2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خفاش شب گیلان اعدام شد

خفاش شب گیلان اعدام شد

این مرد 8 زن را در گیلان قربانی سرقت های مرگبار کرد.

دوات آنلاین -قاتل سریالی زنان معروف به خفاش شب گیلان که متهم به قتل هشت زن و تکه تکه کردن اجساد برخی قربانیان بود با تایید حکم مجازاتش سحرگاه دیروز در زندان لاکان به دار مجازات آویخته شد.

 

کشف اجساد زنان

به نوشته جام جم تحقیقات برای بازگشایی در این پرونده از اوایل اردیبهشت 95 و به دنبال کشف بقایای جسد زنی در منطقه ای جنگلی در حوالی رشت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

ماموران در بررسی پرونده افراد ناپدید شده موفق به شناسایی هویت مقتول شدند. بررسی ها نشان داد زن میانسال پس از ترک خانه اش به طرز مرموزی ناپدید شده بود. با شناسایی هویت مقتول، ماموران دریافتند پس از جنایت، تلفن همراه و طلاهای او سرقت شده است.

 

چند روز بعد بقایای جسد زنی دیگر در حاشیه شهر رشت پیدا شد. پیکر زن میانسال پس از قتل تکه تکه شده و داخل کیسه ای مشکی قرار گرفته بود، در ادامه بقایای سومین جسد هم داخل کیسه ای مشکی در رشت کشف شد.

 

جسد این زن نیز پس از قتل، تکه تکه شده بود، جنایتکار سنگدل آذر سال 95چهارمین زن را هم به قتل رساند. او پس از قتل زن میانسال. جسد او را داخل کیسه ای مشکی قرار داده و در سیاهکل رها کرده بود.

 

دستگیری متهم

مأموران با بررسی فرضیه شکار زنان در پوشش مسافربر به مرد ۴۰ ساله ای به نام فرزاد رسیدند و او را دستگیر کردند.

 

با اعترافات فرزاد مشخص شد او با کمک همسر دومش این جنایت ها را مرتکب شده بود.

 

تحقیقات پلیسی نشان داد فرزاد و همسر دومش مدتی بعد از ازدواج با هم نقشه سرقت از زنانی که وضعیت مالی خوبی داشتند و طلا و جواهرات همراهشان بود را طراحی کردند.

 

شیوه کار آنها به این ترتیب بود که سوار بر خودروی پراید خاکستری رنگ شان شده و بعد از پرسه زدن در خیابان های حاشیه شهر رشت ابتدا طعمه هایشان را سوار می کردند، بعد همسر او پیاده می شد و فرزاد با روسری زنان را خفه می کرد.

 

فرزاد در ادامه جسد را به حمام خانه اش انتقال می داد و در آنجا آنها را تکه تکه می کرد.

 

اعتراف به 3 قتل دیگر

ماموران که احتمال می دادند، فرزاد مرتکب قتل های دیگری هم شده باشد، به بازجویی ها از او ادامه دادند تا این که مرد جنایتکار لب به اعتراف گشود و راز سه جنایت مشابه دیگر خود را در سال های ۸۷ و ۸۸ فاش کرد و گفت: بعد از این سه قتل توبه کردم اما هفت سال بعد توبه ام را شکستم و به قتل زنان ادامه دادم.

 

بازجویی ها ادامه داشت تا این که قاتل خونسرد راز هشتمین جنایتش را هم افشا کرد و گفت: این زن را هم به عنوان مسافر سوار کرده و در جاده طارم خفه کرده و جسدش را رها کردم.

 

پرونده در دادگاه

پرونده قاتل خونسرد با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان گیلان ارسال شد که در آنجا فرزاد فقط ارتکاب سه قتل را قبول کرد و مدعی شد، اعترافات قبلی اش تحت فشار بوده است.

 

قضات دادگاه کیفری استان گیلان بعد از محاکمه فرزاد و همسرش وارد شور شده و قاتل سریالی را به قصاص و همسرش را به حبس محکوم کردند.

 

این رأی در دیوان عالی کشور تایید و سحرگاه دیروز در زندان لاكان اجرا شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.