2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عکس مهشید جوادی از فصل چهارم سریال بچه مهندس

عکس مهشید جوادی از فصل چهارم سریال بچه مهندس

فیلمبرداری سریال بچه مهندس ۴ همچنان ادامه دارد. مهشید جوادی عکسی از آن را منتشر کرده است.

دوات آنلاین -مهشید جوادی عکس بالا را از سریال بچه مهندس ۴ منتشر کرد.  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان و سیاوش چراغی پور نیز در این عکس حضور دارند. آن طور که بازیگر نقش مرضیه مقدم نوشته فیلمبرداری این سریال به صورت شبکاری در حال انجام است.

 

این در حالی است که در فصل چهارم باید شاهد چهارمین جواد جوادی باشیم. یونا تدین، مانی رحمانی و روزبه حصاری در سه فصل گذشته این نقش را برعهده داشتند و از کودکی تا جوانی جواد را به نمایش گذاشتند.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید محمدرضا رهبری نیز مانند سه بازیگر دیگر موفق خواهد بود یا خیر؟ البته با توجه به کارنامه این هنرمند و سوابقی که دارد به نظر می رسد او هم نقش جوادی را به خوبی بازی خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/01/08
به‌نطر‌من‌که‌هیچ‌کس‌نمی‌تواند‌جای‌آقای‌حصاری را‌‌بگیرد‌و‌اصلا‌بچه‌مهندس‌۴‌بدون‌حصور‌اقای‌حصاری بی‌معنا‌است
فقط خدا 1399/11/02
دوستان عزیز همونجوری که عوامل سریال گفتن روزبه حصاری اخراج شد و محمد رضا رهبری جایگزینش شد من کارهای اقای رهبری را دیدم و حتی به دلم هم نشسته است و امیدوارم نقش جواد جوادی را هم به خوبی بازی کند و مهشید جوادی و فرهاد قائمیان ثریا قاسمی و دیگر بازیگران بچه مهندس نیز مثل فصل های قبلی بدرخشند البته هر فصل یک موضوعی دارد فصل پیش موضوعش درباره مشکلات جوانان در جامعه و بچه های بی سرپرست بود این فصل نیز موضوع اصلی در باره بچه های بی سرپرست خانه مهر است که به سن نوجوانی رسیدند و در مورد داستان این فصل سختی های رسیدن عاشق به معشوق شخصیت جواد و مرضیه نیز میتوان گفت که موضوع اصلی این فصل بیشتر در مورد خواستگاری جوانان و مشکلات انها است که امیدوارم مثل فصل های پیش زیبا باشد
ناشناس 1399/10/29
فک نکنم کسی مثل اقای حصاری بتونه نقش بچه مهندس رو انقدر زیبا وحرفه ای بازی کنه
Fati 1399/10/24
روزبه حصاری عزیز که واقعا عالی بودن حالا که جایگزینشون محمدرضا رهبری هستش امیدوارم نقش جواد رو خیلی خوب بازی کنن و مثل فصل های قبل بچه مهندس به دل ما بشینه
الهام 1399/10/05
امیدوارم آقای رهبری هم موفق باشن با بچه مهندس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.