2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بهانه عجیب برای طلاق قبل از عروسی

بهانه عجیب برای طلاق قبل از عروسی

این زوج به خاطر اختلاف بر سر زندگی در غرب یا شرق تهران راهی دادگاه خانواده شدند.

دوات آنلاین -زوج جوان به دلیل منطقه محل زندگی شان جنجال به راه انداختند؛ جنجالی که در نهایت به دادگاه خانواده و تشکیل پرونده طلاق ختم شد. یکی می خواست در غرب زندگی کند و دیگری دلش می خواست محل زندگی اش در شرق تهران باشد. همین مساله در نهایت به یک معضل در زندگی شهاب و ناهید تبدیل شد تا جایی که این زوج با حضور در دادگاه خانواده تهران خواستار جدایی از هم شدند.

 

زن جوان در دادگاه چه گفت

زن جوان وقتی در مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: سه سال پیش بود که با شمهاب عقد کردیم. دوران نامزدی خوبی داشتیم. تقریبا اختلاف خاصی با هم نداشتیم تا این که کم کم قرار شد مراسم عروسی بگیریم و سر خانه و زندگی خودمان برویم. این شد که به دنبال خانه گشتیم، از همان زمان مشکلات ما شروع شد و من فهمیدم که نمی توانم در کنار شهاب زندگی خوبی داشته باشیم، او مرد خودخواهی است و دلش میخواهد فقط نظر خودش را تحمیل کند. من محل کارم و خانه اکثر بستگان و خانواده ام در غرب تهران است ولی شهاب پایش را در یک کفش کرد و گفت که خانه در شرق تهران بهتر است؛ چون خانواده خودش در شرق تهران زندگی می کنند اصرار داشت که همان جا خانه بگیریم. در صورتی که من اگر در شرق زندگی کنم، عذاب میکشم رفت و آمد برایم سخت می شود.

 

هر روز باید به محل کارم بروم و به مادر و پدرم سر بزنم، با این ترافیک اذیت می شوم. ولی شوهرم چون خودخواه است برایش اهمیتی ندارد. اگر من عذاب بکشم برایش مهم نیست. فقط دلش می خواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند.

 

الان تقریبا یک سال است که سر همین موضوع با هم درگیریم. شوهرم به هیچ عنوان کوتاه نمی آید. یک سال است عروسی مان عقب افتاده و شهاب از نظر خودش برنمی گردد.

 

فقط می گوید باید در شرق خانه بگیریم. در صورتی که من نمی توانم آنجا زندگی کنم. وقتی این رفتارهای شهاب را دیدم، فهمیدم زندگی در کنار او فایده ای ندارد. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه از این مرد خودخواه جدا شوم.

 

توضیحات مرد جوان

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی این زن خودش خودخواه است. من در شرق خانه بهتری می توانم پیدا کنم. خانواده ام سال ها ساکن آن محله هستند. پدرم آشنا دارد و می توانیم با قیمت مناسب خانه بخریم، ولی ناهید فقط به دلیل این که نزدیک خانواده اش باشید، می گوید باید به غرب برویم، در صورتی که من گفتم خودم هر روز تو را به محل کار می رسانم و عصرها هم تو را برمی گردانم ولی به حرف هایم اهمیتی نمی دهد.

 

فقط حرف خودش را می زند چون می خواهد از مادرش دور نماند، می دانم اگر نزدیک آنها خانه بگیریم، می خواهند در زندگی مان دخالت کنند. برای همین مخالفت کردم. اما او کوتاه نمی آید و فقط از من توقع دارد که از خواسته ام بگذرم.

 

من هم نمی توانم آینده مان را به دلیل این مساله خراب کنم. حالا که او درخواست جدایی دارد من هم دیگر نمی خواهم در کنار این زن زندگی کنم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و این زوج را به مرکز مشاوره خانواده فرستاد.

 

منبع: تپش- جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.