2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چه کار کنیم گونه های زیبا داشته باشیم

چه کار کنیم گونه های زیبا داشته باشیم

با روش های طبیعی برای زیبایی گونه ها آشنا شوید.

دوات آنلاین -برخی از خانم‌ها دوست دارند گونه های زیبایی داشته باشند. اگر گونه‌هایی زیبا می‌خواهید می‌توانید بدون صرف هزینه از برخی ورزش‌های صورت کمک بگیرید همچنین با ماساژ دادن و ورزش دادن عضله‌های صورت‌تان می‌توانید تغییرات جالبی در حالت گونه‌های‌تان ایجاد کنید. غیر از ورزش با ماسک مواد طبیعی هم می‌توانید گونه‌های برجسته داشته باشید. در ادامه با چند ورزش و ماسک مواد طبیعی برای برجسته شدن گونه‌ها آشنا شوید.

برای زیبایی گونه های خود چه کار کنیم

ورزش برای زیبایی گونه

خراسان نوشت: لب‌ها را غنچه کنید و همزمان گونه‌ها را بکشید و لبخند بزنید. سپس انگشتان‌تان را کنار لب‌ها قرار دهید و تا بالای گونه‌ها بکشید این پوزیشن را 20 ثانیه نگه دارید.

 

درحالی که دهان خود را بسته‌اید، گونه‌ها را تا جای ممکن با هوا پر کنید، این پوزیشن را به مدت 45 ثانیه نگه دارید، سپس هوا را به آرامی به بیرون بازدم کنید.

 

لب‌ها را به شکل حرف O کنید و لبخند بزنید، سپس انگشتان هر دست را در بالای گونه قرار دهید و به آرامی بکشید و پایین بیاورید این کار را تا 30 ثانیه انجام دهید.

 

روی یک صندلی کاملا صاف بنشینید. دهان‌تان را غنچه کنید و لب‌ها را به سمت بیرون بکشید و همین حرکت را برای سمت دیگر نیز تکرار کنید. این کار را به مدت یک دقیقه انجام دهید، برای نتیجه گیری بهتر این کار را سه بار در روز تکرار کنید.

 

ترفند: چگونه بدون جراحی چال گونه ایجاد کنیم

 

دهان‌تان را تا جایی که می‌توانید محکم ببندید و در همین حال لبخند عریضی بزنید و این پوزیشن را به مدت 10 ثانیه حفظ کنید، سپس گوشه‌ها را به سمت بالا و تاجای ممکن بکشید. این حرکت را در سه مرحله و دوبار در روز انجام دهید.

 

از گلاب و گلیسیرین استفاده کنید

گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌ العاده‌ای است که در چاق شدن صورت، تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست و همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد.

 

راهنما: انتخاب مدل ابرو بر اساس فرم صورت

 

گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه‌های خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت می‌کند و هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و گونه‌های‌تان برجسته شود.

آلوئه ورا به زیبایی گونه های شما کمک می کند

زیبایی گونه با آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین C و ویتامین E است. به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می‌کنند می‌تواند برای پوست موثر باشد. برای برجسته کردن گونه‌ها گیاه آلوئه ورا را از وسط نصف کنید و ژل داخل آن را روی گونه خود بگذارید و سپس به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید. این کار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.