2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فرشته حسینی در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده است

فرشته حسینی در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده است

فرشته حسینی بازیگر توانای سینمای ایران است. با کارنامه هنری او آشنا شوید.

دوات آنلاین -فرشته حسینی بازیگر نام آشنای سینمای ایران کار خود را از روی صحنه تئاتر آغاز کرد البته او از زمانی که در مقطع ابتدایی درس می خواند وارد عرصه هنر شد و حتی وقتی کلاس چهارم دبستان بود فیلمی را کارگردانی کرد که در جشنواره استان تهران مقام دوم را به دست آورد.

 

فرشته حسینی سال 1376 در ایران به دنیا آمد. والدین او اهل کشور افغانستان هستند و خانواده آنها پرجمعیت بود. او در حالی بازیگری را در پیش گرفت که ابتدا خانواده اش مخالف بودند. با این حال توانست در این عرصه بدرخشد.

عکس فرشته حسینی در فیلم رفتن

بازی فرشته حسینی در فیلم رفتن

به نوشته ایرنا زندگی فیلم سینمایی «رفتن» ساخته‌ برادران محمودی، با فیلم‌نامه‌ای از جمشید محمودی، کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی کاری مشترک از ایران و افغانستان است که در آن بازیگرانی چون رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، افشین اخلاقی، سیناسهیلی، محفوظ محمودی و شمس لنگرودی ایفای نقش کردند. فیلم رفتن قصه فرشته و نبی قصه ای عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شوند. او برای بازی در این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن شد.

 

حسینی در فیلم هفت و نیم

حسینی در فیلمی دیگر برادران محمودی به نام هفت و نیم بازی کرد. فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانستانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند و قصه دخترانی است که قرار است جمعه شب مراسم عروسی آن‌ها برگزار شود، اما هر کدام از آن‌ها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

عکسی از فرشته حسینی در سریال قورباغه

بازی در سریال قورباغه

قورباغه مجموعه نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی بود که فصل اول آن اخیرا به پایان رسید. حسینی در این سریال نقش لیلا را بازی می‌کند. داستان این سریال از این قرار است که در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین ، فرید و جواد، بعد از ربودن اسلحه یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند، اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحب‌خانه (نوری) دارد.

 

2 فیلم دیگر فرشته حسینی

فیلم یلدا به کارگردانی مسعود بخشی و  فیلم شکستن همزمان بیست استخوان ساخته جمشید محمودی از دیگر فیلم های سینمایی این بانوی هنرمند است.

 

جایزه ای برای حسینی

فرشته حسینی در سال 1400 به خاطر بازی در فیلم دسته دختران برنده دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل زن شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.