2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
برق اتو را چگونه از روی لباس پاک کنیم و از بین ببریم

برق اتو را چگونه از روی لباس پاک کنیم و از بین ببریم

ترفند موثر و مفید برای از بین بردن برق اتو را در ان مطلب یاد بگیرید.

دوات آنلاین -یکی از مشکلاتی که شاید شما هم با آن مواجه شده باشید افتادن برق اتو روی لباس است. اگر روش پاک کردن برق اتو را بلد نیسید در ادامه ترفند این کار را به نقل از خراسان بخوانید:

 

اتوی داغ وقتی بدون در نظر گرفتن ویژگی‌های پارچه روی آن قرار می‌گیرد، به الیاف لباس آسیب می‌رساند. اگر پارچه ابریشمی را همان‌طور اتو بزنیم که لباس فرم مدرسه‌مان را، احتمالا لباس‌‌مان معیوب یا بلااستفاده می‌شود.

 

اتو نباید مدت زمان طولانی و با درجه حرارت بالا روی پارچه بماند. بهتر است لباس‌های‌تان را از روی چپه اتو بزنید یا موقع اتوکشی یک تکه پارچه روی‌شان بیندازید.

 

اگر به هر دلیلی لباس‌تان برق افتاد، ابتدا باید جنس پارچه و ویژگی‌هایش را بشناسید تا راه‌حل آن را پیدا کنید.

 

لباس‌های پنبه‌ای و پشمی‌ را می‌توانید 24 ساعت در آب سرد نم کنید تا اثر برق‌افتادگی کم‌کم محو شود. لباس‌های مشکی به‌ویژه اگر الیاف‌شان مصنوعی باشد، بیشتر درمعرض برق‌افتادگی است.

برای از بین بردن برق اتو از روی لباس از چه روشی استفاده کنیم

سرکه برای از بین بردن برق اتو

اگر الیاف لباس بیش‌ازحد با اتو از بین رفت، ترمیم آن هم مشکل‌تر است. در این مواقع سرکه شبیه غول چراغ جادوی خانه‌داری است و بیشتر خرابکاری‌های خانه را می‌توان به کمک آن از بین برد.

 

یک تکه پارچه را به سرکه آغشته کنید که رنگ نمی‌دهد و روی لباس بکشید. بعد با یک پارچه نم‌دار سرکه را از روی لباس پاک کنید.

 

ترفند: چه طور جای سوختگی اتو را روی پارچه و لباس از بین ببریم

 

پاک کردن برق ‌افتادگی عمیق

اگر شدت برق ‌افتادگی عمیق است، لباس را چپه کنید و همان پارچه آغشته به سرکه را پشت لباس قرار بدهید. بعد بخار اتو را با فاصله روی لباس بگیرید و اجازه بدهید تا سرکه جذب لباس شود.

 

حالا همان قسمتی از لباس را به‌هم بمالید که برق افتاده‌ است. با این کار الیاف لباس کم‌کم از حالت کوبیدگی درمی‌آید و برق افتادگی محو می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.