2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شرایط دشوار برای عیسی آل‌ کثیر

شرایط دشوار برای عیسی آل‌ کثیر

در مورد محبوبیت آل‌ کثیر در رختکن پرسپولیس تردیدهای زیادی وجود دارد. چند هفته پیش جلال حسینی به تندی به او تاخت و برای نخستین بار مسئولیت محرومیت این بازیکن را گردن رفتار بچگانه خودش انداخت.

دوات آنلاین -از قرار معلوم مصاحبه‌ای از قول عیسی آل‌ کثیر منتشر شده که او در آن خودش را پایان‌دهنده مشکلات خط حمله پرسپولیس دانسته و سایر قضایا. طبیعتا انتشار چنین حرف‌هایی به مذاق سایر بازیکنان خوش نیامده و آنها بین خودشان این سؤال را مطرح کرده‌اند که «پس ما چه کاره هستیم؟» موضوع به گوش آل‌ کثیر رسیده و او هم ادعا کرده 3‌ماه است مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته است.

 

همشهری نوشت: این ادعا در حالی مطرح می‌شود که در این مدت نقل قول‌های زیادی از این بازیکن منتشر شده و بعید است همه آنها خیالی یا فضایی بوده باشند. به هر تقدیر نشانه‌ها و دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد آل‌ کثیر در بازگشت به میادین کار سختی دارد و شاید شرایط در پرسپولیس برایش آنقدرها هم گل و بلبل نباشد.

عیسی آل کثیر در پرسپولیس شرایط سختی خواهد داشت

دوری از شرایط ایده آل

اول: آل‌ کثیر 6ماه محروم بوده؛ نه‌تنها از بازی، بلکه حتی حق حضور در تمرینات گروهی را هم نداشته است. بنابراین طبیعتا آماده نیست و طول می‌کشد تا به شرایط ایده‌آل برسد. این در حالی است که افکار عمومی توقع دارد عیسی بلافاصله بعد از پایان محرومیتش بهترین بازی‌ها را ارائه بدهد.

 

یک رقیب جدی

دوم: فرم بازی آل‌ کثیر بسیار شبیه شهریار مغانلو است و احتمال قابل توجهی وجود دارد بین این دو نفر فقط یکی به بازی گرفته شود. در این صورت عیسی اصلا هماورد آسانی ندارد. مغانلو با دردسرهای زیاد از سانتاکلارا جذب شده و بازیکن بدی هم نیست. او به راحتی تسلیم هیچ رقیبی نخواهد شد.

 

تردید درباره محبوبیت آل کثیر

سوم: در مورد محبوبیت آل‌ کثیر در رختکن پرسپولیس هم تردیدهای زیادی وجود دارد. اگر یادتان باشد چند هفته پیش جلال حسینی به تندی به او تاخت و برای نخستین بار مسئولیت محرومیت این بازیکن را گردن رفتار بچگانه خودش انداخت. بعد هم وکیل باشگاه پرسپولیس به صراحت اعلام کرد عده‌ای از بازیکنان این تیم حاضر نشدند در پرونده فرجام‌خواهی به سود عیسی شهادت بدهند. حالا هم که داستان این مصاحبه، ترکش‌های بعدش و تکذیب آل‌ کثیر پیش آمده است. نمی‌دانیم زیر پوست تیم چه می‌گذرد، اما لااقل نشانه‌ها طوری نیست که حکایت از صمیمیت بازیکنان با آل‌ کثیر داشته باشد. شاید هم برخی نفرات تیم از اینکه سهم زیادی از فینالیست شدن سرخپوشان در آسیا به نام این بازیکن نوشته شد دلخور هستند. به هر تقدیر گذر زمان این مسائل را روشن‌تر خواهد کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.