2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
لیونل مسی: هرگز پیراهن رئال را بر تن خواهم نکرد

لیونل مسی: هرگز پیراهن رئال را بر تن خواهم نکرد

هیچ ایده‌ای تا پایان سال ندارم. منتظر خواهم ماند تا فصل به پایان برسد. اکنون تنها به تیم فکر کردن مهم است و این‌که سال را به خوبی به پایان برسانیم.

دوات آنلاین -لیونل مسی بامداد دوشنبه درباره آینده‌اش در گفت‌وگو با جوردی اوله صحبت کرد. مهاجم بارسلونا تا پایان قراردادش در تیم کاتالانی خواهد ماند و درباره این‌که پس از سی‌ام ژوئن چه تصمیمی خواهد گرفت، حرفی نزد. ستاره آرژانتینی تابستان از طریق فکس خواستار جدایی از بارسا شد اما رئیس باشگاه به این درخواست پاسخ منفی داد و درنهایت کاپیتان آبی‌اناری‌ها مجبور شد در اسپانیا بماند. در ادامه ماحصل صحبت‌های مسی را با هم می‌خوانیم.

 

ورزشکاران مورد‌علاقه

رافائل نادال، راجر فدرر و لبرون جیمز را تحسین می‌کنم. در همه ورزش‌ها یک ورزشکار برجسته وجود دارد که قابل‌تحسین است؛ کریستیانو رونالدو در فوتبال چنین است. تمام ورزشکارانی که برجسته هستند و با تمام وجود تلاش می‌کنند را، تحسین می‌کنم.

 

 مرگ مارادونا

در خانه بودم که پیام پدرم را دریافت کردم، تلویزیون را روشن کردم و متوجه همه‌چیز شدم. دیوانه‌کننده بود، نمی‌‌توانستم باور کنم. می‌دانستیم که دیگو حالش خوب نیست اما کسی چنین چیزی را تصور نمی‌‌کرد. اتفاق وحشتناکی بود. مراسم خاکسپاری دیگو مطابق انتظار پیش رفت. به‌خاطر کاری که برای آرژانتین کرد و احساسی که مردم آرژانتین به او داشتند، کاملا مشخص بود که چنین مراسمی خواهد داشت.

آیا مسی از بارسلونا جدا می شود

 فکس جنجالی و درخواست جدایی

اگر دوباره به گذشته برگردم همان فکس‌ را می‌فرستم چون درخواست رسمی است. من در طول ۶ ماه به رئیس باشگاه گفتم، می‌خواهم بروم و از او خواستم به من کمک کند. او همیشه پاسخ منفی داد، بنابراین ارسال فکس روشی بود که به صورت جدی خواسته‌ام را مطرح کنم تا باشگاه متوجه درخواستم شود. زمانی رسید که شرایط سخت شد، نیاز به یک تغییر داشتم. باید از این شرایط خارج می‌شدم. می‌دانستم که امسال می‌تواند سال انتقال باشد. همیشه می‌خواستم برای کسب عناوین بیشتر تلاش کنم، برای فتح دوباره لیگ قهرمانان و لالیگا. احساس کردم که اکنون زمان تغییر است. می‌خواستم بروم و این کار را به خوبی انجام بدهم اما رئیس باشگاه نمی‌‌خواست و شروع به سانسور برخی مسائل کرد تا باعث شود که من آدم بد ماجرا باشم.

 

 احتمال جدایی در آینده

هیچ ایده‌ای تا پایان سال ندارم. منتظر خواهم ماند تا فصل به پایان برسد. اکنون تنها به تیم فکر کردن مهم است و این‌که سال را به خوبی به پایان برسانیم. نمی‌‌خواهم تمرکزم روی مسائل دیگر باشد. می‌دانم که خیلی از هواداران بارسا هنوز مرا دوست دارند و می‌خواهند در بارسلونا بمانم. نمی‌‌دانم در لیگ دیگری بازی خواهم کرد یا نه.

 

تمرکزم روی چیزهایی است که دارم و از این فرصت برای به دست آوردن تمام چیزهای ممکن استفاده می‌کنم و برای آن می‌جنگم. نمی‌‌دانم سال چگونه تمام می‌شود چون اکنون زمان مناسبی نیست که درباره آینده‌ام صحبت کنم. اما یک چیزی را می‌دانم و آن این‌که غیرممکن است در رئال‌مادرید بازی کنم، در اتلتیکو هم این اتفاق نخواهد افتاد.‌

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.