2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چگونه زیباترین تخم مرغ رنگی را برای سفره هفت سین عید درست کنیم

چگونه زیباترین تخم مرغ رنگی را برای سفره هفت سین عید درست کنیم

روش های جذاب و جدید تزیین تخم رنگی عید را اینجا یاد بگیرید و سفر هفت سین تان را زیباتر کنید.

دوات آنلاین -سفر هفت سین بدون تخم مرغ رنگی اصلا معنی ندارد. همه ما دوست داریم تخم مرغ های زیبا و متفاوت سر سفره عید بگذاریم اما خیلی ها روش این کار را بلد نیستند. برای رنگ کردن تخم مرغ هم می توان از مواد طبیعی استفاده کرد که کمی سخت است و هم این که از گواش یا لاک ناخن کمک بگیرید. اما غیر از آن روش های جذاب و متفاوت دیگری نیز وجود دارد که می توانید در ادامه به نقل از مجله کوروش بخوانید:

ترفندهایی برای تزیین تخم مرغ رنگی عید

تزیین تخم مرغ عید با پارچه

استفاده از انواع پارچه برای تزیین تخم مرغ هفت سین یک راهکار جذاب دیگر است. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید یک توری پارچه‌ای را روی تخم مرغ بکشید و زیر آن را به وسیله یک بند ببندید. سپس تخم مرغ را درون یک قابلمه رنگ طبیعی در حال جوش بیندازید.

 

این کار موجب می‌شود تا طرح‌های جذابی روی تخم مرغ شما ایجاد شود. به جز این روش می‌توانید طرح مورد نظر روی پارچه را ببرید و با استفاده از چسب چوب روی تخم مرغ بچسبانید. می‌توانید در اطراف آن از پولک و مروارید استفاده کنید و یک کلاژ زیبا و خاص را روی تخم مرغ‌های عیدتان پیاده کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید پارچه را به طور کامل روی تخم مرغ بکشید و آن را با یک روبان ببندید.

چگونه تخم مرغ رنگی سفره هفت سین را خوشگل تر کنیم

تخم مرغ عروسکی درست کنید

برای تزیین تخم مرغ عروسکی روش‌های مختلفی وجود دارد. برای این کار می‌توانید یک چهره زیبا روی تخم مرغ بکشید و بعد با استفاده از گل یا مقوا برای آن تاج درست کنید. می‌توانید با کمک مقوا یک گوش برای دو طرف تخم مرغ طراحی کنید و آن را شبیه به یک حیوان طراحی کنید. یا کلاً طرح یک عروسک جذاب را روی تخم مرغ بکشید و یک اثر هنری خلق کنید.

روش های تزیین تخم مرغ رنگی عید را یاد بگیرید

تزیین تخم مرغ عید با گل مصنوعی

یک روش دیگر برای تخم مرغ سفره هفت سین استفاده از گل مصنوعی است. شما می‌توانید با تهیه چند شکوفه رنگی و چسباندن آن‌ها روی تخم مرغ‌های عید، یک طراحی بی‌نظیر رقم بزنید.

 

ببینید: فیلم آموزش درست کردن تخم مرغ رنگی

 

می‌توانید در کنار گل مصنوعی از رنگ هم استفاده کنید. مثلاً ابتدا تخم مرغ‌ها را با استفاده از گواش رنگ کنید، سپس روی آن گل بچسبانید.

با شیوه های ساده می توانید زیباترین تخم مرغ رنگی ها را برای نوروز درست کنید

از نگین و مروارید استفاده کنید

یک ایده منحصر به فرد دیگر که در کمتر آموزش تزئین تخمه مرغ هفت سین پیدا می‌کنید، استفاده از انواع پولک، نگین و مروارید است. برای این کار می‌توانید با استفاده از چسب گرمایی نگین‌ها را روی تخم مرغ‌ها بچسبانید.

 

ببینید: نمونه‌هایی از شیک‌ترین سفره‌های هفت سین

 

برای زیباتر شدن تخم مرغ‌ها بهتر است ابتدا آن‌ها را رنگ کنید. سپس روی رنگ از نگین استفاده کنید.

برای تزیین تخم مرغ رنگی عید راه های مختلفی وجود دارد

تخم مرغ عید را با دستمال کاغذی تزیین کنید

یک راهکار بسیار خلاقانه و جذاب برای تزئین سفره هفت سین و ایده برای مدل تخم مرغ رنگی عید استفاده از دستمال کاغذی‌های طرح‌دار است. با این روش می‌توانید طرح ظروف سفره هفت سین را با طرح روی تخم مرغ‌هایتان ست کنید. برای تزیین تخم مرغ تنها لازم است دستمال کاغذی با طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس دور طرح آن را ببرید و با استفاده از چسب چوب و یک قلم‌مو آن را روی سطح تخم مرغ بچسبانید. می‌توانید برای تزئین سفره هفت سین از این ترفند استفاده کنید و ظروفتان را هم با این روش تزئین نمایید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.