2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نقش جدید شهاب حسینی چیست

نقش جدید شهاب حسینی چیست

شهاب حسینی بعد از مدت ها دوری از بازیگری به سینما بازمی گردد.

دوات آنلاین -شهاب حسینی که مدتی بود از بازیگری فاصله گرفته بود با نقشی متفاوت به سینما بازمی گردد. او این روزها سرگرم ساخت برنامه همرفیق است؛ برنامه ای گفت و گو محور که توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. حسینی پیش از این و در قسمت اول برنامه خود گفته بود احساس می کند اکنون زمان آن نیست که بتواند حرف و پیام خود را از طریق فیلم و سریال بیان کند و ترجیح می دهد مستقیم و رودررو صحبت کند اما اکنون بازی در فیلم کوروش آهاری را قبول کرده است.

شهاب حسینی نقشی تازه را قبول کرده است

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، نوشت شهاب حسینی  قرار است در فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کوروش آهاری، نقش فیزیکدان و مخترع ایرانی – آمریکایی به نام علی جوان را بازی کند. آهاری اخیراً فیلم «آن شب» را کارگردانی کرده است.

 

علی جوان کیست

علی جوان نخستین لیزر گازی جهان را در سال ۱۹۵۹ اختراع کرده است. او همچنین در زمینه‌های دیگری مثل فیزیک کوانتوم و طیف بینی نیز فعالیت‌ داشته است. اولین لیزر هلیوم- نئون ساخته شده به دست وی در سال ۱۹۶۰، در موزه ملی تاریخ آمریکا برای نمایش قرار داده شد.

 

کمپانی تولید فیلم آهاری، حسینی و الکس بریتو به نام پل مدیا، حق پخش زندگی علی جوان را به صورت انحصاری دریافت کرده است. دختر علی جوان به نام لیلا جوان تهیه کننده این پروژه سینمایی است.

 

شهاب حسینی در دو فیلم برنده اسکار اصغر فرهادی به نام های «فروشنده» و «جدایی» نقش آفرینی کرده است. او سابقه بردن جایزه بهترین بازیگری را از جشنواره فیلم کن در کارنامه دارد.

 

کوروش آهاری اخیراً فیلم مهیج و ترسناک «آن شب» را کارگردانی کرده است. پل مدیا اکنون مشغول جلسه با نویسندگان است که فیلمنامه را در کنار کوروش آهاری به پایان برساند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.