2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل همسر به خاطر مهریه

قتل همسر به خاطر مهریه

متهم به دلیل عذاب وجدان نزد پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد.

دوات آنلاین -مردی که همسرش را به خاطر مهریه و حق طلاق به قتل رسانده بود تسلیم پلیس شد.

 

به نوشته جوان نخستین حادثه خونین پایتخت در سال جاری قتل زن جوانی در روز دوشنبه دوم فروردین‌ ماه بود که مأموران پلیس جسد وی را ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه چهارم فروردین ماه در بوستانی در نزدیکی بزرگراه آزادگان کشف کردند.

 

مأموران پلیس در محل حادثه با جسد زن جوانی که داخل دو پتو پیچانده شده بود و بعد داخل کیسه پلاستیکی بزرگی گذاشته شده ‌بود روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد مقتول بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است.

 

در حالی که تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل قتل ادامه داشت مرد ۳۳‌ساله‌ای در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان به اداره پلیس رفت و اعلام کرد همسر ۳۲‌ساله‌اش در پاکدشت به قتل رسانده و جسد او را در بزرگراه آزادگان رها کرده است.

 

وی گفت: دوم فروردین با همسرم به خاطر مهریه و حق طلاق درگیر شدیم که عصبانی شدم و او را خفه کردم. پس از این جسدش را پتوپیچ کردم و در بزرگراه آزادگان رها کردم و خودم همراه فرزندم به شهرستان رفتیم. من عذاب وجدان داشتم که فرزندم را به خانواده‌ام سپردم و به اداره پلیس آمدم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.