2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خودکشی بعد از قتل 3 عضو خانواده

خودکشی بعد از قتل 3 عضو خانواده

این مرد بعد از کشتن همسر و دو پسرش به بانک محل کارش رفت و در آنجا خودکشی کرد.

دوات آنلاین -کارمند یکی از شعب بانک در ایلام، پس از قتل سه عضو خانواده اش در محل کارش به زندگی خود پایان داد.

 

شلیک در بانک

به نوشته روزنامه  جام جم، صبح دیروز یکشنبه دوازدهم بهمن امسال یکی از کارکنان بانک در شهر ایلام با پلیس ۱۱۰ این شهر تماس گرفت و در حالی که با صدایی لرزان حرف می زد، خبر داد همکارش با شلیک گلوله در بانک به زندگی اش پایان داده است.

 

مأموران به محل اعزام و با جسد مرد میانسال در آبدارخانه روبه رو شدند. یکی از کارمندان بانک به مأموران گفته مرد فوت شده از همکاران باسابقه مان بود. دو پسر هشت و ۱۸ساله داشت. او روز شنبه مرخصی گرفت و به بانک نیامد. صبح امروز یکشنبه وقتی به محل کارش آمد، حال و روز خوبی نداشت. یک سلاح شکاری همراه داشت. با او حرف زدیم تا از حال و روزش باخبر شویم. می گفت همسر و دو فرزندش را با همین سلاح به قتل رسانده است.

 

با شنیدن این حرف ها شوکه شدیم، سعی کردیم او را راضی کنیم سلاح را تحویل دهد اما به آبدارخانه رفت و در را بست. بعد از زمان کوتاهی یکباره صدای شلیک تیر آمد. به سختی در را باز کردیم و با جسد او که خودکشی کرده بود، روبه رو شدیم.

 

کشف اجساد

مأموران در ادامه با شناسایی نشانی خانه او، راهی آنجاشدند. آنها با بازکردن در خانه و ورود به آنجا با صحنه دلخراشی رو به رو شدند. همسر و دو پسر او با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند.

 

شواهد نشان می داد ساعاتی از مرگ آنها می گذرد و احتمال این که آنها شب قبل به قتل رسیده باشند، وجود دارد.

 

تحقیقات اولیه از همسایه ها و خانواده های قربانیان نشان داد عامل جنایت اختلاف خانوادگی با همسرش داشته و درگیری و دعواهای زیادی با هم داشته اند که دامنه همین اختلاف ها باعث شده او در یک اقدام عجیب اعضای خانواده اش را به قتل برساند و خودش نیز خودکشی کند.

 

دوست قاتل چه گفت

یکی از دوستان عامل این جنایت در این باره گفت: دوستم افشین همیشه عصبانی و ناراحت بود. از اوضاع مالی خود شکایت داشت و با این که زندگی خوبی داشت اما همیشه انسان گلایه مندی بود. او این اواخر زیاد حرف از مرگ می زد. او مشکل خاصی با خانواده اش نداشت. پسر ۱۸ ساله او، فرد آرامی بود. آن طور که خودش تعریف کرد و پلیس به ما گفت: شنبه شب دوستم و فرزند بزرگش باهم جر و بحث کردند. بعد از آن افشین پسرش را تهدید کرد که همین باعث شد، فرزند ۱۸ ساله اش به کلانتری محل زندگی شان در ایلام برود و ماجرای درگیری با پدرش را بگوید. بعد از آنکه او به خانه بازگشت و پدرش متوجه رفتن وی به کلانتری شد. ناراحت و عصبانی با سلاح شکاری که داشت ابتدا به پسر ۱۸ ساله اش شلیک کرد و او را کشت.

 

همان موقع همسر دوستم وقتی بالای سر فرزندش رفت، أفشین او را هدف گلوله قرار داد و گشت. بعد هم بالای سر پسر اا ساله اش رفت و او را هم به قتل رساند. هنوز باورم نمی شود که این اتفاق تلخ برای این خانواده رخ داده و در شوک هستم.

 

پرونده ای دراین باره در دادسرای ایلام تشکیل شده و تحقیقات برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/13
هر اتفاقی که خارج از عرف رخ می دهد روانشناس ها باید بررسی کنند و در رسانه های همگانی بحث و تبادل نظر کنند و جامعه را آگاه کنند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.