2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
چگونه  بدون جراحی چال گونه ایجاد کنیم

چگونه بدون جراحی چال گونه ایجاد کنیم

چال گونه به دلیل انقباض عضله صورت در لپ است و یک نقص محسوب می شود اما زیبایی که ایجاد می کند طرفداران زیادی دارد. روش های ایجاد چال گونه بدون جراحی را در این مطلب بخوانید

دوات آنلاین-چال گونه که یکی از معیارهای زیبایی و بانمکی در خانم ها محسوب می شود درواقع انقباض یک عضله در قسمت لپ است و یک نقص محسوب کوچک پزشکی اما جذاب برای مردم است.

 

 

زیبایی ایجاد شده درزمان خنده یکی از دلایل پرطرفدار بودن این انقباض عضلانی است و به صورت ژنتیکی به فرد منتقل می شود.

 

چال گونه با جراحی

یکی از روش هایی که می شود چاله گونه ایجاد کرد جراحی است، هرچند این روش ماندگار و بسیار دقیق است اما از آنجایی که یک روش تهاجمی است و عوارض خودش را دارد. اما روش های دیگری نیز برای اینکه چال گونه ایجاد کنید اما جراحی نکنید وجود دارد.

چال گونه

چال گونه با آرایش

با یک ارایش ساده می توانید روی گونه چال درست کنید . جلوی آینه باستید و لبخند بزنید. با لبخند زدن چین و چروک های طبیعی اطراف لب ایجاد می شود بنابراین چال لپ تان باید با فاصله و دور ازاین خطوط لبخند باشد.

 

نمناک نوشت: با یک مداد جای چال را علامت بزنید و بعد با یک مداد چشم یا مدادِ ابرو به رنگ قهوه ای تیره بالاتر از این قسمت را که برای جای چال رو روی لپ انتخاب کرده اید ، یک نقطه ی کوچیک بگذارید اما برای این کار از مداد سیاه و رنگی استفاده نکنید زیرا به علت ترکیب نشدن با رنگ پوست چال گونه ی شمارو کاملا مصنوعی نشان می دهد.

 

کنارِ نقطه ای که برای جای چال تان انتخاب نموده اید یک هلال ماهِ۲ و نیم سانتی متری و کوچک بکشید و آن را با یک گوش پاک کن یا انگشت روی پوستِتان پخش کنید. چند بار این کار را انجام دهید تا نتیجه خوبی به دست آورید تبحر پیدا کنید. مزیت این روش ان است که می توانید انتخاب کنید در چه زمانی چال گونه داشته باشید و خودتان آن را ایجاد کنید و در چه زمانی حالت طبیعی صورتتان باشد.

ایجاد چال گونه با آرایش

چال لپ یا چال گونه با ورزش

شما با انجام ورزش نیز می توانید چال لپ ایجاد کنید . این ورزش و تمرین عضلات صورت را اینگونه انجام دهید.

 

1. ابتدا لب هایتان را غنچه کنید .

 

2. سپس لپ هایتان را به طرف داخل بمکید طوری که حالت صورتتان مانند وقتی باشد که یک خوراکی ترش می خورید.

 

3. از داخل دهان لپ هایتان را بین دندان هایتان بگیرید تا چال لپ ایجاد شود.

 

4. آن قسمت از گونه که گود شده و فرو رفته است را با دست نگه دارید و فشار دهید.

 

5. همان گونه که محکم نگهداشته اید و سعی کنید لب هایتان را تکان دهید وبخندید تا مشخص شود دقیقاً کدام ماهیچه است که باید تمرین داده شود.

 

6. اگر لازم بود جای انگشتتان را روی لپ تان عوض کنید.

 

7. هر روز 30 دقیقه این تمرین را انجام دهید تا روی گونه تان چال ایجاد شود.

 

یک روش دیگر استفاده از دستگاه برای منقبض کردن عضله صورت است که پزشکان چندان ان را توصیه نمی کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.