2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
وضعیت پیچیده وریا غفوری در استقلال

وضعیت پیچیده وریا غفوری در استقلال

اینکه شنیده می‌شود چند ستاره آبی‌پوش چون در نیم فصل اول با فکری به مشکل خورده‌اند در لیست خروج قرار گرفتند کمی غیرمنطقی بوده و به نظر نمی‌رسد این اقدامات تبعات خوبی داشته باشد.

دوات آنلاین -دو شایعه علیه وریا غفوری کاپیتان استقلال روز گذشته تمامی فضای رسانه‌ای را به خود اختصاص داد تا دوباره همه اخبار معطوف به این باشگاه بشود. درحالی که پرسپولیسی‌ها باید فردا دیدار عقب‌افتاده خود مقابله گل‌گهر سیرجان را برگزار کنند تا به این ترتیب نیم فصل اول رقابت‌ها با برگزاری تمامی دیدارها به پایان برسد اما در این روزها کمترین اهمیتی به اخبار سایر تیم‌ها جز استقلال داده نمی‌شود چراکه فضای این باشگاه چنان مبهم و غبارآلود است و چنان مسئولان و مدیران استقلالی سکوت پیشه کردند که چیزی جز حواشی و شایعات از اردوی آبی‌ها بیرون نیامده و همین موضوع حتی کار را برای رسانه‌ها نیز به‌منظور پالایش اخبار درست، سخت و دشوار کرده است.

 

 وریا نزدیک به جدایی؟

فرهیختگان نوشت: روز گذشته اعلام شد از مراجع بالا به فکری فشار می‌آورند که در صورت کنار گذاشتن وریا غفوری کاپیتان استقلال به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. نکته قابل توجه اینکه درخصوص این خبر نیز روایات متفاوت بوده و برخی عنوان کردند که این موضع وزارت ورزش است و برخی دیگر نوشتند وریا با دستور هیات ‌مدیره رفتنی شده است. با این حال جدای اینکه واقعا چه کسی از سرمربی آبی‌پوشان خواسته است تا وریا را کنار بگذارد اصل خبر مبنی‌بر اینکه فکری این روزها به قطع همکاری با کاپیتان تیمش به صورت جدی فکر می‌کند صحت داشته و با این وضعیت احتمال هر اتفاقی وجود خواهد داشت.

 

فکری روز گذشته در جمع هواداران درخصوص شرایط کاپیتان استقلال گفت: «درباره غفوری هم باید بگویم او کاپیتان تیم است و ما باید ببینیم از عملکرد او راضی هستیم یا نه، چه اتفاقاتی در این روزها، در هفته‌ها، ماه‌های گذشته، سال‌های گذشته افتاده یا نه. وریا امروز آمد تمرین، پایش درد گرفت و رفت. حالا سایت‌های رقیب هم نوشتند که رفته سازمان لیگ، شاید هم آنجا هم کار داشته و رفته باشد.»

 

درواقع همین صحبت که باید ببینیم از عملکرد وریا راضی هستیم یا خیر و باید شرایط غفوری را بررسی کنیم، خود در پشت پرده گویای همه چیز بوده و چه بسا موجب شود تا مدافع هافبک استقلال برخلاف میلش طی روزهای آینده تصمیمات دیگری بگیرد.

 

در همین زمینه نیز شنیده می‌شود که شب گذشته یعنی چهارشنبه شب جلسه‌ای در این خصوص درباره برخی اتفاقات پیرامون استقلال برگزار شده و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته که چه بسا این موضوع در سرنوشت ادامه همکاری کاپیتان استقلال نقش داشته باشد.

 

فسخ قرارداد نه، کار شخصی

همچنین در خبر دیگری با محوریت شایعه‌سازی علیه کاپیتان استقلال اعلام شد که غفوری برای فسخ یک‌طرفه قراردادش راهی فدراسیون فوتبال شده است. نکته قابل توجه اینکه شیطنت برخی کارمندان فدراسیون و ارتباط آنها با برخی خبرنگاران باعث می‌شود تا این خبر فورا به رسانه‌ها درز پیدا کند اما اینکه غفوری برای چه اقدامی راهی فدراسیون می‌شود به اشتباه رسانه‌ای شده و هواداران را سردرگم کرد.

 

پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد که غفوری برای برخی کارهای شخصی به فدراسیون رفت و اقدامی برای فسخ قرارداد انجام نداد. با وجود آنکه برخی تلاش‌ها برای جدایی کاپیتان غفوری از استقلال ادامه دارد اما او در جمع خصوصی اعلام کرد که همیشه دلش با استقلال بوده و ابدا دوست ندارد از این تیم جدا شود اما وقتی شرایط به شکلی است که نمی‌توان کمک کرد و برخی اقدامات وجود دارد شاید هیچ چاره دیگری باقی نماند.

 

 سوء مدیریت در استقلال

در هر صورت محمود فکری با برخی اقدامات خود درحال ضربه زدن به استقلال است. اینکه شنیده می‌شود چند ستاره آبی‌پوش چون در نیم فصل اول با وی به مشکل خورده‌اند در لیست خروج استقلال قرار گرفتند کمی غیرمنطقی بوده و به نظر نمی‌رسد این اقدامات تبعات خوبی برای پسران آبی و هواداران‌شان داشته باشد.

 

از سوی دیگر همان‌طور که دیروز نوشتیم مسئولان استقلال در حال وقت‌کشی هستند چون با این وضعیت که آبی‌پوشان به بن‌بست تاکتیکی رسیده و ‌انگیزه‌ها نیز تا حد قابل توجهی تنزل پیدا کرده و بذر یأس و ناامیدی بیش از پیش در تیم کاشته شده است.

 

دیر یا زود فکری رفتنی شده و این موضوع سوخت و سوز نخواهد داشت، بنابراین به نظر می‌رسد فرصت دادن موقت به سرمربی با علم به اینکه او در آینده، کاری از پیش نخواهد برد درنهایت به قیمت حذف ستاره‌های این تیم تمام شده و چه بسا طی چند بازی آینده سرمربی استقلال و کادرش درحالی رفتنی شوند که دیگر کار از کار گذشته و بسیاری از بازیکنان به خاطر اختلافات از این تیم جدا شده‌اند.

 

در این بین نیز سوء مدیریت از سوی عوامل باشگاه از مدیرعامل گرفته تا اعضای هیات‌مدیره به‌خوبی مشهود است چراکه هنوز فکر عاجل و تدبیر مشخصی در این زمینه یعنی حل اختلافات و مشکلات صورت نگرفته و به نظر می‌رسد بیشتر تحت‌تاثیر برخی مراجع بالادستی تصمیمات‌شان را گرفته و اجرایی می‌کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.