2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دختر عشق بازیگری در دام کارگردان قلابی

دختر عشق بازیگری در دام کارگردان قلابی

قرار بود آن پسر مرا ستاره سینما کند، اما پس از مدتی فهمیدم حرف‌هایش دروغ است به همین خاطر تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع کنم اما وقتی متوجه تصمیم من شد تهدید کرد و...

دوات آنلاین -زن جوانی که عاشق بازیگری بود فکر نمی‌کرد که کارگردان قلابی او را برای سرقت، طعمه مرد پولدار کند.

 

به نوشته روزنامه جوان چندی قبل مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از زن و مرد جوانی به اتهام سرقت و اخاذی شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من مرد ثروتمندی هستم و خانه‌ام در یکی از خیابان‌های شمالی تهران است. ساعتی قبل با خودروی گرانقیمتم در حال عبور از خیابانی بودم که زن تنهایی برای من دست تکان داد و خواست او را به مقصدی برسانم. دلم برایش سوخت و او را سوار کردم و به راه افتادم که در میانه راه مدعی شد زن تنهایی است و دنبال کار می‌گردد. به او گفتم که برای انجام کاری باید به خانه‌ام بروم که اصرار کرد همراه من بیاید و بعد او را به خانه‌اش برسانم. با خودروام وارد پارکینگ خانه‌ام شدم و از زن جوان خواستم داخل خودرو منتظر بماند، اما او پشت سرم وارد خانه‌ام شد و دقایقی بعد هم مرد جوانی که مدعی بود شوهر او است وارد خانه‌ام شد. مرد جوان که سلاح سرد همراه داشت مرا کتک زد و مدعی شد که مزاحم همسر او شده‌ام و بعد هم دست و پایم را با طناب بست و تمامی اموال قیمتی‌ام را سرقت کردند.

 

با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کردند. مأموران در بررسی‌های تخصصی و بازبینی دوربین‌های مداربسته یکی از متهمان را به نام ایمان که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان داد ایمان به تازگی از زندان آزاد شده و همراه زن ناشناس از مرد پولدار سرقت کرده‌اند.

 

عشق بازیگری مرا سارق کرد

بدین ترتیب مأموران ایمان را دستگیر کردند و وی هم به سرقت با همدستی زن جوانی به نام پریسا اعتراف کرد.

 

پس از این مأموران، پریسا را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. وی در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به سرقت از مرد پولدار اعتراف کرد و گفت: از دوران کودکی عاشق بازیگری بودم، اما هیچ وقت نتوانستم وارد این حرفه شوم. مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی که خودش را آرش معرفی کرد و مدعی بود کارگردان است و آموزشگاه بازیگری دارد آشنا شدم.

 

او اطلاعات زیادی درباره فیلم‌ها و هنرپیشه‌های معروف داشت و من هم باور کردم که او کارگردان است. رابطه‌ام را با او ادامه دادم و قرار بود مرا ستاره سینما کند، اما پس از مدتی فهمیدم حرف‌هایش دروغ است به همین خاطر تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع کنم. آرش وقتی متوجه تصمیم من شد تهدید کرد که باید در نقشه سرقتی که طراحی کرده شرکت کنم وگرنه فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی‌ام را در فضای مجازی منتشر می‌کند. به همین خاطر با او همدست شدم، اما در اولین سرقت شناسایی شدم و به دام افتادیم.

 

تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.