2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بهترین سریال های کره ای که حتما باید ببینید

بهترین سریال های کره ای که حتما باید ببینید

فهرستی از بهترین سریال های کره ای را در این مطلب ببینید و از داستان آنها مطلع شوید.

دوات آنلاین -اگر از طرفداران سریال های کره ای هستید احتمالا خیلی از مجموعه هایی را که در این مطلب معرفی می شوند دیده اید اما باز هم بد نیست نگاهی به فهرست بیندازید و بعد برای تماشای سریال جدید تصمیم گیری کنید.

سریال ماه در آغوش خورشید؛ یک کره ای عاشقانه

سریال ماه در آغوش خورشید؛ یک کره ای عاشقانه

سریال ماه در آغوش خورشید به کارگردانی کیم دو هان در سال 2012 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال کیم سو هیون، هان گا این، ایل وو جونگ، کیم مین سو، نام بورا، سونگ جه ریم , جین گو یئو به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

می توانید این سریال را با زیرنویس فارسی در فیلیمو تماشا کنید.

عدالت به تعویق افتاده ، یک کمدی خانوادگی

عدالت به تعویق افتاده ، یک کمدی خانوادگی

سریال عدالت به تعویق افتاده به کارگردانی کواک جونگ هواک در سال 2020 توسط کره جنوبی در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. کوان سانگ وو و به سانگ وو در آن حضور دارند. یک وکیل و یک گزارشگر برای مبارزه برای کسانی که از سوی سیستم قضایی به دروغ متهم شده اند، همکاری می کنند.

 

در این سریال کئون سانگ وو، بای سیانگ وو، چوی یئو جین، جونگ وونگ این، جو سونگ ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

این سریال با زیرنویس فارسی در فیلیمو موجود است.

سریال کارآموز قدیمی را ببینید

سریال کارآموز قدیمی را ببینید

سریال کارآموز قدیمی به کارگردانی سانگ وو نام در سال 2020 کره جنوبی در ژانر کمدی ساخته شده است. پارک هائه جین در ان حضور دارد. این سریال یک کمدی است که انتقام لذت بخش یک مرد از رئیس قبلی خود را به تصویر می کشد.

 

در این سریال پارک های جین، بیونگ سو کیم، هان جی یون بازی کرده اند.

جه جونگ وون؛ سریال کره ای تماشایی

جه جونگ وون؛ سریال کره ای تماشایی

سریال جه جونگ وون به کارگردانی چانگ ووک هونگ در سال 2010 توسط کره جنوبی در ژانر اجتماعی ساخته شده است. یونگ وو پارک در آن حضور دارد. در این درام پزشکی تاریخی، سه نفر با گذشته های متفاوت با هم دوست می شوند. زیرا همه آنها برای تبدیل شدن به اولین پزشکان پزشکی غربی در سال 1885 در کره آموزش می بینند.

 

در این سریال هان های جین، پارک یانگ وو، شان ریچارد دولاک، کانگ نام گیل، سئو هایه لین، جانگ هیون سونگ، ریکی کیم حضور دارند.

 

این مجموعه نیز در فیلیمو با زیرنویس فارسی موجود است.

سریال او هرگز نخواهد فهمید؛ یک عاشقانه

سریال او هرگز نخواهد فهمید؛ یک عاشقانه

سریال او هرگز نخواهد فهمید براساس یک رمان محبوب 2017 به همین نام ساخته شده است و داستان عشق بین سان بائه دوست داشتنی و هوبای جسور را روایت می کند.

 

این مجموعه  به کارگردانی لی دانگ یون در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال وون جین آه، کیم سئوک وو، هیون وک لی، لی جو بین، کیو هان لی، آن سی ها، کانگ هان نا، کانگ هیه جونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

فیلیمو که زیرنویس فارسی این مجموعه را روی سایت خود قرار داده تماشای آن را به افراد زیر 17 عسال توصیه نمی کند.

سریال ملکه سوندوک برای علاقه مندان به اکشن

سریال ملکه سوندوک برای علاقه مندان به اکشن

سریال ملکه سوندوک به کارگردانی گیون هونگ کیم در سال 2009 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و رزمی می‌باشد. در این سریال جونگ وونگ این، کیم جنگ هاییون، ریو دام، لی یو وون، جیان نو مین، لی مون سیک حضور دارند.

داستان سریال کره ای کایروس چیست

 سریال کره ای کایروس؛ جذاب و تماشایی

سوجین، غافل از اینکه یکی از آشنایانش مانع تلاش های وی برای بازگرداندن خانواده اش هست، در کمال ناامیدی منتظر تماس تلفنی ئه ری است. از طرف دیگر، ئه ری مطمئن نیست که چه کسی او را تا خانه جین هو تعقیب کرده است و به دنبال سرنخ هایی برای تشخیص هویت تعقیب کننده اش می باشد.

 

سریال کایروس به کارگردانی پارک سونگ وو در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال شین سونگ روک، لی سه یونگ، نام گیوری، آن بو هیون، شیم هه یون به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آخرین ملکه؛ یک کره ای پر طرفدار

سریال آخرین ملکه؛ یک کره ای پر طرفدار

سریال آخرین ملکه در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد.

 

سریال آخرین ملکه ، در دنیای امروزی در حالیکه که کشور به صورت پادشاهی اداره می شود در جریان است. اوه سانی ، بازیگری است که در یک شب بعد از ازدواج با امپراطور بسیار مشهور می شود. او در قصر به دنبال عشق و شادی واقعیست در حالی که با استبداد و قدرت درباریان مبارزه می کند و....

سریال دلقک تاجدار؛ عاشقانه ای تاریخی

سریال دلقک تاجدار؛ عاشقانه ای تاریخی

سریال دلقک تاجدار، سریالی درام، تاریخی و عاشقانه، محصول سال ۲۰۱۹ کشور کره جنوبی، به کارگردانی هوی-وون کیم است. بازیگرانی چون یئو جین-گو، سه-یئونگ لی، کیم سانگ-کیونگ، هائه-هیو کوان، گوانگ جانگ، های-یونگ جونگ، یانگ-نام جانگ و جونگ-سوک یون در سریال دلقک تاجدار به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 

سریال دلقک تاجدار از سال ۲۰۱۹ پخش شده است و بازسازی فیلم بالماسکه یا مبدل ‌پوش به کارگردانی چو چانگ-مین انجام شده است. سریال دلقک تاجدار در جشنواره‌ ‌های مختلف افتخارات متعددی را به دست آورد که از میان آنها می ‌توان به دریافت یک جایزه درام کره و نامزدی دریافت دو جایزه هنری پکسانگ اشاره کرد.

 

شما می‌توانید به انتخاب خودتان سریال دلقک تاجدار را با دوبله فارسی اختصاصی نماوا و یا زبان همراه با زیرنویس فارسی اختصاصی نماوا و یا انگلیسی اصلی تماشا کنید.

سریال ملکه: عشق و جنگ؛ درام کره ای زیبا

سریال ملکه: عشق و جنگ؛ درام کره ای زیبا

سریال ملکه: عشق و جنگ، سریالی درام، محصول سال ۲۰۱۹ کشور کره جنوبی است. بازیگرانی چون مین-کیو کیم، سه-یون جین، سانگ-وو دو، ایوم هایو-سئوب، آئه-ری جونگ، جای-یونگ لی، یول-ام لی و بیونگ-هو سون در سریال ملکه: عشق و جنگ به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

وکیل بی قانون، یکی از محبوب ترین سریال های کره ای

وکیل بی قانون، یکی از محبوب ترین سریال های کره ای

سریال وکیل بی قانون، سریالی اکشن، درام و مهیج، محصول سال۲۰۱۸ کشور کره جنوبی است. بازیگرانی چون لی جون-گی، سئو یه-جی، لی هیه-یئونگ، مین-سو چوی، چوی دائه-هون، یئوم هیه-ران، جونگ وان چا، دائه-یئون لی و جین-کی جئون در سریال وکیل بی قانون به ایفای نقش پرداخته اند.

 

سریال وکیل بی قانون به عنوان یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین سریال های کره جنوبی شناخته می شود.

سریال صدای درون تو؛ کمدی عاشقانه

سریال صدای درون تو؛ کمدی عاشقانه

سریال صدای درون تو، سریالی کمدی، درام، فانتزی و عاشقانه محصول کشور کره جنوبی است. سریال صدای درون تو در سال ۲۰۱۳ در شبکه اس بی اس پخش شده است. بازیگرانی چون لی بو-یونگ، لی جونگ-سوک، یون سانگ-هیون، لی دا-هی، جئونگ وونگ-این، کیم بیونگ-اوک، جونگ دونگ-هوان و کیم گا-ایون در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

سریال صدای درون تو برنده چندین جایزه در جشنواره‌های مختلف شده و مورد استقبال مخاطبین واقع شده است.

 

شما می‌توانید به انتخاب خودتان سریال صدای درون تو را با زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی اختصاصی نماوا و یا انگلیسی تماشا کنید.

سریال پادشاه ابدی؛ عاشقانه ای رازآلود

سریال پادشاه ابدی؛ عاشقانه ای رازآلود

سریال پادشاه ابدی، سریالی فانتزی، رازآلود و عاشقانه، محصول کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۰ از شبکه اس‌بی‌اس تی‌وی و نتفلیکس پخش شده و بازیگرانی چون مین-هو لی، گو-یون کیم، دو-هوان وو، کیونگ-نام کیم ، یون-چائه جونگ، جونگ-جین لی، یونگ-اوک کیم و یونگ جی کیم در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این سریال مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.