2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

تبریک ملیکا شریفی نیا به مناسبت تولد مادرش با فیلمی خاطره انگیز

ملیکا شریفی نیا خاطره ای جالب از سریال نجلا را بازگوکرد و تولد آزیتا حاجیان را با پیامی زیبا تبریک گفت.

دوات آنلاین -ملیکا شریفی نیا با انتشار فیلم بالا که به قول خودش با حضور افتخاری نجلا خانم است تولد مادرش آزیتا حاجیان را تبریک گفت و خاطره ای را هم از سریال نجلا نقل کرد.

 

شریفی نیا نوشت: به مناسبت تولد عسل‌ بانوی دل‌ها. به یاد روزهای طاقت‌فرسای نجلا.

ما بودیم و گرمای‌ پنجاه درجه مرداد و یک پنکه‌ جیبی که هر وقت می‌خواستیم روشنش کنیم کار نمی‌کرد ولی تا می‌اومدیم از کار نکردنش فیلم بگیریم و بفرستیم برای بچه‌هایی که آف بودن یهو با تمام قوا شروع می‌کرد به کار کردن!

ما هم به جای این‌که اقلا از این کار کردن کوتاه استفاده کنیم هی دوباره فیلم می‌گرفتیم بلکه کار نکنه و بتونیم یه‌ کم مظلوم‌نمایی کنیم در نهایت اون‌قدر فیلم گرفتیم و کار کرد که بی‌خیالش شدیم و اون پنکه... اون پنکه اون پنکه‌ جوگیر دوست‌داشتنی بعد از این فیلم هرگز کار نکرد!

 

عسل‌ بانوی قشنگم. مامان بی‌نظیر و مهربونم. ماشالا بهت که در سخت‌ترین شرایط همیشه بهترین روحیه‌ رو داری و همیشه با همین خنده زیبا از مسائل عجیب و غریب زندگی می‌گذری تو مرد روزهای سخت بودی و هستی و من هر روز و هر لحظه ازت درس زندگی می‌ گیرم عاشقانه‌ دوستت دارم. اولین معلم. بهترین رفیق. خاص‌ترین مادر. حضور پرمهرت بزرگ‌ترین نعمته تا ابد بمون برام.

تولدت مبارک هم‌پای روزهای بی‌پنکه گی!!

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.