2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کدام سریال در فینال سریالیست رای می آورد؛ از سریال بچه مهندس و پایتخت تا نون –خ و از سرنوشت

کدام سریال در فینال سریالیست رای می آورد؛ از سریال بچه مهندس و پایتخت تا نون –خ و از سرنوشت

شانس اصلی قهرمان شدن در سریالیست برای کدام سریال ها است؟ آیا بچه مهندس اول می شود یا از سرنوشت؟ شاید هم سریال های دیگر به این مقام برسند.

دوات آنلاین -رقابت سریال ها در برنامه سریالیست بسیار جذاب و دیدنی شده است؛ رقابتی نزدیک و تنگاتنگ که واقعا نمی توان از حالا پیش بینی کرد کدام یک در فینال به مقام اولی دست خواهد یافت اما به نظر می رسد سریال های از سرنوشت، بچه مهندس، پایتخت 6، نون-خ 2 و نجلا شانس بیشتری داشته باشند.

عکسی از سریال بچه مهندس

بچه مهندس 3 در فینال

سریال بچه مهندس 3 به فینال رفته و شانس زیادی برای اول شدن دارد. علاوه بر داستان جذاب این محموعه بازی روزبه حصاری در فصل سوم نیز در رای بالای این سریال بی تاثیر نیست. به هر حال بچه مهندس در قسمت های زیاد و در 3 فصل روی آنتن رفته و فصل چهارم آن نیز در ماه مبارک رمضان پخش می شود.

 

بی شکی وقتی مجموعه ای به فصل چهارم می رسد طرفداران زیادی دارد. موضوعی که در خصوص بچه مهندس وجود دارد این است که همه عوامل گروه کار خود به بهترین شکل انجام می دهند. تهیه کننده و نویسنده سریال و سپس کارگردان و بازیگران و ... همه خوب هستند و همین هم باعث موفقیت بچه مهندس شده البته اکنون برخی درخصوص فصل چهارم نگرانی هایی دارند زیرا هم بازیگر نقش جواد جوادی تغییر کرده و هم کارگردان سریال. در هر صورت این مجموعه از شانس های اول برنامه سریالیست است.

عکسی از سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت؛ همچنان دوست داشتنی

سریال از سرنوشت نیز شرایطی مشابه بچه مهندس دارد و فصل چهارم آن در حال تولید است با این تفاوت که تیم بازیگری در آن تغییر نکرده و دارا حیایی و کیسان دیباج همچنان نقش هاشم و سهراب را بازی می کنند. این مجموعه می تواند رقیب جدی برای بچه مهندس باشد به ویژه آن که به نظر می رسد طیف مخاطبان هر دو سریال مشترک باشد.

عکسی از سریال پایتخت

سریال پایتخت؛ همیشه پرطرفدار

شاید هیچ مجموعه طنزی در  تلویزیون به محوبیت سریال پایتخت نباشد البته فصل ششم آن با انتقاداتی مواجه شد. فوت مرحوم خشایار الوند و تغییر نویسنده در حال و هوای پایتخت 6 تاثیر داشت. از طرفی دو قسمت پایانی این سریال با تاخیری تقریبا یک ساله پخش شد.

 

خبر جدید این که پایتخت 7 ساخته خواهد شد اما باید دید این مجموعه می تواند به جایگاه خوبی در سریالیست دست یابد.

عکسی از سریال نون-خ

سریال نون-خ؛ محبوب و پرمخاطب

وقتی فصل اول سریال نون-خ پخش شد شاید کمتر می شد حدس زد این مجموعه تا این حد پرطرفدار شود و کار به فصل دوم و سوم برسد. نون-خ رقیب جدید سریال پایتخت است. اول این که هر دو طنز هستند. دوم این که هر دو پا را از تهران بیرون گذاشته و به شهرهای دیگر رفته اند. سوم نقش پررنگ خانواده و اهمیت آن در هر دو مجموعه است. این دو سریال شباهت های زیاد دیگری نیز با هم دارند البته در مجموع پایه و اساس داستان آنها متفاوت است. به هر حال نون-خ اگر بخواهد در برنامه سریالیست به مقام بالایی برسد باید رقیب سرسخت خود یعنی پایتخت را شکست بدهد.

عکسی از سریال نجلا

سریال نجلا؛ انتظار برای فصل دوم

سریال نجلا به مناسبت اربعین از شبکه سه پخش شد و به شدت مورد توجه قرار گرفت. به گونه ای که قرار شد فصل دوم آن هم ساخته شود تا شاهد ادامه زندگی عبد و نجلا باشیم. این سریال از نظر ژانر با رقیب های سرسخت خود متفاوت است. بازی های خود سارا رسول زاده و حسام منظور در سریال نجلا یکی از دلایل موفقیت این مجموع است. ضمن این که این سریال نیز از تهران خارج شده و به جنوب کشور و آبادان رفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1401/06/10
بچه مهندس ۳ نون خ افرا یادآوری
نیکتا 1400/09/20
سلام ترو خدا به بچه مهندس رای بدین خیلی عااااااالیییییی هست
براو خواص 1400/04/28
مجموعه نون خ من رای میدهم
براو خواص 1400/04/28
همدم و مونس من در تنهایی فقط و فقط مجموعه نون خ هست وتنها وتنها مجموعه ایی است که به دل من نشت و نفس و عمر من است
........ 1400/03/22
من به بچه مهندس رای میدم امیدوارم فصل 5 این سریال ساخته بشه
ناشناس 1400/03/16
ممنونم از سریال از سرنوشت خیلی سریال زیبا و قشنگی هست و ممنونم از بازیگرای خوبتون.
الناز 1400/03/03
چطوری به سریال از سرنوشت رای بدم لطفا جواب بدین
سیما 1400/03/03
من به سریال از سرنوشت رای میدهم لطفا همه رای بدن
علی 1400/02/29
من در سریال از سرنوشت رائ میدهم ممنون از کارگردان عزیز❤
ناشناس 1400/01/18
به سریال از سرنوشت رای بدین تا برنده بشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.