2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
روح کامرانی در آخر سریال احضار چه می شود

روح کامرانی در آخر سریال احضار چه می شود

میلاد میرزایی بازیگر نقش کامرانی می گوید در سریال احضار باید منتظر غافلگیری باشیم.

دوات آنلاین -ماجرای روح کامرانی در سریال احضار چیست و در آخر چه می شود؟ این سوالی است که برای خیلی ها پیش آمده و میلاد میرزایی نیز که نقش کامرانی را بازی کرده  جواب جالبی به آن داده است. بخشی از گفت و گوی این بازیگر با تسنیم را بخوانید:

عکسی از سریال احضار

کامرانی سریال احضار؛ روح یا شیطان

*گمانه‌زنی و قضاوت درباره نقش شما بسیار است؛ گروهی می‌گویند روح هوس ‌باز و گروهی هم می‌گویند شیطان است...

اتفاقاً این گمانه‌زنی کردن خوب است. باعث می‌شود به این نکته برسم که خوب پیش رفته‌ام. یک نکته‌ای درباره تحلیل نقش و چگونه بازی کردن نقش بگویم؛ از جایی محسن کامرانی می‌میرد و تبدیل به روح می‌شود، سعی کردم خیلی رئال بازی‌اش کنم؛ در واقع سورئالی که باورپذیر باشد. خیلی سعی کردم روی نگاهش فکر کنم و به ریزترین جزئیات نقش توجه داشته باشم. خوشبختانه بازتاب‌هایی که از مردم گرفتم مثبت بوده و فکر می‌کنم که راه درستی را در پیش گرفتیم.

 

دقیقاً. شاید باورتان نباشد که خودم هنوز پایان سریال را نمی‌دانم. می‌دانم قرار است چه کارهایی بکنم اما برایم جذاب است همه‌چیز را سر صحنه به صورت داغ و زنده تجربه می‌کنم. آن‌قدر باید سوار بر قضیه باشیم چیزهایی که به ما گفته می‌شود بتوانیم آن کارها را به راحتی انجام دهیم؛ از این جهت کار ما خیلی سخت‌تر می‌شود، زمانی که فیلمنامه را کامل دست‌مان داشتیم تمرین می‌کردیم و الان باید هر زمان روی نقش‌  و شخصیتی که بازی می‌کنم متمرکز باشم.

 

قبل از شروع پخش، قضاوت‌هایی شد؛ نمادی از احضار، چشم جهان‌بین و دجال را نشان دادند و شروع کردند به قضاوت‌هایی که واقعاً زودهنگام و تحقیق‌نشده بود. مثلاً می‌گفتند این سریال می‌خواهد مردم را جادو کند. خوشبختانه با شروع سریال و رسیدن به قسمت‌های چهارم و پنجم قضاوت‌ها کمتر شد.  نقدهایی به آن وارد کردند که از بازیگرانی استفاده کرده که چهره نیستند. اما واقعاً این بازیگران نابازیگر نیستند و تجربه داشته‌اند. طبیعتاً در هر کاری که بازیگر جدید حضور داشته باشد بیشتر روی آن و خصوصاً بازی آن بازیگران متمرکز می‌شوند؛ مشکل کوچک را بزرگ می‌کنند.  اما بالأخره به هر کاری نقد وارد است و نمی‌خواهم از این قضیه دفاع کنم.

 

* آقای میرزایی! برخی به هنگام دیدن سریال احضار با سابقه‌ای که از علیرضا افخمی سراغ داشتند با خودشان گفتند حتماً یک جاهایی این کارگردان دچار خودسانسوری شده و یا مثلاً از ظرفیت موسیقی و صحنه‌پردازی دلهره‌آور بهره نبرده است؛ نظر شما چیست؟

تکلیف این سریال از ابتدا مشخص بود؛ وقتی که با هم صحبت می‌کردیم این سریال قرار نبود ترسناک ساخته شود. یک خط داستانی داشت و فقط یک نقطه در این سریال ماورا الطبیعه و قدری ترسناک به نظر می‌رسد. شما ببینید سریال "او یک فرشته بود" دهه 1380 ساخته شده و آن موقع اصلاً خبری از این دسترسی به فیلم و رسانه وجود نداشت. الان با موبایل‌مان به دنیاهای جدیدی از فیلم و سریال و اتفاق و رسانه سفر می‌کنیم. به همین خاطر سریال‌ها و فیلم‌ها با ژانرهای مختلفی ساخته می‌شود که خیلی هم ژانر ترسناک طرفدار دارد اما این سریال برپایه ترسناک بودن ساخته نشده است.

 

* پس هدف سریال احضار چیست؟

هدفش این نبوده که مردم را بترساند. این سریال راجع به آگاه کردن مردم ساخته شده است. چون الان مردم ما خیلی سراغ اتفاقات خرافاتی رفتند و هرکسی برای خودش کاسبی دارد و چیزهای جدید می‌گوید. من زیاد دیدم شخص مشکل عادی در زندگی‌اش پیدا می‌کند و بدون اینکه برای آن تلاشی کند پیش شخصی می‌رود که او با کارهای ماوراء الطبیعه مشکل او را حل کند؛ در این راه هزینه‌ گزافی هم می‌پردازد. در اطرافیان‌مان زیاد داریم کسانی که به سراغ این کارها رفته‌اند؛ حرف اصلی "احضار" این است که نمی‌شود با این خرافات زندگی را درست کرد، دلی را به دست آورد و یا رابطه عاشقانه‌ای را ترمیم بخشید. همه‌چیز باید بر پایه صداقت و راه درست پیش برود.

میلاد میرزایی بازیگر نقش کامرانی در سریال احضار

در سریال احضار غافلگیر می شوید

* در جریان گفت‌وگو اشاره کردید که نقش محسن کامرانی هرچه جلو برویم زوایای مختلفش مشخص می‌شود؛ یعنی در واقع باید منتظر غافلگیری‌های بیشتر در قسمت‌های بعدی باشیم؟

به نظرمن مخاطب باید منتظر یک غافلگیری خیلی جذاب باشد. به خاطر اینکه 99 درصد حدس‌هایی که مخاطب زده کاملاً اشتباه است. بیشتر راجع به محسن کامرانی همه اشتباه حدس زده‌اند. مخاطبانی که فکر می‌کنند روح است یا شیطان؛ اتفاقاً هرچه جلوتر برویم خواهید دید که قصه "احضار" شبیه به سریالی‌هایی که گفته‌اند نیست. اجازه نداشته و ندارم چیزی بگویم و اتفاقاً هم درست است مخاطبین باید ببینند و درباره سریال و شخصیت‌هایش قضاوت کنند؛ اما این را می‌توانم بگویم که منتظر اتفاق جذاب‌تری باشند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/03/02
سریال عاااااللللیییییییییییی
داش رضا 1400/03/01
شیطان است که از نوادگان ابلیس برای گمراه کردن انسانها خلق شد
؟؟؟؟ 1400/02/26
در قسمت اول که به یکی از جنگل‌ها شمال رفته بودند یک جن همراه آنان بود من می‌گویم روح کامرانی همان جن هست
ستاره 1400/02/24
قطعا شیطان است
امیر 1400/02/24
مردم یکم جنب دیدن فیلم ترسناک داشته باشید .مثلا این فیلم ترسناکه ولی خنده ای بیش نیست
پری 1400/02/23
بچه من که وقتی تیتراژ ابتدایی پخش میشه از ترس تو خونه میدووه جیغ میزنه
ناشناس 1400/02/22
قطعا جن هست فيلنامه خوبي نداشت !.....
حامد 1400/02/22
سلام. بنظرم شاید از جنیان باشد که به صورت روح کامرانی در آمده. در آخر بنظرم میشد داستان را بهتر و جذابتر نوشت و همچنین خوش ساخت تر باشد. البته تخیل قوی در فیلمهای ماورایی خیلی اثر گذار است. ممنون از عوامل فیلم احضار.
ک 1400/02/22
شیطانه
ناشناس 1400/02/21
قطعا شیطان نيست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.