2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نگرانی از بازی محمدرضا رهبری در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4

نگرانی از بازی محمدرضا رهبری در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4

بازی خوب روزبه حصاری در نقش جواد جوادی باعث شده بود خیلی ها از تغییر بازیگر نگران باشند اما حالا نظرات تغییر کرده است.

دوات آنلاین -زمانی که اعلام شد روزبه حصاری از سریال بچه مهندس 4 کنار گذاشته شده و قرار است  محمدرضا رهبری نقش جواد جوادی را بازی کند خیلی ها موضع منفی گرفتند حتی عوامل خود سریال هم نگرانی هایی در این رابطه داشتند اما حالا بازی خوب رهبری باعث شد جوادی همچنان محبوب بماند.

 

پر کردن جای روزبه حصاری

بسیاری از بینندگان مجموعه بچه مهندس نگران این موضوع بودند که تغییر بازیگر نقش اصلی همه چیز را خراب کند و سریال دیگر جذابیت سابق را نداشته باشد. شاید تا حدی این نگرانی منطقی به نظر می رسید اما این دغدغه گاه با پیش داوری های تند و تیز همراه شد به گونه ای که رهبری گفته بسیار به او توهین شد.

 

مخاطبان سریال بچه مهندس جواد جوادی را با حضور سه بازیگر تجربه کرده بودند اما نکته مهم این بود که در هر فصل جواد بزرگ تر می شد و طبیعی بود بازیگر تغییر کند اما در فصل چهارم اوضاع فرق می کرد.

 

شهین تسلیمی که در فصل چهارم به سریال بچه مهندس پیوسته در مصاحبه ای با خراسان درباره بازگیران جدید این مجموعه گفته: آقای سهند جاهدی که بازی بسیار خوبی داشت و به نظر من بازیگر پخته‌ای بود. یک مقدار در خصوص آقای رهبری نگران بودیم و فکر می‌کردیم چون جایگزین آقای روزبه حصاری شده‌، ممکن است مخاطبان نپذیرند اما وقتی بازی کردند، دیدیم بازی‌شان خیلی خوب است. من خودم بازی ایشان را دوست داشتم. سعی کرده بود کاراکتر گذشته را حفظ کند و کارگردان سریال، آقای کاوری هم خیلی زحمت کشیدند، با ایشان کار کردند تا توانستند جای آقای حصاری را پر کنند.

محمدرضا رهبری در کنار نویسنده سریال بچه مهندس

عادت کردن به جواد جوادی قبلی

همین امر حتی برای حسن وارسته، نویسنده سریال هم نگران کننده بود. او گفته است: اگر بگوییم تغییر شخصیت اصلی بی تاثیر بوده است، دروغ گفته‌ایم. بازیگر قبلی شخصیت جواد جوادی را بازی می‌کرد و قصه فصل چهارم هم در تداوم فصل قبل است و زمان زیادی از آن نگذشته؛ بنابراین این تغییر ناگهانی هم در ذوق مخاطب خورد و هم باورپذیر کردن داستان را برای مخاطبی که به بازیگر قبلی عادت کرده بود کمی سخت کرد؛ اما، چون مردم به مرور عادت می‌کنند، رفته رفته پذیرفتند که حالا این جواد جوادی را باید بپذیریم. چیز عجیبی هم نیست ما در نمونه‌های خارجی هم می‌بینیم که این اتفاق می‌افتد؛ مثلا در «جیمز باند» می‌بینیم که بازیگر عوض می‌شود. اما تماشاگران ایرانی نگاه شرقی دارند و وقتی با قهرمان قصه ارتباط برقرار می‌کنند، پذیرش تغییر کمی برایشان سخت است، اما دیدیم که بعد از چند قسمت با این تغییر کنار آمدند.

 

 

 

 

تغییر نظر بینندگان سریال بچه مهندس

حالا که سریال بچه مهندس 4 پخش شده نظر اکثر بینندگان نیز تغییر کرده و آنها نیز به این نتیجه رسیده اند که رهبری مانند حصاری بازیگر توانایی است که از عهده نقش جواد جوادی برآمده است. البته هنوز عده ای هم تغییر عقیده نداده اند و در سوی دیگر عده ای نیز حتی به این نتیجه رسیده اند که رهبری نسبت به حصاری در نقش جوادی موفق تر عمل کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1400/12/01
من همچنان منتظر فصل بعدی هستم در سال ۱۴۰۱ اردیبهشت
فاطمه زهرا 1400/12/01
سلام اقای رهبری شما خیلی خوب بازی کردین و دوست دارم که شما در بچه مهندس ۵ هم بازی کنید من دوست دارم همچنان این سریال ادامه پیدا کند من از گارگردان بچه مهندس خواهش می کنم فصل ۵ را هم بسازین من خیلی این سریال را دوست دارم و از فصل ۱ تا ۴ همشون را تماشا کرده ام و این سریال خیل عالی لطفا بچه مهندس ۵ را هم بسازین با بازی اقای رهبری و خانم جوادی و خانم قاسمی........
ناشناس 1400/11/13
من خیلی نقش آقای محمد رضا رهبری رو دوست داشتم عالی بود خیلی طبیعی بازی می کند خیلی عالییییییی بود
درسا 1400/11/08
به نظر من آقای رهبری در نقش جواد جوادی در بچه مندس ۴ عالی بازی کردند واقعا خدا قوت آقای رهبری یه چهره خاصی دارند آقای محمد رضا رهبری و خاتم مهشید جوادی در بچه مهندس ۴ بی‌نظیر بودند من تنها فیلم و بازیگری که دوستش دارم شما دو نفر هستید من خیلی دوست دارم بدونم اسم پیج هاتون چیه لطفا اگر کسی میدونه به من بگه ممنون میشم خدا نگهدار
حنانه 1400/10/27
آقای محمد رضا رهبری خیلی عالی بازی کردن کاش بچه مهندس ۳رو هم ایشون بازی می کردند عالی می شد
زینب 1400/03/01
به نظر من آقای رهبری طبیعی تر بازی کردن و شباهت خیلی بیشتری به جواد جوادی فصل ۱ و ۲ دارن و ای کاش فضل ۳ هم ایشون بازی میکردن.
ناشناس 1400/02/27
سلام بچه مهندس ۳ جواد خوب نبود چون آرام ساکت و ......بنود اما آقای رهبری خیلی خوب تر بود اگر بچه مهندس ۳رو به آقای رهبری میسپرید بهتر بود بچه محندس ۴عالی بود😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
محنا 1400/02/26
هردو خوب بودن ولی من بیشتر از اقای رهبری خوشم میاد تا اقای حصاری ولی هردو خوب بودن
رز 1400/02/13
به نظر من آقای رهبری شباهت بیشتری به بازیگر دوران نوجوانی جواد جوادی دارن و همینطور طریقه ابراز احساسات و نقش آفرینیشون به بازیگر دوران نوجوانی نزدیکتره .آقای رهبری بخوبی از همون اول فیلم ایفای نقش کردند و موفق هستند.
عسل 1400/02/12
بله درسته اقای رهبری بهترین هستند💗💗

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.