2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی از بین برنده لک صورت؛ فوری و طبیعی

معرفی از بین برنده لک صورت؛ فوری و طبیعی

مواد طبیعی که در این مطلب معرفی شده اند به سادگی درخانه درست می شوند و لک های صورت شما را سریع از بین می برند.

دوات آنلاین -لک صورت واقعا آزاردهنده است؛ مخصوصا برای خانم ها. به همین دلیل بعضی ها سعی می کنند به هر طریق که شده این آثار را از بین ببرند. برخی مواد طبیعی بهترین و مفیدترین ماده ها برای این کار هستند.

 

صورت چرا لک می شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: این لکه‌ها در نتیجه عوامل زیادی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا استفاده مکرر از مواد آرایشی ایجاد می‌شوند. در ادامه دلایل ایجاد لکه ها را بخوانید:

 

- قرار گرفتن در معرض نور خورشید یکی از مهمترین عواملی است که باعث ایجاد لکه‌های تیره روی پوست می‌شود، به ویژه هنگامی که مدت طولانی را در آفتاب بدون استفاده از ضد آفتاب سپری می‌کنید.

 

- استفاده از برخی از مواد آرایشی حاوی مواد شیمیایی.

 

- انواع مختلفی از دارو‌ها وجود دارد که مصرف آن‌ها باعث ایجاد لکه‌های صورت می‌شود.

 

- استفاده از نوعی لایه بردار‌های سخت برای پوست که منجر به تحریک و در نتیجه ایجاد لکه‌های قرمز می‌شود و پس از آن تیره می‌شوند.

 

- زنان ممکن است در اثر برخی تغییرات هورمونی در بدن لکه‌های صورت داشته باشند.

 

از بین برد ن لکه ‌های صورت در ۲ روز

اگر می‌خواهید فقط ظرف ۲ روز از لکه‌های صورت خود خلاص شوید، می‌توانید به برخی از این دستورالعمل‌ها متوسل شوید اما اگر نتایجی به همراه نداشتند، باید با یک متخصص پوست برای تجویز درمان مناسب مشورت کنید.

ماست و جو دوسر لک های صورت را فوری از بین می برد

رفع لک روی صورت با ماست و جو دوسر

این ماسک یکی از دستورالعمل‌های خوب برای از بین بردن لکه‌های صورت است، زیرا ماست حاوی اسید‌های هیدروکسید آلفاست که به روشن شدن پوست کمک می‌کند، همچنین جو دوسر به خلاص شدن از لایه‌های آسیب دیده پوست کمک می‌کند.

 

طرز تهیه: یک چهارم فنجان ماست را با دو قاشق غذاخوری جو دوسر مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا مخلوط شود.مخلوط را با حرکت دورانی روی پوست بمالید و بگذارید یک ساعت روی آن بماند. درنهایت پوست را با آب ولرم بشویید و یک قطعه یخ را از روی پوست بگذارید تا منافذ پوست بسته شود.

ترکیب شیر و روغن زیتون برای از بین بردن سریع لک های صورت مفید است

از روغن زیتون و شیر استفاده کنید

خواصی که در روغن دانه‌های روغنی یافت می‌شود به طور کلی برای رهایی از شر مشکلات پوستی و همچنین لکه‌های تیره پوست کمک می‌کند و شیر برای روشن شدن پوست و تأمین مواد مغذی مهم برای آن مهم است.

 

طرز تهیه: یک چهارم فنجان شیر را با دو قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. این ترکیب را به مدت یک ساعت روی پوست قرار داده و پوست را با آب ولرم بشویید.

پوست پرتقال از بین برنده طبیعی لک صورت است

پوست پرتقال لک صورت را از بین می برد

پوست پرتقال حاوی درصد بالایی از ویتامین C است که یک درمان ایده آل برای اکثر بیماری‌های پوستی از جمله لکه‌های تیره است.

 

طرز تهیه: باید ۱ قاشق غذاخوری پوست پرتقال خشک و له شده را با ۳ قاشق غذاخوری شیر مخلوط کرده و آن‌ها را هم بزنید. مخلوط را روی پوست بمالید، بگذارید یک ربع بماند، سپس با آب ولرم بشویید.

 

بیشتر بخوانید: برای صورت چرب و جوش‌ دار چه کنیم

 

روغن گلاب و گلیسیرین جواب می دهد

گلیسیرین یکی از رایج‌ترین موادی است که می‌تواند لکه‌های تیره پوست را از بین برد. روغن گل سرخ نیز به حفظ طراوت پوست کمک می‌کند و این دستور یکی از دستور‌های بسیار سریع در از بین بردن لکه‌های صورت است.

 

طرز تهیه: ۳ قاشق غذاخوری گلیسیرین را با یک قاشق غذاخوری روغن گل رز رقیق مخلوط کنید و خوب هم بزنید. سپس روی پوست بمالید و بگذارید نیم ساعت بماند سپس صورت را با آب ولرم بشویید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.