2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
آشنایی با سحرجعفری جوزانی، بازیگر نقش منیژه در سریال نقطه چین

آشنایی با سحرجعفری جوزانی، بازیگر نقش منیژه در سریال نقطه چین

سحرجعفری جوزانی غیر از نقش منیژه در سریال نقطه چین در آثار دیگر مهران مدیری نیز با او همکاری داشت. با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -بازیگر نقش منیژه در سریال نقطه چین سحر جعفری جوزانی، بانوی هنرمندی است که او را در سریال های مطرحی دیده ایم.

سحرجعفری جوزانی، بازیگر نقش منیژه در سریال نقطه چین

زندگی خانوادگی سحرجعفری جوزانی

سحر فرزند کارگردان نامآشنای سینمای ایران مسعود جعفری جوزانی و مادرش آمریکایی است. او سال 1357 در سان فرانسیسکوی آمریکا متولد شد اما از 5 سالگی همراه پدرش در ایران زندگی می کند.

 

این بانوی هنرمند در رشته روان شناسی کودک درس خوانده و بازیگری را از سال 65 با بازی در یکی از آثار پدرش به نام شیر سنگی شروع کرده است.

سحرجعفری جوزانی، بازیگر نقش منیژه در سریال نقطه چین

بازی در نقش منیژه در سریال نقطه چین

سریال نقطه چین طولانی ترین سریال ایرانی است و سحر جعفری جوزانی در آن نقش منیژه را بازی کرده و توانسته لحظات کمدی دلنشینی را به وجود بیاورد. او در این باره گفته است: از طرف دفتر آقای مدیری با من تماس گرفتند و برای حضور در سریال نقطه چین از من دعوت کردند، ایشان کارنامه درخشانی را در عرصه طنز داشتند و کارکردن با مدیری برای من تجربه خوبی محسوب می‌شد.

 

 نقشه چین تنها همکاری سحر با مهران مدیری نبود و این دو در سریال های دیگری نیز همکاری کردند. باغ مظفر، مرد دوهزار چهره، قهوه تلخ و گنج مظفر از جمله این سریال ها است.

 

یکی از نقش های به یاد ماندنی جعفری جوزانی اتفاقا کمدی نیست و مربوط به سریال در چشم باد می شود. او در آن مجموعه نقش ایران نخجوان را برعهده داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.