2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جای خالی 2 پدیده عصر جدید روی صحنه فینال؛ مجید معظمی و علی فریادی

جای خالی 2 پدیده عصر جدید روی صحنه فینال؛ مجید معظمی و علی فریادی

معظمی و فریادی از جمله استعدادهایی بود که خیلی ها پیش بینی می کردند تا فینال بروند و حالا جایشان خالی است.

دوات آنلاین -مجید معظمی و علی فریادی دو پدیده عصر جدید هستند که توانستند به خوبی روی صحنه این برنامه بدرخشند و در حالی که پیش بینی می شد آنها جزو 5 برگزیده نهایی باشند حذف شدند.

مجید معظمی در عصر جدید طرفداران زیادی داشت

مجید معظمی شبیه به آرمان امیدی

آرمان امیدی خواننده کم سن و سال بختیاری بود که در فصل اول عصر جدید روی صحنه رفت و با اجراهای زیبایش طرفداران زیادی پیدا کرد. آن زمان گمان می شد آرمان در فینال نیز حضور خواهد داشت اما این اتفاق نیفتاد و او در نظرسنجی مردمی حذف شد. مجید نیز درست مانند آرمان از امیدهای فینال بود با این تفاوت که حذف مجید معظمی نه با رای مردمی بلکه به انتخاب داوران بود.

 

شاید اگر قرعه مجید تفاوت می کرد و او در شبی دیگر و در رقابت با گروه های متفاوت روی صحنه می رفت در انتخاب داوران نیز تغییراتی به وجود می آمد و راه برای صعود او به فینال هموار می شد تا بلکه شاهد تکرار پدیده پارسا خائف باشیم. به هر حال این اتفاق نیفتاد و جای مجید روی صحنه فینال خالی خواهد ماند. البته حضور در عصر جدید و صعودتا نیمه نهایی نیز برای این پسر کم سن و سال فرصت خوبی بود تا خودش را نشان بدهد و استعدادهایش را هویدا کند.

 

تیم عصر جدید نشان داده ستاره هایش را حتی بعد از برنامه رها نمی کند و به حمایت از آنها ادامه خواهد داد. اگر این اتفاق برای مجید بیفتد در آینده شاهد پیشرفت های او خواهیم بود و اخبار بیشتری از این خواننده اهل استان کردستان خواهیم شنید.

علی فریادی نتوانست به فینال عصر جدید صعود کند

علی فریادی، حذف با آرای مردمی

علی فریادی در مرحله قبل با مجید معظمی هم گروه شده و در نظرسنجی مردمی از او عقب مانده بود اما رویا نونهالی به وی رای نجات داد.

 

فریادی در حالی در مرحله ماقبل فینال روی صحنه رفت که شرایط برایش بسیار دشوار بود. همانگونه که احسان علیخانی و داوران بارها تاکید کردند اجرای استندآپ کمدی بدون تماشاچی بسیار مشکل است. بنابراین اولین بدشانسی این دانشجوی پزشکی به شرایط کرونایی مربوط می شود اما مشکل دوم او حذف بخشی از برنامه اش بود که علیخانی نیز در این رابطه توضیحاتی را داد.

 

این حذف باعث شد خیلی از بینندگان آن طور که باید و شاید از استندآپ این جوان تبریزی لذت نبرند و در نتیجه به او رای ندهند البته این را هم نباید فراموش کرد که رقیب او گروه مجاز بود که گروهی بسیار قدر و حرفه ای است . این بار هم باز بحث قرعه در میان است. شاید اگر فریادی در قالب گروهی دیگر به نظرسنجی مردمی می رفت راحت به فینال صعود می کرد.

 

در هر صورت حذف از عصر جدید برای فریادی به معنی پایان استندآپ کمدی نیست. او در فضای مجازی بسیار فعال است و در برنامه ای در شبکه سلامت نیز حضور داشته و از این به بعد مسیری را پیش رو دارد که هم آسان است و هم سخت. آسان از این جهت که عده زیادی او را می شناسند و به چهره ای مطرح تبدیل شده و سخت از این رو که توقعات از او بسیار بالا است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/26
حقشون فینال بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.