2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بازگشت مرد شیطان صفت به میز محاکمه

بازگشت مرد شیطان صفت به میز محاکمه

آن مرد پیچ گوشتی را روی پهلویم گذاشت و گفت کلیه‌ام را سوراخ می‌کند. می‌خواستم با پلیس تماس بگیرم، اما او دوباره تهدید کرد که این بار با چاقو مرا نابینا می‌کند. به هر حال توانستم از دست او فرار کنم و به پلیس خبر دهم.

دوات آنلاین -مرد فریبکار که متهم است در پوشش مسافربر به هفت زن تعرض کرده بار دیگر در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به نوشته روزنامه جوان سال گذشته مأموران پلیس استان تهران از شکایت‌های مشابه درباره تعرض به زنان در پوشش مسافربر با خبر شده و در این باره تحقیق کردند. یکی از شاکیان گفت: از مدرسه دخترم بر می‌گشتم و در محدوده اسلامشهر منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پراید توقف کرد. سوار شدم، اما ظاهر راننده به هم ریخته و روی دستش تاول و زخم داشت. به او مشکوک شدم و تصمیم گرفتم پیاده شوم، اما راننده به بهانه اینکه مسیر را اشتباه رفته دنده عقب گرفت و در خیابانی خلوت توقف کرد. سپس صندلی را خواباند و به طرفم حمله کرد. او قصد داشت مرا آزار دهد که مقاومت کردم، اما او پیچ گوشتی را روی پهلویم گذاشت و گفت کلیه‌ام را سوراخ می‌کند. می‌خواستم با پلیس تماس بگیرم، اما او دوباره تهدید کرد که این بار با چاقو مرا نابینا می‌کند. به هر حال توانستم از دست او فرار کنم و به پلیس خبر دهم.

 

تحقیقات پلیس با بررسی شکایت‌های مطرح شده نشان داد که متهم در همه جرائم خود از خودرو‌های سرقت شده استفاده کرده است.

 

دستگیری متهم

در حالی که تحقیقات در جریان بود کارآگاهان سرانجام موفق شدند متهم را که مردی ۲۴‌ساله به نام ادیب بود، سوار بر یک خودروی سرقتی شناسایی و در جریان تعقیب و گریز او را بازداشت کنند.

 

متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی خودرو‌ها اعتراف کرد و از سوی هفت‌زن که علیه وی شکایت کرده بودند شناسایی شد. با کامل شدن تحقیقات بازپرس، متهم را به جرم تعرض به زنان مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه‌ هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

جلسه محاکمه

متهم در جلسه رسیدگی با درخواست اعدام از سوی شاکیان مواجه شد. او، اما اتهام تعرض را انکار کرد و گفت: قبلاً در یک شرکت خودروسازی کار می‌کردم به همین خاطر یاد گرفته ‌بودم در خودرو‌ها را با پنس جراحی باز کنم. با همین شیوه چند خودروی پراید و مزدا‌۳ را سرقت کردم، اما سایر اتهامات را قبول ندارم. دفاعیات متهم، اما از سوی هیئت‌ قضایی پذیرفته نشد و متهم براساس اظهارات زنان به اعدام و ۱۵‌سال حبس محکوم شد.

 

رأی صادر شده، اما نقض و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده ‌شد، بنابراین متهم به زودی مقابل هیئت قضایی محاکمه می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.