2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دختر جوان برای قتل ۳ عضو خانواده اش آدمکش اجیر کرد

دختر جوان برای قتل ۳ عضو خانواده اش آدمکش اجیر کرد

این دختر در بازجویی‌ها گفت از مادرش کینه داشته و برای سرقت اموال او با همدستی پسر مورد علاقه‌اش نقشه قتل سه‌ عضو خانواده‌اش را طراحی کرد.

دوات آنلاین -نفرت دختر جوان از اعضای خانواده‌اش آن قدر زیاد بود که وقتی پسر مورد علاقه‌اش برای سرقت اموال مادر پولدارش نقشه قتل آن‌ها را طراحی کرد، پذیرفت. آن‌ها با همفکری هم آدمکشی استخدام کردند و سناریوی خونین را رقم زدند.

 

به نوشته روزنامه جوان شامگاه سه شنبه ۱۲‌اسفند پسر جوانی در تهران وحشت زده به اداره ‌آگاهی رفت و راز قتل سه عضو یک خانواده را برملا کرد.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: من موبایل فروشی دارم و محل زندگی در خیابان وحدت حوالی بلوار ابوذر در جنوب تهران است. در آن محل دوستی دارم به نام بهنام که به خانه دختر مورد علاقه‌اش به نام شهین که طبقه‌پنجم ساختمان مسکونی در خیابان وحدت است، رفت و آمد دارد. شهین چند سال قبل از شوهرش جدا شد و همراه مادر و خواهر ۲۰‌ساله و ناپدری‌اش در آن خانه زندگی می‌کند.

 

من چند باری به خانه آن‌ها رفته بودم تا اینکه چند شب قبل بهنام گفت که آنجا کاری دارد و از من خواست او را با خودروام به خانه دختر برسانم. وقتی به آنجا رسیدم نیاز به دستشویی پیدا کردم و از دوستم خواستم از دستشویی استفاده کنم که قبول کرد. من اشتباهی به جای دستشویی وارد حمام شدم که در آنجا صحنه هولناکی را دیدم. داخل حمام خانه جسد مرد و زنی را دیدم که مشخص بود متعلق به مادر شهین و ناپدری‌اش است. در حالی که مقدار زیادی یخ روی آن‌ها ریخته شده‌بود، اما جسد‌ها متعفن شده‌بودند. از ترس به روی خودم نیاوردم و از آنجا بیرون آمدم، اما در این چند شب عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد و هر شب کابوس می‌دیدم تا اینکه تصمیم گرفتم به اداره پلیس بیایم و موضوع را به مأموران پلیس خبر دهم.

 

قتلگاه ۳ عضو خانواده

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند. مأموران پس از تخریب قفل در آپارتمان طبقه‌پنجم ساختمان مسکونی در داخل حمام با جسد زن ۴۲‌ساله‌ای به نام بهاره و مرد جوانی روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت حدود یکماه قبل بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم سختی به سرشان به قتل رسیده‌اند. مأموران پلیس داخل منزل مسکونی بشکه‌ای پر از مایع اسیدی پیدا کردند که پس از بررسی متوجه تکه‌هایی از جسد دختر ۲۰‌ساله خانواده داخل آن شدند در حال از بین رفتن است.

 

در حالی که بررسی‌های مأموران حکایت از جنایت هولناکی داشت قاضی حبیب الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد خانه متعلق به زن ۴۲‌ساله‌ای است که جسد او داخل حمام پیدا شده است.

 

همچنین مشخص شد این زن پس از جدایی از شوهرش با مردی به نام حامد که جسد او هم داخل حمام کشف شده ازدواج می‌کند و پس از آن همراه دو دختره‌۲۰ و ۲۴‌ساله‌اش به نام‌های مهتاب و شهین بهاره در این خانه زندگی می‌کرده است. تیم جنایی در بررسی‌های محل حادثه با به هم ریختگی وسایل خانه روبه‌رو شدند که مشخص شد علاوه بر سرقت تعدادی از وسایل گرانقیمت این خانه دو خودروی لاکچری متعلق به مقتول و مقدار زیادی طلا و ۲۵۰‌میلیون تومان پول نقد از گاوصندوق مهتاب سرقت شده است.

 

اولین سرنخ

در حالی‌که بررسی‌ها نشان می‌داد این جنایت به خاطر سرقت رخ داده است همسایه‌ها مدعی شدند که شهین و پسر مورد علاقه‌اش بهنام را پس از حادثه چندین بار در ساختمان دیده‌اند.

 

بدین ترتیب شهین و بهنام به عنوان مظنونان حادثه تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفتند تا اینکه بامداد روز چهارشنبه سیزدهم اسفند بهنام و شهین شناسایی و بازداشت شدند. متهمان ابتدا در بازجویی‌ها مدعی شدند در جریان حادثه هولناک نیستند، اما در بازجویی‌های فنی وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شدند اقرار کردن که پسر جوانی را به نام فریدون برای قتل سه عضو خانواده اجیر کرده و با همدستی او دست به جنایت زده‌اند.

 

از مادرم کینه داشتم

با اعتراف متهمان، مأموران ساعتی بعد فریدون را دستگیر کردند. سه ‌متهم روز چهارشنبه برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده و به جرم خود اقرار کردند.

 

دختر جوان در بازجویی‌ها مدعی شد که از مادرش کینه داشته و برای سرقت اموال او با همدستی پسر مورد علاقه‌اش نقشه قتل سه‌ عضو خانواده‌اش را طراحی کرده و برای اجرای نقشه هم پسر جوانی را به نام فریدون اجیر می‌کند.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: سال‌ها قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند و من همراه پدرم شروع به زندگی کردم و خواهرم بهاره هم با مادرم زندگی می‌کرد. چند سال قبل با مردی ازدواج کردم، اما در حالی که یک فرزند داشتیم با هم اختلاف پیدا کردیم و از هم جدا شدیم. پس از این من تنها زندگی می‌کردم و فرزندم همراه پدرش زندگی می‌کرد تا اینکه چهارسال قبل مادرم را که سال‌ها از او دور بودم پیدا کردم و تصمیم گرفتم همراه او زندگی کنم. خیلی خوشحال بودم از اینکه با مادرم زندگی می‌کردم و هرگز فکر نمی‌کردم که روزی با او اختلاف پیدا کنم، اما هر روزی که از زندگی مشترک من با مادرم و خواهر کوچکم می‌گذشت اختلافات من بیشتر می‌شد. مادرم همیشه از من ایراد می‌گرفت و مرا سرزنش می‌کرد و باهر کاری که در خانه انجام می‌دادم مخالفت می‌کرد.

 

وی ادامه داد: مدتی قبل داخل پارک با پسر ۱۹‌ساله‌ای به نام بهنام آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و من هم عاشق او شدم و قرار شد با هم ازدواج کنیم، اما بهنام بیکار بود و درآمدی نداشت. پس از این ما با هم رفت و آمد داشتیم و او به خانه ما می‌آمد همین موضوع باعث شد اختلاف من با مادرم، خواهرم و پدر خوانده‌ام بیشتر شود تا جایی که از آن‌ها کینه به دل گرفتم. از طرفی هم برای شروع به زندگی با بهنام به پول نیاز داشتیم که بهنام پیشنهاد داد از خانه مادرم سرقت کنیم. او گفت اگر آن‌ها را به قتل برسانیم همه اموالش برای ما می‌ماند و من هم که از مادرم کینه به دل داشتم نقشه او را پذیرفتم.

 

اجیر کردن قاتل

۲۰ روز قبل از حادثه دونفری نقشه قتل را طراحی کردیم و تصمیم گرفتیم مردی را برای قتل اعضای خانواده‌ام اجیر کنیم.

 

بهنام با یکی از دوستانش به نام فریدون موضوع را در میان گذاشت و قرار شد او با گرفتن مبلغی نقشه را اجرا کند.

 

شب حادثه بهنام تعدادی غذا از بیرون خریده بود که به خانه ما آمد. او غذا‌ها را مسموم کرده بود و به مادرم، خواهرم و پدر خوانده‌ام دادیم. مادرم و ناپدری‌ام پس از خوردن غذای مسموم کمی گیج شدند و به داخل اتاق‌شان رفتند تا بخوابند و خواهرم نیز داخل پذیرایی در حالی که تلویزیون تماشا می‌کرد به خواب رفت. نیمه‌های شب طبق نقشه فریدون به خانه ما آمد و دوستش هم که موضوع را به پلیس خبر داده‌بود، داخل ماشین در کوچه منتظر بود. او با کابلی خواهرم را خفه کرد و بعد جسد او را به داخل اتاق خواب منتقل کردیم و تصمیم گرفتیم مادرم و پدر خوانده‌ام را به قتل برسانیم، اما آن‌ها هنوز به خواب عمیق نرفته بود. صبح ساعت ۷ پدر خوانده‌ام لباس پوشید که به محل کارش برود که او را به داخل اتاق صدا زدیم و وقتی وارد اتاق شد فریدون که از شب در گوشه‌ای مخفی شده بود با ظرف کریستالی چند ضربه به سر او زد و او را به قتل رساند.

 

پس از این او به سراغ مادرم رفت و با همان ظرف کریستالی چند ضربه هم به سر مادرم زد و او را هم به قتل رساند. پس از حادثه برای اینکه ردی از خود به جای نگذاریم مقدار زیادی اسید خریدیم و به داخل خانه آوردیم و داخل بشکه‌ای ریختیم و جسد خواهرم را داخل آن انداختیم تا از بین برود. قرار بود جسد‌ها را یکی یکی داخل مایع اسیدی بیندازیم تا از بین بروند که موفق نشدیم و دستگیر شدیم.

 

دستمزد ۳۰۰ میلیون تومانی

فریدون هم در بازجویی‌ها گفت: بهنام به من پیشنهاد داد اگراعضای خانواده دختر مورد علاقه‌اش را به قتل برسانم ۳۰۰ میلیون تومان به من می‌دهد که قبول کردم. شب حادثه ابتدا دختر جوان که خواب بود داروی بی‌هوشی خوراندم که بیدار نشود و بعد با سیم شارژر او را به قتل رساندم و صبح هم مادر و شوهرش را به قتل رساندم. در این چند روز بهنام به خانه شهین رفت و آمد داشت و اموال آن‌ها را سرقت می‌کرد، اما دستمزدی به من نداد تا اینکه دوستم که شب حادثه داخل خودرو منتظر من بود عذاب وجدان گرفت و راز قتل را بر ملا کرد و ما به دام افتادیم.

 

متهمان در ادامه برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهانی این حادثه و اینکه آیا متهمان دیگر در قتل دست داشته یا نداشته‌اند به دستور قاضی حبیب الله صادقی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.