2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
علت فوت محسن قاضی مرادی + بیوگرافی

علت فوت محسن قاضی مرادی + بیوگرافی

محسن قاضی مرادی، همسر مهوش وقاری، از سال 82 به پارکینسون مبتلا بود.

دوات آنلاین -محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدت ها در بستر بیماری بود شامگاه چهارشنبه 25 فروردین سال 1400 در سن 80 سالگی درگذشت.

محسن قاضی مرادی و همسرش مهوش وقاری

بیماری محسن قاضی مرادی

محسن قاضی مرادی از چند سال قبل دچار بیماری پارکینسون  شده بود و در نهایت به دلیل عوارض این بیماری درگذشت. مهوش وقاری همسر محسن قاضی مرادی در این سال ها با تمام توان از او مراقبت می کرد. او در مصاحبه ای گفته بود: هر روز که پانسمان محسن را بخاطر زخم‌هایش عوض می‌کنم انگار رگ‌های خودم را می‌کِشم و این شاید بیشترین چیزی باشد که برایم بسیار اذیت‌کننده است.

 

این بازیگر پیشکسوت از سال 82 به بیماری مبتلا شده بود البته اوایل تنها مشکلش لرزش دستان بود اما به تدریج بیماری پیشرفت کرد و در نهایت باعث فوت او شد.

محسن قاضی مرادی و همسرش مهوش وقاری

بیوگرافی محسن قاضی مرادی

محسن قاضی‌ مرادی  متولد روز 11 شهریور سال ۱۳۲۰ بود و در مدرسه عالی مدیریت تهران درس خواند. او بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم حسن سیاه (بدون ذکر در شناسنامه فیلم) به کارگردانی پرویز اصانلو آغاز کرد .

 

قاضی مرادی قبل از این که بازیگر شود معلم بود. او در  سال 56  هنگامی که کارشناس دفتر کل تربیت معلم بود با مهوش وقاری که او نیز همین سمت را داشت آشنا شد و آن دو سال 58 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما هرگز صاحب فرزند نشدند.

 

محسن قاضی مرادی که کارنامه پر باری در زمینه سینما و تلویزیون دارد از آثار سینمایی اش می توان به فیلم های چون سگ کشی، قطعه ناتمام، خانه ای روی آب، یک بار برای همیشه، دایره زنگی و... اشاره کرد.

 

او در سریال های مختلفی هم به ایفای نقش پرداخته است که می توان از کت جادویی، کارگاه شمسی و مادام، روزگار جوانی  و... نام برد.

 

محسن قاضی مرادی علاقه زیادی به انواع صدف داشت و به شهرهای ساحلی زیادی سفر کرده و کلکسیونی از صدف را جمع آوری کرده بود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ایرانی 1400/01/27
خدارحمتشون کنه توبیشترفیلمهابازی میکرد
صدف زادی 1400/01/26
وای خدا رحمتشون کنه من بیش از حد بخدا به تمام بازیگران سریال شمعدونی علا قه داشتم و عالی بود خدا نور به قبرشون بباره گریه هم واسشون کمه انقدر پیرمرد خوبی بودند از تمام پیرمرد های چه در گذشته و چه زنده ها عالی تر بودند از سال 51ایشان بازیگر سینما بودند انشالا خدا بقیه ی بازیگران سریال شمعدونی را نگه داره خدا رحمتشون کنه 😢😢😢😢😢😢😢
سحروازه بین 1400/01/26
نور انشالا به قبرشون بباره بازیگر معروفی بودن خیلی ناراحت شدم اما به نظرم چون ایشان بازیگر پیشکسوتی هستند باید در تلویزیون مصاحبه بشه ودر تلویزیون مراسم غم گذاری ایشان را بگیریم خیلی پیرمرد مهربانی بودن اما در مراسمات تلویزیون برایشان هیچ گونه چیزی کم نگذارید چون کل کشور ایشان را میشناسند وحتما به ایشان احترام بگذاریم
ناشناس 1400/01/26
روحشون شاد.بازیگر خیلی خوبی بودن.من رو یاد مرحوم‌پدرم مینداخت قیافشون و رفتاراشون.
ناشناس 1400/01/26
روحش شاد باشد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.