2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ادامه سریال پایتخت ساخته می شود

ادامه سریال پایتخت ساخته می شود

زمان ساخت ادامه پایتخت 6 و همچنین پایتخت ۷ معلوم شد.

دوات آنلاین -بار دیگر بحث بر سر ساخت سریال پایتخت داغ شده است البته این بار موضوع ادامه فصل ششم است که به دلیل شرایط کرونایی ناتمام مانده بود. قبلا چند بار از ساخت قسمت های باقیمانده خبر داده شده اما نتیجه قطعی به دست نیامده بود تا یان که بالاخره این بار خود سیروس مقدم این خبر را تایید کرد.

 

مشکلات سریال پایتخت چه بود

تسنیم نوشت: یکی از مشکلات سریال پایتخت این بوده که بازرگانی صداوسیما درباره ساخت و مراحل تولید آن خصوصاً در فصل ششم تصمیم‌گیری کرد حتی مداخله در ساختار محتوا هم ملغمه‌ای از اتفاقات پرماجرا را برای این سریال، عوامل و سردرگمی مخاطب این سریال بوجود آورد.

 

شاید یکی از مشکلات اساسی‌ این سریال از زمانی آغاز شد که موضوع اسپانسردر فصل پنجم پیش آمد و پای تبلیغات، اپلیکیشن و بازرگانی رسانه ملّی فصل ششم به این سریال باز شد. با همه این اوصاف باید دید ادامه ساخت این پروژه بر چه مداری پیش خواهد رفت؟ آیا فیلمنامه قسمت‌های باقیمانده و سرانجامِ قهرمانانش در این فصل به کجا می‌رسد؟

 

از طرفی دیگر آیا با توجه به انصراف محسن تنابنده و ناز و کرشمه‌های برخی از بازیگران دیگر، مسیرِ ساخت "پایتخت7" که دوباره وعده‌اش را می‌دهند محقق خواهد شد؟

 

حرف های غیرمستقیم محسن تنابنده

پنجشنبه شب بود که دوباره چراغ نیم‌سوز بازگشت "پایتخت" به تلویزیون با گفت‌وگوی اینترنتی محسن تنابنده، روشن شد. بعد از حاشیه‌ها و پیام اینستاگرامی طراح و بازیگر نقش اصلی سریال، او در برنامه اینترنتی حاضر شد و چراغ سبز ادامه پایتخت را غیرمستقیم در پسِ شوخی‌های مجری، روشن کرد. وقتی که او درباره حضور پنجعلی (علیرضا خمسه) می‌گفت شاید این پنجعلی برادری داشته باشد و یا ان‌شاالله عید شاهد "پایتخت" دیگری خواهیم بود و تنابنده پاسخ می‌دهد ان‌شاءالله که همین‌طور باشد.

تولید ادامه سریال پایتخت ۶ به زودی شروع می شود

سیروس مقدم چه گفت

پیگیری‌های تسنیم  نشان می‌دهد که  قرار بود 4 قسمت باقیمانده این سریال را دی‌ماه کلید بزنند و تصویربرداری کنند که هنوز خبری نشده! در ویدئویی که صداوسیما از سیروس مقدم منتشر کرده مشخص شد که قرار است آن قسمت‌های باقیمانده ساخته و در عید نوروز پخش شود.

 

"سیروس مقدم در این ویدئو اعلام می‌کند که طبق قولی که به مردم داده‌ایم تلاش می‌کنیم آن قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا "پایتخت 6" به انتها برسد. فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم و تقریباً ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد. در تلاشیم ادامه این فصل را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقیمانده آن که 2 یا 3 قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد."

 

کارگردان سریال پایتخت همچنین اعلام کرده فصل هفتم این مجموعه تلویزیونی نیز سال آینده ساخته می‌شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.