2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اجیر کردن آدم کش با 300 میلیون تومان

اجیر کردن آدم کش با 300 میلیون تومان

متهم می گوید از مدتی قبل از مقتول کینه به دل گرفته بود و می خواست او را گوشمالی بدهد.

دوات آنلاین -دو مرد شرور که متهم هستند راننده خودرو را در میدان آرژانتین به قتل رسانده‌اند اعتراف کردند که با گرفتن ۳۰۰‌میلیون تومان از مرد موزیسین دست به ارتکاب جنایت زده‌اند.

 

به نوشته روزنامه جوان  عصر ۲۰‌اسفند‌سال گذشته قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل مرد جوانی در نزدیکی پایانه بیهقی در میدان آرژانتین باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه کنار کامیونی با جسد خونین مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام شهرام روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به گردن پهلو و سینه به قتل رسیده بود. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مقتول لحظاتی قبل با خودروی ۲۰۶ خودش نزدیکی محل کار همسرش می‌آید تا همراه او پس از پایان کارش به خانه‌شان برگردند که از سوی دو مرد نقابدار ناشناس به قتل می‌رسد. همسر مقتول گفت: محل کارم در همین نزدیکی است که ساعتی قبل شوهرم با من تماس گرفت و گفت داخل خیابان منتظر من است تا با هم به خانه برگردیم که الان متوجه شدم به قتل رسیده است.

 

قاتلان نقابدار

تیم جنایی در نخستین گام دوربین‌های محل حادثه را بازبینی کردند. دوربین‌ها چهره دو مرد جوانی را که ماسک بهداشتی به صورت داشتن ضبط کرده بودند که به طرف خودروی ۲۰۶ می‌روند. یکی از آن‌ها در سمت راننده را باز می‌کند و با چاقو ضربه‌ای به کتف وی می‌زند و دیگری نیز در سمت شاگرد را باز می‌کند و با چاقویی که در دست دارد ضربات متعددی به راننده وارد می‌کند. راننده از خودرو پیاده می‌شود و فرار می‌کند. در این لحظه مردی که از سمت در شاگرد ضرباتی وارد کرده‌بود، او را تعقیب می‌کند و در نهایت در نزدیکی کامیونی با ضربات متعدد چاقو شهرام را به قتل می‌رساند.

 

ضاربان در ادامه با موتورسیکلتی که راننده آن در خیابان دیگری منتظر آن‌ها بود از محل فرار کردند.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تیم جنایی تحقیقات را برای شناسایی عاملان حادثه آغاز کردند اماهیچ ردی از آن‌ها پیدا نکردند.

 

از سوی دیگر تحقیقات پلیس نشان داد مقتول از مدتی قبل با مرد جوانی به نام پژمان که موزیسین است اختلاف داشته است.

 

بررسی‌های میدانی نیز حکایت از آن داشت که مقتول و پژمان مدتی قبل با هم درگیر می‌شوند و یکدیگر را به شدت کتک می‌زند.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس پژمان را به عنوان مظنون به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند که دریافتند چند روز قبل از حادثه او با دومرد شرور ارتباط داشته است.

 

از آنجایی که احتمال می‌رفت پژمان عاملان قتل را اجیر کرده است بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت مرد جوان را صادر کرد و مأموران پلیس هم او را بازداشت کردند.

 

موزیسین طراح قتل

متهم در ابتدا منکر جرم خود شد و مدعی شد عاملان قتل را نمی‌شناسند، اما در بازجویی فنی لب به اعتراف گشود و گفت با همدستی پسر عمویش دوفرد شرور را برای قتل شهرام اجیر کرده‌است.

 

متهم گفت: من و شهرام بچه یک محل هستیم و از قدیم یکدیگر را می‌شناسیم و با هم مشکلی نداشتیم تا اینکه مدتی قبل با هم اختلاف مالی پیدا کردیم.

 

اختلاف ما هر روز بیشتر می‌شد تا جایی که چند باری با هم مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی داشتیم. یک ماه قبل او به سراغ من آمد و شیشه‌های خودروام را شکست و مرا به شدت کتک زد.

 

در حالی‌که از شهرام کینه به دل گرفته و عصبانی بودم به مغازه نجاری پسرعمویم در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران رفتم.

 

صورتم سرخ و برافروخته بود که پسر عمویم علت آن را سوال کرد و من هم موضوع درگیری و کتک کاری شهرام را برای او تعریف کردم.

 

پسر عمویم وقتی متوجه شد من از او کینه دارم و خیلی عصبانی هستم گفت دو پسر جوانی را که از افراد شرور محله هستند می‌شناسد که با گرفتن پول دست به هر کاری می‌زنند.

 

پسر عمویم پیشنهاد داد آن دو شرور را که ایرج و شاهرخ نام دارند برای گوشمالی شهرام اجیر کنیم.

 

من قبول کردم و پسر عمویم با ایرج و شاهرخ صحبت کرد و آن‌ها هم برای زهره چشم گرفتن از شهرام ‌مبلغ ۳۰۰‌میلیون تومان درخواست کردند.

 

۸ هزار دلار پیش پرداخت دادم

وی ادامه داد: من ۵ هزار دلار به ایرج و ۳ هزار دلار به شاهرخ که حدود ۲۰۰‌میلیون تومان شد به عنوان پیش پرداخت دادم و قرار شد مابقی را پس از اجرای نقشه پرداخت کنم از قبل می‌دانستم که شهرام هر روز عصر به محل کار همسرش می‌رود و او را پس از پایان کار به خانه بر می‌گرداند به همین خاطر طبق نقشه قبلی آن روز من و پسر عمویم و ایرج و شاهرخ به نزدیکی محل کار همسر مقتول رفتیم و از دور شهرام را به ایرج و شاهرخ نشان دادم. از سوی دیگر پسر عمویم با یکی از دوستان پسرش که موتورسیکلت دارد تماس گرفت و گفت دو نفر از دوستانش به موتورسیکلتی نیاز دارند که آن‌ها را از حوالی میدان آرژانتین به مغازه او برساند.

 

ایرج و شاهرخ از خودروی من پیاده شده و موتور‌سیکلت هم رسید و داخل خیابان منتظر ماند تا اینکه دو مرد اجیر شده دقایقی بعد به خیابان برگشتند و با موتور سیکلت از محل فرار کردند.

 

وی در پایان گفت: قرار نبود آن‌ها شهرام را بکشند و بلکه گفته بودم که او را کتک بزنند، اما پس از حادثه وقتی همگی به مغازه پسر عمویم برگشتیم متوجه شدم که شهرام با ضربات چاقوی مردان اجیر شده به قتل رسیده است.

 

ایرج و شاهرخ در بازجویی‌ها در ادعایی عجیب مدعی شدند که برای کتک کاری و زهره چشم گرفتن از مقتول دستمزد ۳۰۰‌میلیون تومانی گرفته‌اند.

 

در صورتی که دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد ایرج پس از اینکه داخل خودرو ضرباتی به پهلو و بدن مقتول می‌زند وقتی مشاهده می‌کند او درحال فرار است وی را تعقیب می‌کند و به قصد کشتن ضربات دیگری به او می‌زند.

 

تحقیقات از متهمان ادامه دارد

با اعتراف متهم، مأموران دو مرد اجیر شده و پسر عموی پژمان و راکب موتورسیکلت را دستگیر کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.