2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دستور پخت سیب زمینی پنیری با فر و بدون فر

دستور پخت سیب زمینی پنیری با فر و بدون فر

طرز تهیه سیب زمینی پنیری را به طور کامل در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سیب زمینی پنیری یک پیش غذای بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که می توانید آن را به عنوان عصرانه نیز میل کنید. این غذا را می توانید هم با فر و هم بدون آن درست کنید. برای تهیه این غذا غیر از نمک، پنیر پیتزا، روغن و البته خود سیب زمینی استفاده از مواد دیگر دلخواه است. بعضی ها دوست دارند از فلفل یا آویشن استفاده کنند و برخی مایل هستند روی آن قارچ یا فلفل دلمه ای بریزند.

سیب زمینی پنیری را چطور در فر درست کنیم

 طرز تهیه سیب زمینی پنیری با فر

اولین کاری که باید بکنید این است که سیب زمینی های خلال شده یا ورقه ای را در آب نیم پز کنید. سپس آنها را از آب بیرون بیاورید و خشک کنید.

 

در تابه ای به اندازه لازم روغن بریزید و شعله گاز را زیاد کنید. سپس اگر دوست دارید پودر پاپریکا، فلفل سیاه، نمک و آویشن را در تابه بریزید و بعد سیب زمینی های نیم پز و خشک شده را در تابه بریزید  تا کاملا سرخ شود.

 

بیشتر بخوانید: روش تهیه چیپس و پنیر در فر یا مایکروفر

 

در مرحله بعد سیب زمینی های سرخ شده را درسینی فر بگذارید و روی آن پنیر پیتزا بریزید. در این مرحله اگر دوست داشتید می توانید قارچ، فلفل دلمه ای و ذرت را اضافه کنید.

 

یادتان باشد سیب زمینی باید فر را روی دمای 180 درجه قرار بدهید و 20 دقیقه صبر کنید تا پنیر کاملا آب شود. بعد از آن غذای شما آماده است.

آموزش تهیه سیب زمینی پنیری بدون فر

دستور پخت بدون فر

اگر فر ندارید  یا به هر دلیل دیگری ترجیح می دهید از اجاق گاز استفاده کنید می توانید بعد از مرحله سرخ شدن سیب زمینی و اضافه کردن پنیر، قارچ و ... آن را داخل ماهیتابه در دار بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: چه کار کنیم که فلافل خانگی ترد و خوشمزه شود

 

یادتان نرود ماهیتابه باید نچسب باشد و البته اگر میل دارید قارچ به غذا اشافه کنید آن را باید از قبل تفت داده باشید.

 

ماهیتابه را روی اجاق بگذارید و 15 دقیقه صبر کنید تا پنیر آب شود. آن وقت می توانید غذا را سرو کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.