2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
اعترافات مردی که دستور قتل پسرش را داد

اعترافات مردی که دستور قتل پسرش را داد

اعتیاد به مواد مخدر باعث شد پسر جوان به دست دایی اش کشته شود.

دوات آنلاین -مردی که خواهرزاده خود را به قتل رسانده است توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 

جوان نوشت: ساعت ۱۷ عصر روز جمعه ششم فروردین قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل تهران با تماس مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه قدیمی در خیابان رودکی با خبر و راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام جمشید روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به سر، صورت، گردن و قلبش به قتل رسیده ‌بود.

 

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مقتول که مجرد و معتاد به مواد مخدر است در این خانه همراه پدر و مادر و برادرش که همگی کر و لال بودند زندگی می‌کرد. همچنین مشخص شد دایی مقتول هم مدتی است همراه آن‌ها زندگی می‌کند و حادثه را زن برادر مقتول که او هم که کم شنوا بود به پلیس خبر داده است.

 

مأموران پلیس در ادامه با کمک عروس خانواده به عنوان مترجم از پدر و مادر مقتول که زمان حادثه در خانه حضور داشتند تحقیق کردند.

 

ادعای دروغ

پدر مقتول گفت: امروز من همراه همسر و پسرم جمشید در خانه بودیم. ساعت هشت صبح جمشید داخل اتاقش بود که برای خرید نان بیرون رفتم. ساعت‌۸:۴۵ که به خانه برگشتم دو جفت کفش جلوی اتاق جمشید بود که فهمیدم دوستانش مهمان او هستند. با این حال به اتاق خودمان رفتم و خوابیدم. دو ساعت بعد که بیدار شدم به اتاق جمشید رفتم که دیدم فوت کرده است. بلافاصله با شماره عروسم تماس گرفتم و از او خواستم به خانه بیاید و او هم وقتی به خانه آمد با اداره پلیس تماس گرفت.

 

مأموران پلیس، اما در بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند زمان حادثه هیچ فردی به خانه آن‌ها رفت و آمد نداشته و پدر مقتول به پلیس دروغ گفته است.

 

افشای راز قتل

در بررسی‌های بعدی دوربین‌های مداربسته تصویر فردی را ضبط کرده بودند که حکایت از آن داشت مردی با لباس زنانه از محل حادثه خارج شده است. بدین ترتیب مأموران پدر مقتول را بازداشت کردند. وی ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد اعتراف کرد که به دستور او برادر زنش، پسر معتادش را به قتل رسانده است.

 

وی گفت: من و همسرم و یکی از پسرانم کر و لال هستیم، اما پسرم جمشید سالم بود که او هم ۲۰‌سال قبل معتاد به مواد مخدر شد. خیلی تلاش کردیم او را ترک دهیم، اما موفق نشدیم. او هر روز به بهانه‌های مختلف و برای گرفتن پول مرا کتک می‌زد و اعضای خانواده را اذیت می‌کرد که تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. من از برادر زنم که ۱۰‌ماه است در خانه ما زندگی می‌کند درخواست کمک کردم و او هم قبول کرد او را به قتل برساند. روز حادثه او پسرم را به قتل رساند و با لباس زنانه از خانه فرار کرد و من هم با صحنه‌سازی قصد فریب مأموران پلیس را داشتم که موفق نشدم.

 

با اعتراف پدر مقتول مأموران متهم را بازداشت کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.