2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چه کار کنیم دیگران دوستمان داشته باشند

چه کار کنیم دیگران دوستمان داشته باشند

از 5 راز مهم و تاثیرگذار در محبوبیت در این مطلب آگاه شوید.

دوات آنلاین -همه ما مشتاق هستیم نزد دیگران محبوب باشیم و اطرافیان دوستمان داشته باشند. گاهی برای رسیدن به این هدف کارهای عجیب می کنیم و حتی به نوعی در برابر خواسته های غیرمنطقی تسلیم می شویم تا مبادا دیگران از ما برنجند. در حالی که هرگز نباید چنین کاری کرد. 5 راز مهم اما ساده محبوبیت را در ادامه بخوانید.

لبخند بزنید تا دیگران شما ر دوست داشته باشند

لبخند؛ رازی ساده اما مهم

باشگاه خبرنگاران نوشت: مردم همیشه دوست دارند خود را با افراد خوش اخلاق احاطه کنند. افراد مهربان و دوستانه آن‌هایی هستند که دیگران را به سمت خود جذب می‌کنند؛ بنابراین چه چیزی بیشتر در این افراد رایج است؟ همه آن‌ها در طول روز صورت خندان دارند. لبخند زدن بسیار مسری است. هیچ کس دوست ندارد در کنار فردی باشد که دائما عصبانی و بدخلق است.

 

لبخند تنش موجود در محیط را کاهش می‌دهد و توانایی تنظیم همه چیز را دارد. اگر شما اغلب لبخند بزنید و سرحال باشید، تحت تأثیر قرار دادن دیگران، آسان‌تر است؛ زیرا مردم می‌خواهند خود را با افراد شاد احاطه کنند.

 

ارتباط گرم و مثبت

ایجاد ارتباط گرم و مثبت یکی از مهمترین نکات رشد شخصیت است. برای اینکه بتوانید یک مکالمه موثر داشته باشید باید حس خوب و درستی داشته باشید. همیشه هدفتان این باشد که فرد احساس خوش حالی و رضایت کند. اگر فرد احساس می‌کند که وقت خود را برای صحبت با شما تلف کرده است، پس شما باید به طور جدی روش خود را اصلاح کنید!

 

باعث راحتی دیگران باشید و از توهین کردن بپرهیزید. اما سعی نکنید بیش از حد شیرین باشید. تلاش عمدی برای به دست آوردن قلب انسان‌ها بسیار خطرناک‌تر است. برای رشد شخصیت و تحت تأثیر قرار دادن مردم، شما همیشه باید بسیار طبیعی باشید. این تنها با تجربه، وقت و صبر و حوصله فراوان حاصل خواهد شد!

روش هایی برای این که دیگران دوستمان داشته باشند

از دیگران قدردانی کنید

این یک بنیان بسیار مهم است. هنگامی که از شخص مقابل قدردانی می‌کنید، او احساس می‌کند که واقعاً به او علاقه دارید. با تعریف و تمجید از پیشرفتی که در کارشان کرده اند، اعتماد و تحسین آن‌ها را به دست می‌آورید.

 

بیشتر بخوانید: چطور فردی خوش صحبت باشیم

 

بزرگداشت پیشرفت دیگران برای رشد شخصیت شما نیز ضروری است. تعریف و تمجید از دیگران به این معنی است که شما ذاتی بسیار بخشنده دارید و از پیشرفت دیگران ناراحت نمی‌شوید و شخصیت متزلزلی ندارید. نکته اصلی این است که باعث شوید فرد مقابل نسبت به خودش احساس خوبی داشته باشد.

 

شوخ طبعی؛ راهی برای این که دیگران ما را دوست داشته باشند

روانشناسی انسان به گونه‌ای است که وقتی خوش حالی را پیدا می‌کنیم، بیشتر آن را می‌خواهیم. یک راه سریع برای ایجاد شادی در اطراف دیگران، خنداندن و بالا بردن روحیه آن‌ها است.

 

بیشتر بخوانید: این کارها باعث می شود توجه طرف مقابل را جلب کنید

 

روی شوخ طبعی و بیان احساسی خود کار کنید تا افراد را تحت تأثیر قرار داده و شخصیت خود را رشد دهید. حتی اگر چیز‌هایی که می‌گویید به اندازه کافی خنده دار نیستند، اگر فقط یاد بگیرید که سبک صحیح صحبت کردن و تن صدا را درست به کار ببرید، می‌توانند خنده آور شود. آیا از بودن در کنار افراد بامزه لذت می‌برید؟ پس خودتان یک بار هم که شده امتحان کنید!

 

یک نکته مهم:  مثبت اندیش باشید

مردم ترجیح می‌دهند از کسانی که بسیار بدبین هستند دوری کنند. افراد خوشحال و خوش بین همیشه جلب توجه می‌کنند. افراد مثبت با آن دلربایی و جذابیتی که دارند، مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به نظر شما چرا رهبران بزرگ قادر به نفوذ در مردم هستند؟ آیا تا به حال دیده اید آن‌ها منفی صحبت کنند؟ نه، درست است؟ آن‌ها امروز به این جا رسیده اند؛ زیرا توانایی ایجاد امید و اثبات گرایی را در افراد دارند. این یکی از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی است.

 

بیشتر بخوانید: راه و روش درست عذرخواهی کردن

 

با استفاده از این نکات می‌توانید کد را کرک کنید تا مردم شما را دوست داشته باشند. اما کل این فرایند را نمی‌توان در  یک شب توسعه داد. برای رشد شخصیتی بزرگ در زندگی شخصی و حرفه ای، تمرینات زیادی لازم است. همچنین برای دستیابی به یک شخصیت عالی، به زمان، صبر و تجربه نیاز دارید.

 

شما باید خود را کنار بگذارید و با همه دوست باشید. اگر خودخواه نباشید، می‌توانید دیگران را درک کرده و افراد را تحت تأثیر قرار دهید. همدلی و توجه نیز نکات اصلی در کسب محبوبیت هستند!

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.