2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
برای تقویت مژه چی خوبه

برای تقویت مژه چی خوبه

مواد طبیعی که در این مطلب معرفی شده اند به رشد و تقویت مژه های شما کمک زیادی می کنند.

دوات آنلاین -داشتن مژه‌های پرپشت خواسته خیلی ها است. برای داشتن مژه‌های پرپشت کافی است با مواد طبیعی که در منزل دارید به تقویت مژه‌ های‌ خود بپردازید. این مواد برای شما بسیار مفید و خوب است.

روغن بادام برای رشد مژه ها مفید است

بلند شدن مژه با روغن بادام تلخ و شیرین

روغن بادام در دو نوع تلخ و شیرین به عنوان یک منبع غنی از ویتامین E، چربی، منیزیم و کلسیم شناخته شده است. روغن بادام مژه‌ را تغذیه می‌کند و پس از مدتی مژه‌ها را بلندتر و پرپشت‌تر می‌کند. شب قبل از خواب مقداری روغن بادام را با استفاده از یک برس ریمل روی پلک و مژه‌ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب بشویید. این روش را هر شب برای چهار هفته  تکرار کنید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید.

 

شیر، مژه را تقویت می کند

شیر به دلیل وجود ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند برای داشتن مژه‌های بلند و پرپشت مفید باشد. مقداری شیر را بجوشانید و بگذارید سرد شود، شب قبل از خواب با یک پنبه مقداری از آن را روی مژه‌ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب بشویید. بعد از دو تا سه ماه مژه‌هایی بلندتر و پرپشت‌تر خواهید داشت.

 

ترفند: چگونه ناخن خود را سریع بلند کنیم

 

به مژه ها  وازلین بمالید

وازلین را گرم کنید تا مایع شود، مقداری از آن را روی مژه‌ها بمالید و بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب گرم بشویید.

لیمو ترش به پرپشت شدن مژه ها کمک می کند

رشد مژه ها با کمک پوست لیموترش

پوست لیموترش حاوی ویتامین‌های C و B، اسید فولیک و دیگر مواد مغذی است که رشد مژه‌ها را افزایش می‌دهد و هنگامی که با روغن زیتون یا روغن کرچک ترکیب ‌شود خاصیت آن بیشتر می‌شود.

 

یک قاشق غذاخوری پودر پوست لیموترش را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن کرچک ترکیب کنید، هر شب قبل از خواب با استفاده از یک برس مژه آن را روی مژه ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

 

پیشنهاد: چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود

 

روغن کرچک برای تقویت مژه

روغن کرچک ماده تغذیه کننده قوی  است که می‌تواند به تقویت و رشد مژه ها کمک کند و همچنین عوامل بیماری زا  را که مانع رشد مژه می‌شود از بین ببرد.

 

روغن کرچک و چند قطره روغن ویتامین E را با هم ترکیب کنید و قبل از رفتن به رختخواب با یک برس تمیز آن را روی مژه‌ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و سپس صبح آن را با آب گرم بشویید.

 

در روشی دیگر دو قاشق غذا خوری روغن کرچک و ژل آلوئه ورای تازه را با هم ترکیب کنید و با استفاده از یک سواب پنبه آن را روی مژه‌ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد آن را بشویید. هر کدام از این روش‌ها را هر روز برای دو تا سه ماه ادامه دهید تا نتیجه بگیرید.

 

در تهیه این مطلب از سایت نمناک کمک گرفته شده است.

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.