2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی یو سئونگ هو  بازیگر کره ای نقش کانگ بوک سو در سریال قهرمان عجیب من

بیوگرافی یو سئونگ هو بازیگر کره ای نقش کانگ بوک سو در سریال قهرمان عجیب من

با بازیگر مطرح کره ای که در سریال قهرمان عجیب من نقش کنگ بوک سو را بازی کرده است، آشنا شوید.

دوات آنلاین -یو سئونگ هو  از جمله بازیگران مطرح کره ای است که بازی او در نقش کانگ بوک سو در سریال قهرمان عجیب من بسیار به چشم آمد. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید.

یو سئونگ هو  بازیگر کره ای نقش کانگ بوک سو در سریال قهرمان عجیب من

زندگی شخصی یو سئونگ هو  

یو سئونگ هو متولد ۱۷ اوت سال ۱۹۹۳ در شهر  اینچئون است. او بعد از اتمام دوره دبیرستان در دانشگاهی معتبر در کره قبول شد اما ترجیح داد به دانشگاه نرود. دلیل اصلی او این بود که در آن زمان به رشته خاصی علاقه نداشت و معتقد بود تا زمانی که به رشته ای علاقه مند نشده دلیلی ندارد درس بخواند و بهتر است وارد بازار کار شود. به همین دلیل راهی سربازی شد البته او در آن زمان بازیگری را شروع کرده و در ابتدای راه بود.

 

شروع بازیگری یو سئونگ هو  

سئونگ هو  بازیگری را از 7 سالگی برای یک شرکت تبلیغاتی شروع کرد اما آغاز کار حرفه ای وی با یک سریال تلویزیونی به نام ماهی پدر بود و بعد در سریال راه خانه به ایفای نقش پرداخت. به نوشت ویکی پدیا او در این سریال نقش یک پسر شهرستانی را داشت که درگیر ودار درک معنای زندگی بود و با مادربزرگ نیمه شنوای خود روزگار می‌گذراند.

 

این بازیگر در طول سال های فعالیت خود بیشتر ترجیح داده در سریال های تلویزیونی بازی کند. او در سریال به خاطر بیاور که تولید سال ها ۲۰۱۵_۲۰۱۶ است در نقش سو جین وو، وکیلی با حافظه قوی و در تلاش برای اثبات بیگناهی پدرش از اتهام قتل حضور یافت و در سال 2017 در مجموعه پادشاه صاحب ماسک (۲۰۱۷) نقش اصلی را بازی کرد و نامش بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد.

یو سئونگ هو  بازیگر کره ای نقش کانگ بوک سو در سریال قهرمان عجیب من

بازی در نقش کانگ بوک سو در سریال قهرمان عجیب من

سئونگ هو  که به بازیگری کاملا سرشناس تبدیل شده بود در سریال قهرمان عجیب من نقش اصلی را برعهده گرفت. او نقش کانگ بوک سو را به عهده داشت و بازی اش در این مجموعه بسیار دیده شد و به شهرت بیشتر وی کمک کرد.

 

این بازیگر سپس در سال ۲۰۲۰ در سریال مموریست نقش کارآگاه را بازی کرد.

 

فعالیت های جانبی سئونگ هو

سئونگ هو   علاوه بر بازیگری به خوانندگی نیز علاقه دارد و تاکنون دو آهنگ منتشر کرده است. علاوه بر این او یک کتاب نوشته که سفرنامه است.

 

این بازیگر همچنین در برخی فعالیت های خیرخواهانه شرکت دارد از جمله این که در سال ۲۰۰۸، در کنار هنرمندان دیگر از جمله جکی چان به کمک زلزله زدگان سیچان رفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه بهرامی 1403/01/16
وای این بازیگر خیلی قشنگه شیفته شدم😍😍😍
فاطمه بهرامی 1403/01/16
وای این بازیگر خیلی قشنگه شیفته شدم😍😍😍
ناشناس 1402/05/14
خیلی باحال بود
mood 1400/07/08
کانگ بوک یو عالی بودددددد بسرکممم خیلی دوسش دارم حتماااا قهرمان عجیب منو ببینید کانگ بوک سو توش عالیهههه من او یعونگ و مین رو هم دوس داشتمممم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.