2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار برنامه شوخی شوخی و تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار برنامه شوخی شوخی و تعداد قسمت ها

اطلاعاتی را که درباره برنامه شوخی شوخی لازم دارید می توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -برنامه شوخی شوخی کاری از محمد لقمانیان است که از شبکه 3 پخش می شود. ساعت پخش و تکرار این برنامه و جزییات بیشتر در ادامه آمده است.

عکسی از برنامه شوخی شوخی

معرفی برنامه شوخی شوخی

شوخی شوخی یک برنامه طنز است که علاوه بر شخصیت های عروسکی بازیگر هم دارد. این برنامه ساخته محمد لقمانیان است. لقمانیان سازنده و عروسک گردان لقمه است که ددر فضای مجازی طرفداران زیادی دارد.

 

اجراهای گروه شوخی بند در این سریال بسیار جذاب و دیدنی است.

 

حسین عالمبخش رییس پردیس تئاتر تهران درباره این برنامه گفت:در ایام کرونایی تلاش شد تا شادی‌هایی هرچند کوچک را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم و حداقل گل لبخند را برای لحظاتی هرچند کوتاه روی لب‌های ایشان بنشانیم.

 

وی در ادامه اعلام کرد مجموعه شوخی شوخی به کارگردانی محمد لقمانیان و تهیه کنندگی محمدابوالحسنی از جمله این پروژه‌ها است. این مجموعه بصورت طنز به مسایل روز اجتماعی و زیست محیطی می‌پردازد و در تلاش است تا راهکارهای برون رفت از این مسایل را با زبانی نرم و عامه پسند به شهروندان بیاموزد.

 

این مدیر هنری افزود: در این مجموعه از تلفیق شخصیت‌های انسانی و عروسکی استفاده شده و این عروسک‌های بامزه با مسایل مختلفی روبرو می‌شوند.  

عکسی از برنامه شوخی شوخی

ساعت پخش برنامه شوخی شوخی

این برنامه طنز هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه یعنی بعد از سریال و قبل از اخبار پخش می شود.

 

شما می توانید حدود ساعت 3 بامداد نیز تکرار آن را تماشا کنید.

 

شوخی شوخی چند قسمت است

قرار است برنامه شوخی شوخی در 200 قسمت پخش شود و هر قسمت آن نیز حدود 20 دقیقه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نازنین 1400/03/18
عالیه
نازنین 1400/02/28
عالی برنامش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.