2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

عامل قتل عام خانوادگی توسط پلیس کشته شد

این مرد در مجموع 8 نفر را به قتل رسانده بود. 5 نفر از مقتولان اعضای یک خانواده بودند.

دوات آنلاین -عامل جنایت هولناک در شهرستان کنگان استان بوشهر توسط پلیس کشته شد.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: صبح روز یکشنبه، در یک عملیات پیچیده و هدفمند عامل قتل های خانوادگی شهرستان کنگان در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس کشته شد.

 

قاتل در نخستین اقدام خود  پنج نفر از شهروندان کنگانی را  شامگاه پنجشنبه به ضرب گلوله کشت.مقتولان شامل سه دختر ۲۱، ۱۸ و ۱۴ ساله و مادر بزرگ ۷۵ ساله آنها و یک جوان ۲۱ ساله بوده که در زمان قتل در منزل مقتولان حضور داشته است.این مرد قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشت.

 

دادستان انقلاب بوشهر گفت: قاتل از بستگان مقتولان بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضاتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است.

 

علی حسن پور اضافه کرد: براساس بررسی‌های به عمل آمده قتل مرد ۵۱ ساله در شب حادثه و همچنین قتل مرد ۵۰ ساله دیگری که در چند روز گذشته در شهر کنگان به وقوع پیوسته نیز منتسب به همین شخص است و این قتل ها به هم مرتبط هستند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان نیز گفت: قاتل پسر عموی این خانواده است که ساعت حدود ۲۱ پنجشنبه شب با ورود به این منزل با اسلحه جنگی کلاشینکف مرتکب این جنایت شده است.

 

سرهنگ رهام رضایی افزود: وی سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ داشته است و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان داشته است.

 

قاتل روز جمعه نیز در اقدامی یک جوان حدود ۳۵ ساله را در مغازه مرغ فروشی اش در یکی از فرعی های بلوار اصلی شهر کنگان به ضرب گلوله کشت و متواری شده بود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.