2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
چگونه در ماکروفر برنج بپزیم

چگونه در ماکروفر برنج بپزیم

روش پخت برنج در ماکروفر را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -گاهی پیش می آید که عجله داشته باشید یا این که اصلا حال و حوصله آشپزی را نداشته باشید در این موارد استفاده از ماکروفر کار شما را خیلی راحت می کند. پختن برنج در این وسیله سریع کار ساده ای است که روش آن در ادامه آمده استو

 

مواد لازم برای پختن برنج با ماکروفر

سایت تابناک درباره مراحل پخت برنج در ماکروفر نوشت: ابتدا ظرف مناسب را آماده کنید

 

۳ فنجان (۷۱۰ میلی لیتر) آب و ۱ قاشق غذاخوری (۱۵ میلی لیتر) روغن را درون ظرف مناسب مایکروفر ریخته و ظرف را کنار دست خود قرار دهید.

 

اگر دوست داشته باشید می‌توانید از تکه‌های مرغ هم در این برنج استفاده کنید.

 

برنج را پیمانه کنید.

 

یک فنجان (۲۲۵ گرم) برنج را اندازه گیری کنید. برنج را درون کاسه ریخته و آن را با آب شست و شو دهید. سپس مقداری آب روی برنج ریخته و در اصطلاح برنج را بخیسانید.

 

بیشتر بخوانید: چه کار کنیم که برنج قد کشیده دربیاید

 

برنج را در مایکروفر قرار دهید.

روش پختن برنج در ماکروفر چگونه است

ماکرفرو را روی چند دقیقه تنظیم کنیم

برنج خیسانده شده را درون ظرف مناسبی که آب و روغن ریختید، بریزید. ظرف را در مایکروفر قرار دهید و دستگاه را برای ۱۰ دقیقه با قدرت بالا تنظیم کنید.

 

بیشتر بخوانید: استانبولی پلو را چه طور خوشمزه تر کنیم

 

حالا بدون این که برنج را هم بزنید در آن را گذاشته و با قدرت ۵۰ درصد آن را بپزید. بعد از این مدت مایکروفر را خاموش کرده و همین طور اجازه دهید ظرف برنج درون مایکروفر با در بسته برای ۱۰ دقیقه باقی بماند.

 

سپس ظرف را خارج کرده و با قاشق برنج را هم بزنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.