2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سال‌ها زندگی عاشقانه زوج بازیگر؛ مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی

سال‌ها زندگی عاشقانه زوج بازیگر؛ مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی زندگی خود را با عشق شروع کردند و همین محبت باعث شد سختی‌ها آنها را همچنان در کنار هم نگه دارد.

دوات آنلاین-مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی زوج بازیگری هستند که بیش از 39 سال با وجود همه مشکلات و سختی‌ها عاشقانه در کنار هم زندگی کردند و خانم وقاری اکنون از شوهر بیمارش مراقبت می‌کند.

 

شروع کار زوج بازیگر

مهوش وقاری متولد سال 1333 و محسن قاضی مرادی متولد 11 شهریور 1320 است. مهوش وقاری در رشته علوم سیاسی درس خوانده و قاضی مرادی فارغ‌التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران است.

 

خانم وقاری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با  فیلم نار و نی آغاز کرد و قاضی مرادی نیز بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم حسن سیاه شروع کرد.

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی

زوجی که بچه‌دار نشدند

این دو هنرمند شهریور سال 1365 با هم ازدواج کردند و از همان ابتدا زندگی خانوادگی خوبی را تشکیل دادند.

 

این زوج هرگز صاحب فرزند نشدند ولی نبود بچه از عشق و علاقه آنها به یکدیگر کم نکرد. زندگی آنها وقتی وارد مرحله‌ای سخت شد که محسن قاضی مرادی به بیماری سختی مبتلا شد.

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی

بیماری محسن قاضی مرادی

این مرد هنرمند دچار پارکینسون شد.  وقاری در این باره گفته است: محسن از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و از خصوصیات این بیماری، جهشِ مرحله به مرحله است. به طوری که قادر به راه رفتن و تحرک زیاد نیست. نمی‌تواند حرف بزند و تلاش کنیم به سختی متوجه می‌شویم چه می‌گوید.

 

به گفته خانم وقاری پارکینسون رفته رفته مهارت‌های جسمی فرد را از بین می‌برد. شاید از این جهت حالِ جسمی محسن قاضی‌مرادی خوب نباشد ولی حالِ روحی خوبی دارد. شاید آنقدر که اطرافیان محسن نگرانِ حالش هستند خودش این نگرانی را نداشته باشد.

 

وقاری با اشاره به اینکه نمی‌توانم پرستاریِ او را به کسی دیگر واگذار کنم، خاطرنشان کرد: محسن نیاز به یک پرستارِ صددرصدی دارد و من این کار را خودم انجام می‌دهم. به همین دلیل کمتر در این سال‌ها توانسته‌ام جلوی دوربین کاری قرار بگیرم. البته در این میان برخی هم از این فرصت و شرایط سوء استفاده کرده‌اند و مبلغ 20 سال پیش را به عنوان دستمزد پیشنهاد کرده‌اند. مثلاً به من گفته‌اند تو که مشکل مالی نداری!

 

مهوش وقاری در این سال‌ها که شورهرش از بیماری رنج می‌برد و ناتوان شده است با عشق و محبت از او مراقبت می‌کند و تمام توجه‌اش را به همسر خود معطوف کرده است. زندگی عاشقانه این زوج در میان هنرمندان زبانزد است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/10/21
ب نظر منم اگه دونفر همدیگر دوست داشته باشن بدون بچه هم میتونن زندگی کنن خانم وقاری واقعا یک زن ب تمام معنا هستن
ناشناس 1398/10/21
احسنت به خانم وقاری،عاقبت بخیربشین،

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.