی از فیلم جنون

بازیگران فیلم ایرانی جنون

میترا حجار، کامبیز دیرباز، آشا محرابی، قربان نجفی، مجید جعفری و مهرناز افلاکیان در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.