2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
زمان پخش و دانلود سریال هفت کی می باشد؟

زمان پخش و دانلود سریال هفت کی می باشد؟

بیشتر کاربران تاریخ دقیق پخش سریال ۷ را نمی دانند. همین عامل هم سردرگمی را بیشتر می کند. ما در ادامه این مقاله نه تنها تاریخ پخش دقیق این سریال را خدمت شما ذکر می کنیم؛ بلکه تعدادی دیگر از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی را خدمت شما معرفی می‌کنیم

دوات آنلاین -انتخاب یک سریال مناسب برای گذراندن اوقات فراغت جزو مواردی است که گاها باعث سردرگمی افراد می‌شود. به نحوی که اغلب آنها نمی‌دانند کدام گزینه می تواند متناسب با سلیقه آنها باشد. سریال هفت را می توان یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی دانست که می‌تواند برای رفع این مشکل یک گزینه بی‌نظیر باشد؛ چرا که با سلیقه اغلب افراد همخوانی دارد. با این حال بیشتر کاربران تاریخ دقیق پخش سریال ۷ را نمی دانند. همین عامل هم سردرگمی را بیشتر می کند. ما در ادامه این مقاله نه تنها تاریخ پخش دقیق این سریال را خدمت شما ذکر می کنیم؛ بلکه تعدادی دیگر از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی را خدمت شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند جایگزین مناسبی برای این اثر باشد.

 

سریال هفت و تاریخ پخش دقیق

سریال هفت یکی از آثار جذاب و بی نظیری است که به عنوان آخرین ساخته کیارش اسدی‌زاده شناخته می‌شود. او را می‌توان یکی از کارگردان‌های باتجربه کشور دانست که آثار ارزشمندی را در کارنامه خود دارد. به همین جهت اغلب منتقدان امیدوارند اثر جدید او بتواند موفقیت‌های بیشتری را کسب کند. در حقیقت سریال جدید او حول محور ۷ دانشجو پیش می‌رود هر کدام برای کسب درآمد، راه جداگانه ای را در پیش می‌گیرند با این حال همگی آنها در انتها به همدیگر مرتبط می شوند. این اثر قرار بود ابتدا تنها هفت اپیزود باشد. اما به دلیل طولانی شدن داستان و البته اسرار سرمایه‌گذاران، در ۱۵ قسمت تولید شد. چنین مولفه ای باعث افزایش اشتیاق کاربران برای تماشای آن شد. با این حال در مورد تاریخ انتشار آن اطلاعات زیادی وجود ندارد. تیم سازنده عنوان کرد که این اثر قرار است در اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شود. این فاکتور میزان درخواست برای دانلود سریال هفت را بیشتر کرد.

 

بررسی سریال ایرانی آمستردام

سریال آمستردام یکی دیگر از آثار درام و اجتماعی موجود در رسانه هکس دانلود است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سریال هفت باشد. در واقع اگر طرفدار ژانر اجتماعی باشید، می‌توانید سریال آمستردام را هم در لیست تماشای خود قرار دهید. این اثر بازیگران مطرحی همچون مهدی پاکدل، نسیم ادبی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی و… را در لیست ستارگان خود دارد. افزون بر این موارد، مسعود قراگوزلو کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده گرفته است. همین عامل موجب شده تا بسیاری از منتقدان و مخاطبان نسبت به این اثر چشم‌اندازهای روشنی داشته باشند. چنانچه تمایل دارید این اثر زیبا را مشاهده کنید، می توانید هم اکنون نسبت به دانلود سریال آمستردام اقدام فرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه IMDB Amsterdam مراجعه نمایید

 

 سریال آمستردام

دلیل محبوبیت سریال قهوه ترک

قهوه ترک نام اثر دیگری می باشد که اخیراً در شبکه نمایش خانگی به مرحله انتشار رسیده است. این اثر هم در ژانر درام و اجتماعی می باشد. با این حال طرح اصلی و فیلمنامه آن را نغمه ثمینی ارائه داده است. او قبل از این هم سریال شهرزاد را نوشته بود. به همین جهت بیشتر منتقدان امیدوارند دوباره موفقیت شهرزاد در سریال قهوه ترک تکرار شود. البته باید این مورد را خاطرنشان کنیم که این سریال بازیگران توانای بسیاری را هم در خود دارد که ترکیب آن ها در کنار همدیگر می تواند شانس موفقیت را افزایش دهد. حامد بهداد, رعنا آزادی ور, سارا رسول زاده و… گروهی از این بازیگران هستند. افزون بر این موارد، علیرضا امینی هم کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. او جزو افراد با تجربه در زمینه ساخت آثار درام و اجتماعی است. ترکیب تمامی این عوامل در کنار همدیگر می تواند نشان دهنده یک سریال زیبا باشد. به همین دلیل هم بوده که میزان تقاضا برای دانلود سریال قهوه ترک افزایش پیدا کرده است.

 

همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه IMDB Turk Kahvesi مراجعه نمایید

 

سریال میلیاردی پدر گواردیولا

اگر پیگیر اخبار سینمای ایران باشید، به احتمال زیاد نام سریال پدر گواردیولا به گوشتان خورده است. این سریال را می‌توان یکی از پرهزینه‌ترین آثار سینمایی ایران دانست. به نحوی که ساخت آن بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه در پی داشته است. تنها مهران مدیری برای حضور در این اثر بیش از ۴ میلیارد تومان را دریافت کرده است. آرش عدل پرور ملقب به آرش ای پی هم رقمی بیش از یک میلیارد و حمید فرخ نژاد هم یک میلیارد تومان برای حضور در این اثر دریافت کرده است. افزون بر این موارد، ستارگان دیگری مانند هنگامه قاضیانی، مرجانه گلچین، امیرمهدی ژوله، ژاله اسکندری، علیرضا خمسه و… در این اثر حضور دارند. اگرچه بیشتر این افراد برای آثار کمدی شناخته شده اند، با این‌حال اثر مربوطه یک ژانر درام و اجتماعی دارد که حول محور یک خانواده پیش می‌رود. آنها دچار اتفاقاتی می شوند که مسیر زندگیشان از یکدیگر جدا می شود. همین عامل باعث می شود تا ماجراها و اتفاقات مختلفی در بطن این داستان رخ دهد. چنانچه شما هم تمایل دارید تا این داستانی زیبا را مشاهده کنید، می توانید هم اکنون نسبت به دانلود سریال پدر گواردیولا ، از طریق رسانه هکس دانلود اقدام فرمایید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.