2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محمدرضا رهبری : جواد جوادی سریال بچه مهندس به من نزدیک است

محمدرضا رهبری : جواد جوادی سریال بچه مهندس به من نزدیک است

رهبری: خصوصیات اخلاقی جواد و هر آنچه که به این شخصیت مربوط می‌شود، به من نزدیک است و راحت‌تر می‌توانم با آن همسو شوم.

دوات آنلاین -در حالی که فیلمبرداری فصل چهارم سریال بچه مهندس ادامه دارد. مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه و محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در گفت و گو با جام جم درباره نقش های خود حرف های خواندنی زدند.

 

رخ ‌دادن اتفاقات برای مرضیه

مهشید جوادی، بازیگر نقش مرضیه در پاسخ به این پرسش که مخاطبان در فصل قبلی این نقد را داشتند که مرضیه خیلی مثبت مطلق است، آیا این شخصیت همچنان در فصل چهارم هم به این شکل است یا نه، تاکید می‌کند: گرچه مرضیه در فصل سوم مثبت بود اما گاهی می‌دیدیم او هم مثل هر فرد دیگری اشتباهاتی می‌کند. در فصل چهارم مرضیه با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود و همین باعث می‌شود که اشتباهاتی داشته باشد البته خیلی بیشتر نمی‌توانم توضیح بدهم چون قصه لو می‌رود اما به نظرم جذابیت قصه در فصل چهارم بیشتر از سوم است و من هم شخصا مرضیه را در فصل چهارم بیشتر دوست دارم و اتفاقاتی که مرضیه با آنها مواجه می‌شود باعث خواهد شد از او واکنش‌های متفاوتی هم ببینیم.

 

وی درباره این‌که مرضیه تا چه میزان با دختر امروزی مطابقت دارد، می‌گوید: مابه‌ازاهای مرضیه کم نداریم در جامعه البته نقش مرضیه در فصل سوم خیلی نبود اما در فصل چهارم پررنگ‌تر است و همین جذابیت را برایم بیشتر کرده است.

 

این بازیگر با اشاره به این‌که فصل سوم این سریال همچون یک مخاطب دنبال می‌کرد، می‌افزاید: همیشه خودم را جای مخاطبان می‌گذارم و کارهایم را می‌بینم چون دلم می‌خواهد از تماشای سریال لذت ببرم. امیدوارم مخاطبان از تماشای فصل چهارم سریال هم چون فصل‌های قبلی لذت ببرند. در این فصل بازیگران جدید خوبی هم اضافه شدند و قصه چالش‌های خودش را دارد. من هم با جان و دل نقش مرضیه را بازی می‌کنم.

 

جوادی در پاسخ به این سوال که تغییر کارگردانان منجر به تغییر راکورد بازی‌تان نشده، می‌افزاید: نه، به هیچ‌وجه مشکلی نداریم. همانقدر که کار با آقای غفاری را دوست دارم از کارکردن با آقای کاوری هم لذت می‌برم.

 

شخصیت جواد خیلی به من نزدیک است

حرف های محمدرضا رهبری را هم درباره نقش جواد جوادی بخوانید:

 

*شما در فصل چهار این مجموعه نقش جواد جوادی را بازی می‌کنید. چقدر با فضای این کار آشنا بودید یا پس از این‌که به شما این نقش پیشنهاد شد تصمیم گرفتید کار را ببینید و با فضای آن آشنا شوید؟

من سه فصل قبلی سریال را کامل ندیده بودم. چون همه‌چیز خیلی اتفاقی شد. دو روز بعد از این‌که با من درباره این نقش صحبت شد، مقابل دوربین رفتم. احساس می‌کنم این شخصیت به خودم نزدیک است. برخی مواقع نقش‌هایی پیشنهاد می‌شود که از خودم دور است و باید برای رسیدن به آن نقش تلاش کنم. اما خصوصیات اخلاقی جواد و هر آنچه که به این شخصیت مربوط می‌شود، به من نزدیک است و راحت‌تر می‌توانم با آن همسو شوم. بنابراین فکر می‌کنم خیلی کار سختی را در پیش ندارم. چون جواد آدم آرام و درونی است و گاهی خطا و اشتباه هم دارد و به موقع عصبانی هم می‌شود و از خودش خشونت نشان می‌دهد. سعی می‌کنم شخصیتی را خلق کنم که از خود من فاصله داشته باشد. احساس می‌کنم همه چیز خوب و درست پیش می‌رود. آقای وارسته هم فیلمنامه خوبی نوشته‌اند و فکر می‌کنم نسبت به فصل‌های قبلی خیلی پرچالش‌تر است. حتی این موضوع برداشت بقیه هم بوده و فقط نظر شخصی من نیست. چون در فصل قبل بیشتر به مسائل کاری جواد و شخصیت‌های دیگر پرداخته شده ولی در این فصل مسائل عاطفی و احساسی را بیشتر می‌بینیم.

 

*اشاره کردید که این نقش خیلی به شما نزدیک است. پس برای بازی در بعضی سکانس‌ها هم با چالش روبه‌رو نبودید.

اتفاقاتی برای جواد جوادی در طول داستان می‌افتد که نمی‌توانم بگویم. چون داستان لو می‌رود. اما خب اتفاقاتی است که برای من در زندگی نیفتاده و به همین دلیل ممکن است بازیگر را وارد چالش کند. چون با موقعیت‌هایی مواجه می‌شوم که در زندگی خودم تجربه نکردم که از این نظر من را به چالش می‌کشاند.

 

*منظورم این است که صحنه‌ای بود که به لحاظ حسی و عاطفی درگیرتان کند؟

نمی‌توانم بگویم درگیرم نکرده. اما هر آنچه که بوده برای من جذاب بوده و به خوبی اجرا شده. خداراشکر روند رو به جلویی را هم داریم و فکر می‌کنم همین روند ادامه پیدا خواهد کرد.

 

*این نقش را در فصل۳ روزبه حصاری بازی کرده بود و بنا به دلایلی شما جایگزین شدید. بنابراین شما بازی آن بازیگر را دیده بودید که بخواهید راکورد شخصیت جواد را حفظ کنید؟

من اعتقادی به این موضوع ندارم که همان اکت و بازی را باید داشته باشم که بازیگر قبلی داشت. من آدم دیگری هستم با یک استایل و بازی و بیان دیگر. البته ترجیح می‌دهم عین بازیگر قبلی بازی نکنم. درست است که کار در ادامه همان قبلی است اما به نظرم دلیل نمی‌شود مثل آن بازیگر بازی و نگاه کنم یا راه بروم. با این حال با وجود تفاوت‌هایی که داریم، جنس بازی‌مان یکی است.

 

*کارگردان چقدر دست‌تان را برای خلق نقش در کار باز گذاشته است؟

آقای کاوری بازیگر را خیلی رها نمی‌کند. در عین حال از پیشنهادها هم استقبال می‌کند. از اتفاقاتی که ممکن است من به عنوان بازیگر در لحظه خلق کنم؛ بنابراین دست بازیگر را نمی‌بندد و راهنمای خیلی خوبی است البته کار ما تیمی است و هیچ کسی نمی‌تواند بگوید بهترینم و من باعث شدم کار دیده شود. همه به همدیگر کمک می‌کنیم. ممکن است من پیشنهادی را به کارگردان بدهم و قبول نکند یا ایشان پیشنهادی بدهد و من وارد چالش شوم اما همکاری خوبی داریم و فکر می‌کنم کار، خروجی خوبی هم داشته باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمودی 1401/01/03
محمد رضا رهبری بیشتر ظاهرو رفتارش به مانی رحمانی میخورد از سه خودش باید بازی میکرد
هما 1400/12/26
محمد رضا رهبری شبیع نوجوانی و بچگی جواده
رمضانی 1400/11/24
فصل پنجو بسازید با بازی محمد رضا رهبری😍😍
یلدا 1400/11/24
آقای رهبری عالی بازی کردی❤
مرضیه توفیقی 1400/02/05
سلام من خیلی خانم جوادی و آقای حصاری و دوست دارم و خیلی خوشحالم که بچه مهندس ۴ پخش میشه میخواستم اینو بدونین که مرضیه و جواد به هم میرسن چون من در جایی عکس حلقه شونو تو دستشون دیدم
ناشناس 1400/02/04
باعرض سلام از آقای رهبری تشکر میکنم خیلی خوب وزیبا بازی میکند دمشون گرم خیلی ممنونم از شما سپاسگزارم که فصل چهارم خیلی خوب ساختید این فصل بهتر از فصل قبلی بود واقعا خیلی این سریال دوست دارم در فصل چهارم خوشحال شدم
نفس 1400/02/01
به‌نظر‌من‌واقعا‌در‌انتخاب‌نقش‌جواد‌جوادی‌زیاد‌توجه‌نکردند‌ما‌بچه‌مهندس رو‌فقط‌‌با‌آقای‌‌حصاری‌می‌شناسیم
Vbvbvbv 1400/01/29
عالی
ناشناس 1400/01/29
کیمیا خانم اگر قسمت دیشب را دیده باشید هرچند سعی داره بگه مژگان ا فراموش کرده اما هنوز به یادشه دیشب که داشت حین رانندگی به خاطراتش با مژگان فکر میکرد اهنگی تو پس زمینه پخش شد که میگفت هنوز اندازه همون روزا دوست گل نارنج وترجم از تونمی رنجم هروقت دلت لرزید می تونید برگردی.
ناشناس 1400/01/28
بنظرم اینکه جواد به شدت شخصیت مثبتی داره بعضی وقتا بد میشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.