2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
رازهای و راه های جوان ماندن برای خانم ها

رازهای و راه های جوان ماندن برای خانم ها

با 6 ترفند بسیار مهم و کلیدی که به جوان ماندن شما کمک می کند در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -همه خانم‌ها دوست دارند سرحال و جوان بمانند  و برای این هدف حتی گاهی زیر تیغ جراحی هم خواهند رفت. اما بعضی از خانم‌ها هستند که با فقط تغییر سبک زندگی و جایگزین کردن  چند عادت جدید، روند پیر شدن خود را به تعویق می‌اندازند و همیشه جوان‌تر به نظر می‌رسند.در ادامه به بررسی این عادت ها می‌پردازیم.

گرفتن فشار خون برای جوان ماندن مهم است

فشار خون خود را حفظ کنید  

خراسان نوشت: کنترل فشارخون فقط ثابت نگه‌داشتن دو عدد نیست. شما باید با خوردن غذاهای آب‌پز و دارای چربی کمتر، تحرک و فعالیت بدنی و دوری از دخانیات بدن خود را سالم‌تر نگه دارید  و با پیروی از این نکات فشار خون خود را تنظیم کنید و جوان‌تر بمانید.

 

برای جوان ماندن یادگیری را متوقف نکنید

یکی از مهم‌ترین کارها برای به تعویق انداختن روند پیری یادگیری است. شما با آموزش یک مهارت جدید، در حقیقت مغز خود را فعال نگه‌می دارید و از آن کار می‌کشید. هرگز خود را به انجام کارهای روزانه محدود نکنید و سعی کنید همیشه در حال یادگرفتن باشید.

 

بیرون غذا نخورید تا جوان بمانید

در تحقیقاتی که به تازگی انجام شده ،خانم‌هایی که پنج بار در هفته غذای خانگی می‌خورند، نسبت به آن‌هایی که غذای بیرون می‌خورند، جوان‌تر می‌مانند . از این به بعد هر وقت هوس خوردن غذاهای چرب و پرکالری بیرون را کردید، برای جوان‌تر ماندن خودتان هم که شده ،نظرتان را عوض کنید.

پیاده روی از رازهای جوان ماندن برای زنان است

قدم بزنید و گاهی بدوید

طبق مطالعه انجام شده توسط مجله انجمن پزشکی آمریکا ، ورزش روزانه می تواند از بروز مشکلات سلامتی جلوگیری کند .هرچه سریع‌تر قدم بزنید ، عمر طولانی‌تری هم  خواهید داشت.این موضوع به این دلیل است که شما ضربان قلب خود را بالا می‌برید و مهم‌ترین عضو خود را به حرکت وامی‌دارید و اکسیژن که عامل جوانی است در بدن شما شروع به گردش می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: چه روش‌هایی برای جوان‌ سازی پوست مناسب است؟

 

ضدآفتاب؛ یکی از رازهای جوان ماندن

آفتاب دارای اشعه‌هایی است که برای پوست به شدت مضر است و باعث چروک و پیر شدن پوست می‌شود. برای جلوگیری از چروک شدن صورت خود همیشه و حتی در روزهای ابری از ضدآفتاب استفاده‌کنید.

یکی از رازهای جوان ماندن آب نوشیدن است

 آب بنوشید

یکی از اصلی‌ترین راه‌های جوان ماندن، نوشیدن آب کافی در شبانه‌روز است. نوشیدن آب به شما کمک می‌کند، متابولیسم خود را بالا ببرید، وزن کم کنید، پوست زیبا ودرخشان داشته باشید و از لکه‌های سیاه دور چشم خلاص شوید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.