2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جزییات قتل 3 جوان توسط مرد گلفروش

جزییات قتل 3 جوان توسط مرد گلفروش

قاتل بعد از ارتکاب جنایت گریخت و ماموران در تلاش برای دستگیری او هستند.

دوات آنلاین -مرد گلفروش در جریان دعوای خیابانی با سه پسر جوان آنها را با ضربه‌های چاقو کشت. او فراری است و پلیس در تعقیب او است.

 

به نوشته روزنامه جام‌ جم، ساعت ۲۲و۳۰دقیقه یکشنبه بیست‌ونهم فروردین امسال درگیری در محله سبلان‌شمالی ابتدای خیابان ساداتی به پلیس تهران گزارش شد.  ماموران کلانتری نامجو سریع به محل اعزام‌شده و با حضور نیروهای امدادی اورژانس افراد زخمی که سرنشینان خودروی پژو بودند به بیمارستان امام‌حسین(ع) منتقل شدند. تحقیقات محلی نشان می‌داد متهمان گلفروش بودند و با سوارشدن به خودروی نیسان فرار کردند. همزمان با شروع تحقیقات از بیمارستان خبر رسید که سه مصدوم حادثه فوت کردند.

 

 وقوع این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و در ادامه ماموران خودروی نیسان را توقیف و راننده آن را بازداشت کردند.

 

ادعاهای متهم

متهم بازداشتی دیروز در جریان تحقیقات در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت: متادون مصرف می‌کنم. از شهرستان برای کار به تهران آمدم. یکی از دوستانم به نام احمد در تهران گلفروشی می‌کرد. نزد او آمدم و قرار شد با هم کار کنیم. روز درگیری از شمال بار کود آوردم و بعد از خرید گل و گلدان در محله نظام‌آباد بساط کردیم. شب خودروی پژویی با سه سرنشین مقابل‌مان توقف کرد.

 

 یکی از سرنشینان پژو، دو گلدان داخل صندوق عقب گذاشت و می‌خواست گلدان سوم را داخل خودرو بگذارد که احمد متوجه شد. از او پول خواست و بعد با هم درگیر شدند. نمی‌دانم چه شد که احمد با چاقو آنها را زد و از ترس فرار کردیم. در میان راه احمد از خودرو پیاده شد و ماموران مرا دستگیر کردند.

 

تحقیقات پلیس درباره ادعاهای متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.