2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
رقابت جدی احسان علیخانی، مهران مدیری و رامبد جوان

رقابت جدی احسان علیخانی، مهران مدیری و رامبد جوان

کدام یک از سه مجری پرطرفدار می تواند بیننده بیشتری جذب کند و کدام برنامه موفق تر خواهد بود؟

دوات آنلاین -عصر جدید به زودی بازمی گردد. شمارش معکوس برای شروع فصل جدید خندوانه شروع شده و دورهمی هم که به آنتن بازگشته است. بار دیگر رقابت میان سه چهره پرطرفدار یعنی احسان علیخانی، مهران مدیری و رامبد جوان جدی می شود.

احسان علیخانی با عصر جدید برمی گردد

احسان علیخانی؛ همیشه پرطرفدار

احسان علیخانی جدا از برنامه ای که می سازد و اجرا می کند همیشه پرطرفدار است. او در ماه عسل موفق بود و با عصر جدید تحول بزرگی در برنامه سازی تلویزیونی ایجاد کرد.

 

عصر جدید بسیاری از رکوردها را جا به جا کرده و اگر چه خیلی هم در این موفقیت سهم دارند اما بی شک محبوبیت احشسان علیخانی نیز تاثیر بزرگی در این اتفاق دارد. عصر جدید مدتی در نبود خندوانه و دورهمی بی رقیب بود اما در ماه های پیش رو کار این برنامه سخت تر از قبل خواهد شد.

مهران مدیری از تغییر در برنامه دورهمی خبر داده است

آیا دورهمی تغییر می کند

برنامه دورهمی مدت ها است که با روند ثابت و یکسانی پیش می رود و شاید همین هم باعث شده اتفاق ویژه ای در آن رخ ندهد. حذف شدن بخش نمایشی آن با شخصیت قیمت نیز از جمله اتفاقات نامطلوب در این برنامه بود.

 

مهران مدیری چند بار وعده داده فضای دورهمی تغییر خواهد کرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. آنچه دورهمی را همچنان پرطرفدار نگه داشته خود مدیری و البته سلبریتی هایی است که در برنامه او حاضر می شوند و از زندگی و حرفه خود سخن می گویند اما به نظر می رسد اگر این برنامه تغییر نکند در رقابت با خندوانه و عصر جدید با مشکل مواجه شود. به ویژه آنکه بسیاری از چهره های پرطرفدار در این برنامه حضور یافته اند و دعوت مهمان جدید کمی سخت شده است.

رامبد جوان برای خندوانه چه برنامه هایی دارد

رامبد جوان با ایده های جدید

رامبد جوان در هر فصل از خندوانه ایده ای جدید را وارد برنامه کرده است. از فصل اول که بسیار ساده اما صمیمی بود تا بعدها که جناب خان آمد. بخش نمایشی به آن اضافه شد. مسابقه ادابازی و لباهنگ برگزار کردند. خنداننده شو راه انداختند و ...

 

همین تحولات پی در پی در برنامه خندوانه و ایده های درخشان رامبد جوان و همکارانش باعث شده این برنامه هیمشه جذاب بماند و در اوج باشد. باید دید جوان برای فصل جدید چه خواهد کرد.

 

در رقابت میان این سه برنامه هر کدام جلوتر برود برنده اصلی بینندگان هستند که می توانند اوقات فراغت خود را با برنامه های هیجان انگیز پر کنند و حسابی لذت ببرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.