2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل سریال چینی ظهور ققنوس ها؛ خلاصه داستان، بازیگران و تعداد قسمت ها

معرفی کامل سریال چینی ظهور ققنوس ها؛ خلاصه داستان، بازیگران و تعداد قسمت ها

سریال ظهور ققنوس ها را تماشا کنیم یا نه؟ موضوع آن چیست و چند قسمت است؟ جواب همه سوالات درباره این سریال چینی را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال ظهور ققنوس ها از جمله سریال های پرطرفدار چینی است که هایبو لیو آن را در ژانر عاشقانه-خانوادگی و تاریخی کارگردانی کرده است. همه آنچه درباره این سریال باید بدانید در ادامه آمده است:

عکسی از سریال ظهور ققنوس ها

خلاصه داستان سریال ظهور ققنوس ها

ظهور ققنوس ها، داستان قدرت، عشق، طمع و اشتیاق مردم حکومت های مختلف چین باستان را برای رسیدن به پادشاهی روایت می کند.

 

شاهزاده تبعیدی چو مورد عفو امپراطور قرار می گیرد. برادران ناتنی اش به تاج و تخت چشم طمع دارند و از این رو، امپراطور برای محافظت از او، فرمان ازدواجش با دختر وزیر را صادر می کند اما دختر وزیر لباس مردانه می پوشد و ...

 

در این سریال شاهد هستیم نینگ یی شاهزاده ششم پادشاهی تیانشنگ فردی زیرک است که شخصیت واقعی خودش را از دیگران پنهان كند . او یک شبکه اطلاعات مخفی ایجاد می کند و منتظر فرصتی برای ضربه زدن به دشمنان خود  می ماند. این در حالی است که دیگران او را تهدید بزرگ برای تاج و تخت می دانند. در واقع نینگ یی خود را به عنوان شاهزاده ای بی خیال معرفی می کند که آرزوی سلطنت را ندارد اما در تلاش است تا عدالت را برای کسانی که برادر ناتنی وی را هشت سال پیش به خیانت متهم کرده و باعث مرگ مادرش شده اند، برقرار کند.

 

رقابت بر سر رسیدن به جایگاه بالا در حکومت پادشاهی باعث طرح دسیسه های مختلف می شود و علاوه بر این عشق هایی نیز شکل می گیرد.

عکسی از سریال ظهور ققنوس ها

سریال ظهور ققنوس ها چند قسمت است

سریال ظهور ققنوس ها محصول سال 2018 کشور چین و از تولیدات پلتفرم نتفلیکس است.  که یک فصل بیشتر ندارد و 56 قسمت است. هر قسمت این سریال حدود 40 دقیقه است.

 

شما می توانید این مجموعه را با زیرنویس فارسی از فیلیمو تماشا کنید.

 

پیشنهاد: معرفی سریال فراتر از شیطان

 

این سریال نامزد دریافت 18 جایزه در جشنواره های آسیایی شد و از این میان 8 جایزه از جمله «بهترین سریال سال»، «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد»، «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و «بهترین کارگردانی» را به دست آورد.

عکسی از سریال ظهور ققنوس ها

اسامی بازیگران

چن کان ، هونگ یوان، نی نی، او وانگ، مینتائو لیو، لیکسین ژائو و دنگ شا در این سریال بازی کرده اند.

چن کان بازیگر نقش نینگ یی در سریال ظهور ققنوس ها

بیوگرافی چن کان بازیگر نقش نینگ یی در سریال ظهور ققنوس ها

چن کان بازیگر چینی متولد 4 فوریه سال 1976 در شهر چونگ کینگ است که علاوه بر بازیگری خوانندگی نیز می کند و تاکنون چند کتاب نوشته است. او توسط مادربزرگ مادری بزرگ شد زیرا پدر و مادرش پس از به دنیا آمدن برادر کوچک چن طلاق گرفتند. چن مدتی برای تأمین هزینه های زندگی مادر خود به صورت نیمه وقت در دبیرستان کار کرد. وی به عنوان تایپیست در دفتر شهرداری و بعداً به عنوان خواننده در کلوپ های شبانه  مشغول به کار شد تا این که توانست پذیرش آکادمی بازیگری پکن را به دست بیاورد.

 

سریال کره ای: معرفی کامل سریال قهرمان عجیب من

 

علاوه بر سریال ظهور ققنوس ها دو مجموعه داستان عشق در شانگهای، عشق شاهد ما خواهد بود، قهرمان سال و داستان یک خانواده اشرافی از جمله سریال های مشهور این بازیگر هستند.

نی نی بازیگر نقش فنگ ژیوی در سریال ظهور ققنوس ها

بیوگرافی نی نی بازیگر نقش فنگ ژیوی در سریال ظهور ققنوس ها

نی نی که در این سریال نقش فنگ ژیوی را دارد متولد 8 آگوست سال 1988 است و در شهر  نانجینگ  به دنیا آمده است. او در رشته علوم ارتباطات درس خواند و بازیگری را با فیلم ژانگ ییمو گلهای جنگ اولین حضور خود را انجام داد که یک فیلم جنگی است شروع کرد.

 

نی نی در این سال ها در 14 فیلم سینمایی بازی کرده و سریال ظهور ققنوس ها نیز اولین تجربه تلویزیونی او بود و وی بعد از آن در سه سریال دیگر به نام های عشق و سرنوشت، با هم و داستان بهترین دوست حضور یافت.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فرزانه 1400/10/18
ممنون که این مطلب کامل رو در مورد سریال ظهور ققنوس ها گذاشتین واقعا سریال قشنگیه اگه میشه سریال های چینی دیگه رو که جوایزی رو گرفتن معرفی کنید
000 1400/09/05
ببخشید ولی تا حالا 70 قسمتش اومده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.