2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
راز محبوبیت هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

راز محبوبیت هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

هاشم و سهراب بی شک از محبوب ترین شخصیت های تلویزونی هستند اما دلیل آن چیست؟

دوات آنلاین -شاید حتی خود دارا حیایی و کیسان دیباج هم تصور نمی کردند با بازی در نقش های هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت تا این حد محبوب شوند اما چه رازی در پشت این شخصیت ها نهفته است که آنها را دوست داشتنی و جذاب می کند؟

 

بازی های خوب دارا حیایی و کیسان دیباج

نخستین راز محبوبیت این دو شخصیت تلویزیونی را باید در فیلمنامه و کارگردانی خوب سریال از سرنوشت یافت. علاوه بر آن کیسان دیباج و دارا حیایی به عنوان بازیگران اصلی این مجموعه واقعا عالی ظاهر شده و توانسته اند نقش های خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

 

این دو هنرمند جوان اگرچه قبل از سریال از سرنوشت تجربه زیادی در عرصه بازیگری نداشتند اما ثابت کردند برای بعدها حرف های زیادی برای گفتن دارند البته به شرط این که بتوانند خودشان را از زیر سایه این نقش ها بیرون بکشند.

دارا حیایی و کیسان دیباج در نقش هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

رفاقت، عنصر مهم در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت بدون رفاقت هاشم و سهراب معنی و مفهومی ندارد تا جایی که وقتی در فصل سوم این دو دوست با هم دچار مشکل می شوند مخاطب از خدشه وارد شدن به دوستی آنها واقعا غمگین می شود و دوست دارد این دو نفر بار دیگر در کنار هم قرار بگیرند و صادق و صمیمی شوند.

 

هاشم و سهراب در همه مراحل زندگی در کنار هم بوده اند. سختی ها را با هم تحمل کرده اند و شادی ها را با هم جشن گرفته اند. راز پنهنی میان آنها نبوده است، البته غیر از خرابکاری هاشم در فصل سوم. هیچ یک از آنها منفعت خودش را به دیگری ترجیح نداده و خبری از حسادت، کینه، سخن چینی و ... نیست.

 

این نوع رفاقت ها در زندگی عادی بسیار نادر است. همه ما دوستانی داریم اما تا این حد از صمیمت را بسیاری از ما تجربه نکرده ایم و البته طبیعی است که در زندگی واقعی و با توجه به شرایط اجتماعی چه بهتر که در برابر دوستان خود نیز محتاط باشیم اما به هر حال این نوع از دوستی ایده آلی است که در ذهن خیلی از ما جا دارد و این گمشده خود را در دو شخصیت هاشم و سهراب می بینیم و به همین دلیل آنها را دوست داریم.

 

هاشم و سهراب از شکست نمی ترسند

هاشم و سهراب یک ویژگی بزرگ دارند. آنها شجاع هستند. تا آن حد جسور که بدون هیچ واهمه ای به دل مشکلات می زنند. در فصل دوم زمانی که کارگاه ریخته گری اسماعیل تعطیل می شود خودشان آستین بالا می زنند و با هر سختی که هست خاکپور را راضی به همکاری می کنند. در همان فصل وقتی شکست می خورند زندگی برایشان به پایان نمی رسد بلکه دنبال مسیر جدیدی می گردند و حتی کارگر ساختمان می شوند تا بتوانند زندگی شان را اداره کنند.

 

به معنای دیگر هاشم و سهراب سریال از سرنوشت در برابر سختی ها و ناملایمت زندگی کم نمی آورند. خود را نمی بازند. روحیه شان را از دست نمی دهند. به کنج عزلت پناه نمی برند. بلکه می ایستند. شرایط را بررسی می کنند و به دنبال راه چاره می گردند.

 

باز هم این اتفاق در زندگی عادی به سادگی رخ نمی دهد. خیلی از ما با کوچکترین گرهی که در زندگی می افتد روحیه خود را از دست می دهیم و گمان می کنیم تمام درها رویمان بسته شده است. در حالی که دوست نداریم این طور باشم و در واقع نوعی ایده آل از خودمان را در سریال از سرنوشت و شخصیت های اصلی آن می بینیم.

دارا حیایی و کیسان دیباج در نقش هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

هاشم و سهراب سریال از سرنوشت اشتباه می کنند

یکی از ویژگی های هاشم و سهراب این است که انسان معمولی هستند و مثل هر انسانی اشتباه می کنند. به عنوان مثال سهراب در فصل سوم به اشتباه درباره آرزو فکرهای نادرست می کند یا درباره پدرش عجولانه و زود قضاوت می کند یا سهراب وارد مسیری خلاف می شود و خیلی از داشته های مادی و معنوی اش را از دست می دهد.

 

همین اشتباهات دو شخصیت اصلی سریال از سرنوشت باعث می شود آنها باورپذیرتر شوند و به اصطلاح از جنس خودمان شوند و برای همین است که محبوب هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
طرفدار سر سخت هاشم 1400/07/06
من شخصیت هاشم رو از همون بچگیش خیلی دوست دارم ممنونم از آقای امیر رضا فرامرزی نقش کودکی هاشم و آقای دارا حیایی نقش جوانی هاشم سهراب به هاشم قول داد که دوباره برمیگردی این یعنی که میخاد وقتی هاشم آزاد شد یک زندگی ساده و بی کینه و پراز رفاقت رو مثل قبل شروع کنند واقعا ممنونم از ساخت سریال ازسرنوشت
..... 1400/04/05
ازسرنوشت بهترین سریال ایرانیه هم جذاب وآموزنده بافیلمنامه قوی هزاربارم ببینی بازم کمه ماخانوادگی طرفدار ازسرنوشت هستیم وتاپاییز منتظریم‌
مليكا١٢ ساله از شيراز 1400/03/21
واى من عااااااااااشق سريااااااال از سرنوشت هستم و هيييچ سريالى رو به غير از سريال از سرنوشت دوست نداشتم ندارم و نخواهم داشت من از آقاى كيسان ديباج و آقاى دارا حيايى كه بازيگران مورد علاقه من هستند تشكر ميكنم كه در اين سريال بازى كردند و من و دوستم يسنا بى صبراته منتظر فصل چهارم اين سريال جذاب و زيبا هستيم با تشكر از همه عوامل سريال جذاب و قشنگ از سرنوشت
ناشناس 1400/03/16
من بی صبرانه منتظر این سریال هستم لطفا این سریال را زودتر پخش کنید من به غیر از سریال ازسرنوشت سریال دیگری را دوست ندارم و منتطرم تا سریال مورد علاقه ام زودتر پخش شود
😘 1400/03/14
فیلم از سرنوشت عالی هست مخصوصا که آقای دیباج و اقای حیایی در فیلم بازی میکنند من همه اهنگ های اقای دیباج رو دارم کاش میشد که شما رو از نزدیک دید 😔😔😔 فیلم از سرنوشت نمیشه زود تر پخش شه؟ 😭😭
پرنیا 1400/03/14
سریال از سرنوشت بهترین سریال دنیا است لطفا زودتر بپخش کنید آخه پاییز فصل مدرسه ها است نمیتونیم نگاه کنیم ♥️♥️♥️♥️
حامی سر سخت هاشم :) 1400/03/05
سهراب به هاشم قول داد که بر میگردیم یعنی جوری زندگی میکنیم که انگار اتفاق بدی نیوفتاده و نخواهد افتاد✨ پس اگه خدا بخاد همش کارایی رو انجام میده که هاشم میخاد❤️
ف ف 1400/03/05
از سرنوشت واقعا سریال خوبی هست من که منتظر پخش هر چه سریع تر فصل چهار این سریال هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.