2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساعت پخش و تکرار برنامه های و سریال های نوروزی سال 1400

ساعت پخش و تکرار برنامه های و سریال های نوروزی سال 1400

ساعت پخش و تکرار برنامه زوجی نو و سریال های گاندو، نون-خ، هم بازی و نوروز رنگی را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -تلویزیون برای نوروز سال 1400 برنامه ها و سریال های متنوعی دارد که می توانید آنها را از شبکه های یک تا پنج تماشا کنید. برای این که بتوانید برنامه خودتان را تنظیم کنید ساعت پخش و تکرار این برنامه ها را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال نون- خ3

شبکه یک با سریال نون-خ 3

نورالدین خانزاده و دوستان و خانواده اش با فصل سوم به شبکه یک بازگشته اند. این سریال هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه پخش می شود. تکرار این مجموعه ساعت 9 صبح و 3 بعدازظهر روز بعد است.

عکسی از سریال هم بازی

سریال هم بازی در شبکه دو

سریال هم بازی هر شب ساعت 9 و نیم شب از شبکه دو پخش می شود. ساعت های یک بامداد، 10 صبح و حدود 4 بعدازظهر روز  بعد نیز تکرار این سریال روی آنتن می رود.

عکسی از فصل دوم سریال گاندو

سریال گاندو 2 در شبکه سه

سریال گاندو 2 ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه هر شب از شبکه سه پخش می شود و تکرار آن نیز حدود ساعت یک و ربع بامداد و 13 و 30 دقیقه ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال نوروز رنگی

نوروز رنگی در شبکه پنج

سریال نوروز رنگی را می توانید هر شب ساعت 8 از شبکه 5 تماشا کنید  و تکرار آن نیز در ساعت های 3 و نیم بامداد، 8 و نیم صبح و 15 و 30 دقیقه بعدازظهر پخش خواهد شد.

ساعت پخش و تکرار مسابقه زوجی نو در نوروز 1400

زوجی نو؛ مسابقه ای جذاب

مسابقه زوجی نو که بسیار پربیننده شده در عید سال 1400 هر شب حدود ساعت 7 و 15 دقیقه از شبکه سه پخش می شود و تکرار آن نیز حدود ساعت 8 و 45 دقیقه صبح روز بعد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.